eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie obsługi prawnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie obsługi prawnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-055

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@sum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sum.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie obsługi prawnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62c2e88f-56d9-4545-8526-66ab7d6ac007

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00671592/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Obsługa prawna Uczelni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337197

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielane z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1) ustawy
z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
Przedmiotowe zamówienie dotyczy zamówienia, które będzie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi polegającej na obsłudze prawnej Zamawiającego.
Ponadto zamówienie będzie polegało na powtórzeniu tej usługi, było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z przedmiotem i zakresem zamówienia podstawowego oraz jego całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP/WR/69/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jest świadczenie obsługi prawnej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Zakres zamówienia jest tożsamy z zakresem objętym umową nr RZP/1668/2024 z dnia 28 sierpnia 2024
r. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje:
1) udzielanie bieżących konsultacji, porad prawnych oraz interpretowaniu obowiązujących przepisów prawnych, w tym przy uwzględnieniu konkretnych stanów faktycznych,
2) sporządzanie opinii prawnych, informacji prawnych i interpretacji w formie pisemnej
w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
3) opiniowanie umów, aneksów, decyzji, pism i innych dokumentów w zakresie świadczonej usługi oraz wprowadzanie do nich uwag poprzez proponowanie właściwego brzmienia konkretnych zapisów,
4) sporządzanie umów, aneksów, decyzji, pism i innych dokumentów w zakresie świadczonej usługi na zlecenie Władz Uczelni,
5) opiniowanie oraz przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych tj. Zarządzeń, Uchwał itp.,
6) uczestniczenie lub reprezentacji Zamawiającego w spotkaniach i negocjacjach prowadzonych z podmiotami/ osobami trzecimi,
7) współpracę z podmiotami prowadzącymi usługi doradcze na rzecz Zamawiającego,
8) reprezentowanie Zamawiającego w sprawach sądowych, przed organami administracji publicznej i organami innych instytucji publicznych i prywatnych,
9) kierowanie spraw na drogę postępowania sądowego i egzekucyjnego, a także współpracy
z Zamawiającym w tym zakresie,
10) doradztwo prawne w zakresie wykonywania przez Zamawiającego praw i obowiązków wspólnika albo akcjonariusza lub praw i obowiązków związanych z członkostwem lub udziałem w osobach prawnych lub innych jednostkach organizacyjnych działających na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także w zakresie wykonywania przez Zamawiającego praw i obowiązków podmiotu tworzącego dla podmiotów leczniczych,
11) informowanie o obowiązkach Zamawiającego wynikających z nowych lub znowelizowanych przepisów prawa oraz w razie konieczności przeprowadzaniu wewnętrznych szkoleń w tym zakresie,
12) przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń z zakresu obowiązujących przepisów prawa na wniosek Zamawiającego i w zakresie ustalonym z kierownikami jednostek organizacyjnych Zamawiającego,
13) opiniowanie i doradztwo w zakresie prowadzonych postępowań w sprawach o udzielenie zamówień publicznych, a także reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniach przed Krajową Izbą Odwoławczą, w postępowaniach skargowych przed Sądem Okręgowym
w Warszawie oraz w postępowaniach prowadzonych w ramach pozasądowego rozwiązywania sporów dotyczących realizacji umów w sprawie zamówienia publicznego,
14) inne czynności, jeżeli charakter prawny sprawy dotyczy powierzonej obsługi prawnej w zakresie działalności Uczelni i odpowiadają one kwalifikacjom oraz uprawnieniom Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79112000-2 - Usługi reprezentacji prawnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377610,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelarią Ćwik i Partnerzy. Radcowie prawni i Adwokaci

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231031521

7.3.3) Ulica: al. Jana Chrystiana Szucha 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-582

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.