Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366797/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00373406/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Modernizacja stadionu miejskiego w Kamieniu Krajeńskim – projekt”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamień Krajeński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Odrodzenia
1.5.2.) Miejscowość: Kamień Krajeński
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.kamienkr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.kamienkr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-kamienkr.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja stadionu miejskiego w Kamieniu Krajeńskim – projekt”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d696c43e-1d5e-4a01-8620-06e6e8aa9309
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395617
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057484/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego dla zadania pn.: "Modernizacja stadionu miejskiego w Kaminiu Krajeńskim"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366797
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.
„Modernizacja stadionu miejskiego w Kamieniu Krajeńskim z funkcją schronu - projekt”. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji stadionu miejskiego, na działkach nr: 1080/3, 1080/2,1080/4, 62/1, obręb Kamień Krajeński, gm. Kamień Krajeński, zgodnie z wymogami dla boisk klasy okręgowej.
Projekt obejmować powinien:
1) ewentualne rozbiórki;
2) likwidacje ewentualnych kolizji;
3) przebudowę płyty boiska o wymiarach projektowanych100 m x 64 m;
4) instalacje nawodnienia z wykorzystaniem studni do czerpania wody;
5) drenaż;
6) oświetlenie stadionu;
7) bieżnię o nawierzchni tartanowej o długości 400 m;
8) cztery tory z bezpiecznym poboczem (szerokość toru od 105 cm do 120 cm);
9) przebudowę/budowę budynku stadionu miejskiego wyposażonego m.in. w:
a) dwie szatnie o wymiarach około 30 m2; w każdej szatni łazienka (4 miejsca z prysznicami + toaleta przynajmniej z jednym
pisuarem i jednym sedesem);
b) jedna szatnia dla sędziów około 10 m2 z prysznicem i toaletą;
c) toalety dla publiczności z dostępem od zewnątrz, toaleta dla osób niepełnosprawnych;
d) pomieszczenie na siłownie o powierzchni około 200 m2;
e) pomieszczenie gospodarcze o powierzchni około 100 m2 z pralnią;
f) pomieszczenie archiwum klubowego powierzchnia około 10 m2;
g) pomieszczenie magazyn na sprzęt sportowy około 15 m2;
h) niezbędne przyłącza i instalacje,
10) boisko do gry w padla wraz z ogrodzeniem,
11) elementy małej architektury, chodniki, ogrodzenie, piłkochwyty przy boiskach, ławki dla rezerwowych, monitoring, kosze
na śmieci, tablice informacyjne z regulaminami,
12) wyposażenie stadionu w instalację fotowoltaiczną,
13) trybuny na około 350 miejsc z wyznaczonymi strefami dla kibiców gości,
14) elementy lekkoatletyczne:
a) skocznia w dal,
b) miejsce do pchnięcia kulą,
c) miejsce do rzutu oszczepem,
-inne nie wymienione elementy konieczne do właściwego zagospodarowania terenu oraz funkcjonowania obiektu.
Maksymalny koszt inwestycji objętej projektem będący przedmiotem niniejszego zamówienia nie powinien przekraczać 11 500.000,00 zł brutto.
Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
1. Uzyskanie mapy do celów projektowych.
2. Uzyskanie warunków celu publicznego.
3. Uzyskanie przez Wykonawcę stosownych warunków od gestorów sieci.
4. Uzyskania wszystkich wymaganych zgód, decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień i sprawdzeń dokumentacji projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, koniecznych do uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę oraz realizacji robót objętych zakresem zamawianej dokumentacji.
5. Wykonania badań gruntu.
6. Opracowanie wielobranżowej koncepcji projektu – oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego.
7. Opracowanie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego (projekty umożliwiające
etapowe wykonanie inwestycji), wraz z wizualizacją opracowaną w dedykowanym programie.
8. Opracowanie projektów technicznych dla wszystkich branż.
9. Opracowanie projektu aranżacji/wyposażenia wnętrz - wraz z wizualizacją opracowaną w dedykowanym programie.
10. Uzyskanie uzgodnień ostatecznej wersji projektu od Zamawiającego.
11. Opracowanie w wersji papierowej oraz elektronicznej (pdf i wersje edytowalne – 2 płyty):
a) projektu zagospodarowania terenu – 5 szt.
b) projektu architektoniczno - budowlanego - 5 szt.
c) projektu technicznego – 5 szt.
d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – 4 szt.
e) przedmiarów i szczegółowych kosztorysów inwestorskich robót (odrębnie dla poszczególnych etapów realizacji) wraz z wykazami robót dla wszystkich branż – 1 szt. oraz ich aktualizacja na każde żądanie Zamawiającego
f) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
g) opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla ww. obiektu.
12. Opracowanie odpowiedzi na pytania i wynikających z nich zmian projektu w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych objętych tym projektem (w okresie trwania gwarancji/rękojmi).
13. Przeniesienie na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych i własności przedmiotowych projektów, co nastąpi wraz z przekazaniem tych projektów.
14. Sprawowanie nadzoru autorskiego od dnia uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę – sprawowany w czasie trwania gwarancji i rękojmi na projekt oraz w trakcie wykonywania przez wykonawcę robót budowlanych do czasu ich zrealizowania i odebrania protokołem odbioru końcowego bez uwag. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie poszczególnych branż w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.) przez osoby będące twórcami projektu budowlanego (w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994
r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych - Dz. U. z 2022 r. poz. 2509 z późn. zm.).
15. Termin przekazania szczegółowej koncepcji do zaakceptowania przez Zamawiającego (2 egz.) – do 60 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
16. W przypadku zmiany przepisów w okresie od daty złożenia dokumentacji u Zamawiającego do dnia rozpoczęcia inwestycji, należy ją dostosować do obowiązujących zmian.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
INNE PRZETARGI KAMIEŃ KRAJEŃSKI
więcej: przetargi KAMIEŃ KRAJEŃSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Niepodległości i ul. Szpitalnej w Pionkach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami "Budowa ulic Złote Piaski i Aloesowej w Kosakowie oraz Leszczynowej, Liściastej i Ogrodowej w Mostach" - etap ul. Złote Piaski i ul. Ogrodowa w Mostach"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont świetlicy wiejskiej w Turzu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę dróg gminnych w miejscowości Mokra.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie".
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





