Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00258690/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zarządzania nieruchomością wspólną w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34-38
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 24,26
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-333
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 3652403
1.5.8.) Numer faksu: 71 3652782
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.wroclaw@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-wroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Finanse publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zarządzania nieruchomością wspólną w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34-382.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c941c02-e4dd-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131060/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa zarządzania nieruchomością wspólną położoną w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34-38
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0201-ILZ.260.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 410304,79 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 359016,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia w ramach zamówienia podstawowego jest usługa zarządzania nieruchomością przy ul. Lwowskiej 34-38 w Oleśnicy wraz z terenami przylegającymi do budynku, tj. budynkiem biurowym o powierzchni 4 334,48 m2, posadowionym na nieruchomości o powierzchni 0,3968 ha, stanowiącej działkę oznaczoną numerem ewidencyjnym 43/3, wpisaną do księgi wieczystej pod numerem Kw WR1E/00036250/2, prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Oleśnicy V Wydział Ksiąg Wieczystych.
2. Szczegółowy opis nieruchomości wskazanej powyżej oraz opis przedmiotu zamówienia podstawowego zawarty jest w Projekcie umowy wraz z załącznikami (załącznik do SWZ).
3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania obowiązków określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ, w szczególności do:
1) Zapewnienia eksploatacyjnej obsługi nieruchomości, w ramach której świadczone będą usługi:
a) utrzymania czystości i należytego porządku części wspólnej budynku wraz z terenem zewnętrznym,
b) ochrony posesji,
c) technicznej obsługi nieruchomości zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682),
d) terminowego przeprowadzania przeglądów stanu nieruchomości i urządzeń,
e) konserwatorskie zapewnione przez rzemieślnika będącego do dyspozycji Zamawiającego na terenie obiektu w godzinach od 8:00 do 12:00.
2) Zapewnienia ochrony osób i mienia budynku wraz z terenem zewnętrznym, realizowanej w formie jednego stanowiska ochrony, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 6:00 do 18:00 (ochrona 12 godzinna) oraz w formie monitoringu.
Osoba na tym stanowisku musi być wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony.
3) Zapewnienia stacji monitorowania alarmów, z transmisją sygnałów generowanych przez lokalne systemy alarmowe zainstalowane w budynku (System Sygnalizacji Włamania i Napadu, System Sygnalizacji Pożaru, CCTV),
4) Prowadzenie rozliczeń finansowo-księgowych nieruchomości.
5) Wykonywanie czynności prawnych oraz przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji związanej z zarządzaną nieruchomością.
6) Zapewnienie dostępu do dokumentacji wytworzonej w trakcie pełnienia zarządu nad nieruchomością.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Projektu umowy (załącznik do SWZ) - Opis przedmiotu umowy.
5. W ramach realizacji umowy Zamawiający, zgodnie z art. 441 ustawy Pzp zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568260 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849930,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 568260 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBA Property Management Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943143527
7.3.3) Ulica: Szczecińska 5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-517
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Ochrona, monitoring i sprzątanie - NOVA WD Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Świeradowska 51-57, 50-559 Wrocław.
2. Konserwacja windy – ORONA Sp. z o.o. ul. Ciepłownicza 28, 31-574 Kraków.
3. Obsługa i konserwacja kotłowni gazowej i węzła cieplnego – Zakład Techniki Grzewczej i Sanitarnej „HORN” Andrzej Horn ul. Wojska Polskiego 52c,
56-400 Oleśnica.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALBA PROPERTY MANAGEMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALBA PROPERTY MANAGEMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 568260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku socjalnym oraz na terenach zewnętrznych - Ośrodek Socjalny w Pasterce
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej we Wrocławiu
- Usługa hotelarska na potrzeby organizacji szkolenia pracowników Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w dniach 22 - 24 maja 2024 r.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 104 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czynności techniczne wspomagające administrowanie Targowiskiem Miejskim w Siedlcach przy ulicy 11 Listopada 42
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej.
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.