eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRemont elewacji budynku nr 355 wraz z wymianą okien i pokrycia dachu na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69



Ogłoszenie z dnia 2025-08-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku nr 355 wraz z wymianą okien i pokrycia dachu na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji budynku nr 355 wraz z wymianą okien i pokrycia dachu na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b133d2a-77d6-4d20-8d17-1eaad1abafe1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088585/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 „Remont elewacji budynku nr 355 wraz z wymianą okien i pokrycia dachu na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni przy ul. Śmidowicza 69”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366641

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 18.03.2025r. w wyniku rozstrzygnięcia postepowania nr AMW-KANC.SZP.2712.4.2025 dla zadania: „Remont elewacji budynków nr 3 i 4”, prowadzonego w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji – Umowa nr 46/2025. W ww. postępowaniu przewidziano możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych o wartości maksymalnej nie większej niż 3.700.000,00 zł.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 (214 ust. 1 pkt 7) ustawy dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym Zaproszeniu

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8226fbcf-6d82-4c72-83ba-642aa430f926

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.62.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3699319,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.2. Zakres prac remontowych obejmuje min.:
 Demontaż ram i skrzydeł okiennych,
 Demontaż dwóch par drzwi,
 Rozebranie parapetów zewnętrznych,
 Wykonanie spadków pod obróbki blacharskie,
 Wstawienie i obróbka nowych okien,
 Montaż nowych rolet na oknach,
 Wstawienie i obróbka parapetów zewnętrznych,
 Montaż i obróbka drzwi zewnętrznych wraz z czujkami dostępu,
 Naprawa tynków wewnętrznych i zewnętrznych po wymianie okien i drzwi,
 Malowanie tynków ościeży,
 Zerwanie popękanej warstwy betonowej z powierzchni balkonów,
 Naprawa balustrad balkonów,
 Zdjęcie starej i ułożenie nowej izolacji poziomej przeciwwodnej balkonów,
 Wykonanie obróbek blacharskich balkonów,
 Zakup i montaż balustrad schodowych,
 Zdjęcie starej i ułożenie nowej izolacji poziomej przeciwwodnej schodów,
 Ułożenie płytek na schodach,
 Wymiana poliwęglanu komorowego daszku nad wejściem bocznym do bu-dynku,
 Mechaniczne czyszczenie oraz odgrzybianie powierzchni ścian elewacji,
 Naprawa uszkodzonych elementów tynków ścian murowanych,
 Ułożenie warstwy zbrojonej z siatką na podłożu z płyt styropianowych,
 Gruntowanie oraz hydrofobizacja tynku ścian elewacji metodą natryskową,
 Ułożenie tynku zewnętrznego nakrapianego zewnętrznie,
 Dwukrotne malowanie farbą silikatową,
 Demontaż i ponowny montaż istniejących wentylatorów na dachu podczas prac,
 Rozbiórka obróbek blacharskich na dachu oraz papy zgrzewalnej,
 Pokrycie dachu papą termozgrzewalną,
 Montaż rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,
 Demontaż oraz ponowny montaż przewodów instalacji odgromowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Jan Wiśniewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584-100-59-03

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3699000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.