Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie obsługi prawnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie obsługi prawnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62c2e88f-56d9-4545-8526-66ab7d6ac007
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00671592/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Obsługa prawna Uczelni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1) ustawy
z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
Przedmiotowe zamówienie dotyczy zamówienia, które będzie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi polegającej na obsłudze prawnej Zamawiającego.
Ponadto zamówienie będzie polegało na powtórzeniu tej usługi, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z przedmiotem i zakresem zamówienia podstawowego oraz jego całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/WR/69/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest jest świadczenie obsługi prawnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Zakres zamówienia jest tożsamy z zakresem objętym umową nr RZP/1668/2024 z dnia 28 sierpnia 2024
r. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje:
1) udzielanie bieżących konsultacji, porad prawnych oraz interpretowaniu obowiązujących przepisów prawnych, w tym przy uwzględnieniu konkretnych stanów faktycznych,
2) sporządzanie opinii prawnych, informacji prawnych i interpretacji w formie pisemnej
w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
3) opiniowanie umów, aneksów, decyzji, pism i innych dokumentów w zakresie świadczonej usługi oraz wprowadzanie do nich uwag poprzez proponowanie właściwego brzmienia konkretnych zapisów,
4) sporządzanie umów, aneksów, decyzji, pism i innych dokumentów w zakresie świadczonej usługi na zlecenie Władz Uczelni,
5) opiniowanie oraz przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych tj. Zarządzeń, Uchwał itp.,
6) uczestniczenie lub reprezentacji Zamawiającego w spotkaniach i negocjacjach prowadzonych z podmiotami/ osobami trzecimi,
7) współpracę z podmiotami prowadzącymi usługi doradcze na rzecz Zamawiającego,
8) reprezentowanie Zamawiającego w sprawach sądowych, przed organami administracji publicznej i organami innych instytucji publicznych i prywatnych,
9) kierowanie spraw na drogę postępowania sądowego i egzekucyjnego, a także współpracy
z Zamawiającym w tym zakresie,
10) doradztwo prawne w zakresie wykonywania przez Zamawiającego praw i obowiązków wspólnika albo akcjonariusza lub praw i obowiązków związanych z członkostwem lub udziałem w osobach prawnych lub innych jednostkach organizacyjnych działających na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także w zakresie wykonywania przez Zamawiającego praw i obowiązków podmiotu tworzącego dla podmiotów leczniczych,
11) informowanie o obowiązkach Zamawiającego wynikających z nowych lub znowelizowanych przepisów prawa oraz w razie konieczności przeprowadzaniu wewnętrznych szkoleń w tym zakresie,
12) przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń z zakresu obowiązujących przepisów prawa na wniosek Zamawiającego i w zakresie ustalonym z kierownikami jednostek organizacyjnych Zamawiającego,
13) opiniowanie i doradztwo w zakresie prowadzonych postępowań w sprawach o udzielenie zamówień publicznych, a także reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą, w postępowaniach skargowych przed Sądem Okręgowym
w Warszawie oraz w postępowaniach prowadzonych w ramach pozasądowego rozwiązywania sporów dotyczących realizacji umów w sprawie zamówienia publicznego,
14) inne czynności, jeżeli charakter prawny sprawy dotyczy powierzonej obsługi prawnej w zakresie działalności Uczelni i odpowiadają one kwalifikacjom oraz uprawnieniom Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelarią Ćwik i Partnerzy. Radcowie prawni i Adwokaci
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231031521
7.3.3) Ulica: al. Jana Chrystiana Szucha 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-582
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ĆWIK I PARTNERZY. RADCOWIE PRAWNI I ADWOKACI
jakie przetargi wygrała firma
ĆWIK I PARTNERZY. RADCOWIE PRAWNI I ADWOKACI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-02-28INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Rzeszów"
- Usługa stałej i kompleksowej obsługi prawnej.
- Obsługa prawna Urzędu Miasta Tychy w latach 2026-2027
- Kompleksowa obsługa prawna Referatu Podatków i Opłat Lokalnych, Planowania i Finansów, Planowania Przestrzennego i Gospodarki Gruntami, Informatyki, Edukacji oraz USC UG Gierałtowice w 2026r.
- Obsługa prawna Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy oraz jednostek obsługiwanych przez okres 12 miesięcy
- Kompleksowa obsługa prawna Referatów: IR, GM, OŚ, ZP, OKP, RZKO oraz samodzielnych stanowisk objętych przedmiotem zamówienia w UG Gierałtowice w 2026r.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





