Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00335044/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
- 2025/BZP 00360334/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa Systemu PZGiK o nowe e-usługi do prowadzenia bazy danych GESUT oparte również o model 3D.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krotoszyński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 725-42-56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_krotoszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Systemu PZGiK o nowe e-usługi do prowadzenia bazy danych GESUT oparte również o model 3D.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46d35379-eb76-46ef-8984-1e386a0a652a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00052773/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Rozbudowa systemu PZGiK i wdrożenie nowych , innowacyjnych e-usług do prowadzenia bazy danych GESUT wspartych przez model 3D sieci uzbrojenia terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podniesienie jakości danych sieci uzbrojenia terenu, w tym wdrożenie przez Służbę Geodezyjną i Kartograficzną Powiatu Krotoszyńskiego nowych, innowacyjnych e-usług wspartych przez model 3D danych GESUT i zobrazowania terenu ”nr FEWP.01.03-IZ.00-0009/24-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335044
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or. 272.14.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa Systemu PZGiK o nowe e-usługi do prowadzenia bazy danych GESUT oparte również o model 3D.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, integracja oraz uruchomienie nowych i modernizowanych e-usług w Systemie PZGiK, funkcjonującym w oparciu o system GEO-INFO 7, w tym integracja z lokalną infrastrukturą danych przestrzennych INSPIRE oraz Portalem 3D. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) e-Usługę opiniowania i uzgadniania treści powiatowej bazy GESUT wraz z dostarczeniem licencji na ten moduł,
2) e-Usługę zgłaszania niezgodności i zmian do treści powiatowej bazy GESUT wraz z dostarczeniem licencji na ten moduł,
3) Modernizację e-Usługi narady koordynacyjnej przeznaczonej do uzgadniania usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu wraz z dostarczeniem licencji na ten moduł,
4) Modernizację e-Usługi udostępniania dokumentów, materiałów, danych PZGiK na wniosek (wg cennika), rozbudowaną o Wirtualnego Asystenta wraz z dostarczeniem licencji na ten moduł.
3. Wykonawca w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku dostępności cyfrowej:
1) Przepisy prawa:
a) ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (dalej: ustawa o dostępności cyfrowej), w tym z wytycznymi określonymi w załączniku do tej ustawy,
b) ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (dalej: ustawa o dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami).
2) Przedmiot zamówienia, zostanie wykonany zgodnie z wymaganiami, które wynikają z opisu przedmiotu zamówienia oraz m.in. z przepisów wskazanych w pkt. 1.
3) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z aktualnymi zasadami web usability oraz spełniać normy dostępności min. wg WCAG 2.1
4) W razie wystąpienia — w okresie realizacji przedmiotu umowy istotnych, dla realizacji, zmian przepisów prawa dotyczących dostępności cyfrowej wykonawca zobowiązany jest wdrożyć aktualne przepisy.
5) Jeśli przy wykonaniu przedmiotu zamówienia lub na etapie korzystania z przedmiotu zamówienia, wystąpią niezgodności z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (wg przepisów na dzień dokonania odbioru przedmiotu zamówienia) Wykonawca zobowiązuje się usunąć wskazane przez Zamawiającego niezgodności, na swój koszt, w terminie 14 dni kalendarzowych od zawiadomienia.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do niniejszej SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
4. Postanowienia w zakresie gwarancji:
1) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na wykonane oraz zmodernizowane e-usługi na okres minimum 5 lat od daty dokonania odbioru na podstawie protokołu odbioru końcowego.
2) Gwarancja obejmuje pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie e- usług, w tym zapewnienie naprawy wszelkich usterek, błędów oprogramowania oraz zapewnienie wsparcia technicznego.
3) W ramach gwarancji, wykonawca zobowiązuje się do usuwania wykrytych błędów i awarii w określonych terminach, zgodnie z ustalonymi procedurami serwisowymi.
4) Wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą wadliwych elementów systemu oraz świadczeniem usług serwisowych w ramach gwarancji oraz subskrypcji ponosi dostawca.
Szczegółowe postanowienia zawiera projekt umowy, stanowiący załącznik Nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Systherm Info Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811095423
7.3.3) Ulica: Złotowska 27
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-189
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz wykonanie usług z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - CZ. II PROJEKTU"
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla SPZOZ w Krotoszynie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie elektronicznej subskrypcji systemu uwierzytelniania wieloskładnikowego wraz z usługą wdrożenia na urządzeniach będących w zasobach Zamawiającego
- Zakup oprogramowania do obliczania rozprzestrzeniania się hałasu - w podziale na części (2)
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Dostawa i wdrożenie rozwiązań informatycznych z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miejska Człuchów"
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Dzierżawa modułów programów: Petrel, Techlog, Petromod lub równoważnych - na okres 1 miesiąca na potrzeby WGGiOŚ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





