Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00325716/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pojedynczych podkładów drewnianych na szlaku linii kolejki wąskotorowej Hajnówka-Topiło.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Hajnówka
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Hajnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050026472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejki Leśne 12
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.bialystok.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_hajnowka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pojedynczych podkładów drewnianych na szlaku linii kolejki wąskotorowej Hajnówka-Topiło.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08e90aad-286d-11ed-a13c-0629f8dcd146
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325716/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 788602,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pojedynczych podkładów drewnianych na szlaku linii kolejki wąskotorowej Hajnówka – Topiło, ręczne uzupełnienie podsypki i utylizacja odpadów.
2.Pojedyncze podkłady drewniane zapewnia Zamawiający – materiał do odbioru przez Wykonawcę z bazy Zamawiającego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych został ujęty w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. W zakres dokumentacji wchodzi: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiar robót.
Zamawiający wymaga wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem tj. robót wyszczególnionych w kosztorysie oferenta stanowiącym - załącznik nr 3 do SWZ.
Wykonawca przedstawi w ofercie cenę jednostkową za każdą czynność wchodzącą w zakres przedmiotu zamówienia – zgodnie z kosztorysem ofertowym.
UWAGA: Zamawiający za realizację przedmiotu zamówienia przewiduje wynagrodzenie kosztorysowe. Cenę należy skalkulować na podstawie przedmiaru robót sporządzając kosztorys ofertowy w wersji szczegółowej. Kosztorys ofertowy jest integralną częścią oferty i NIE PODLEGA UZUPEŁNIENIU.
3. Zamawiający w ramach przedmiotu zamówienia planuje wbudowanie 2263 szt. podkładów. Ilość przeznaczonych do wbudowania podkładów może ulec zmianie, w zależności od ceny jednostkowej przedstawionej w kosztorysie ofertowym Wykonawcy.
Zamawiający w ramach prawa opcji jest uprawniony do zlecenia wbudowania przez Wykonawcę dodatkowej ilości podkładów - 837 sztuk pojedynczych podkładów drewnianych i w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ww. prawa opcji w ramach zawartej umowy. Wynagrodzenie końcowe za rzeczywiście wykonane prace zostanie rozliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45234130-6 - Roboty budowlane w zakresie podkładów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 546627,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 856477,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 546627,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALMORA Andrzej Czupryński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422225067
7.3.3) Ulica: ul. Lęborska 3b
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-386
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 546627,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający w ramach prawa opcji jest uprawniony do zlecenia wbudowania przez Wykonawcę dodatkowej ilości podkładów - 837 sztuk pojedynczych podkładów drewnianych i w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ww. prawa opcji w ramach zawartej umowy.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- DOSTAWA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO NACZEPY Z RUCHOMĄ PODŁOGĄ
- "Przebudowa drogi leśnej w ramach zadania pn.: "Budowa mijanek na drodze leśnej - dojazd pożarowy nr 13"
- Remont dachów bloków szpitalnych A,B,C,E i Przychodni Rej 1
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
- Dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego samochodu ciężarowego 4x2 typu "hakowiec" z wciąganą na podwoziu hakowym cysterną asenizacyjną w ilości 1 szt.
więcej: przetargi w Hajnówce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.