eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDoposażenie terenu rekreacyjnego przy ul. Azaliowej w Gdańsku, Karczemki na dz. nr 375/1, obr. 0036. w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego 2022 i 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie terenu rekreacyjnego przy ul. Azaliowej w Gdańsku, Karczemki na dz. nr 375/1, obr. 0036. w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego 2022 i 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie terenu rekreacyjnego przy ul. Azaliowej w Gdańsku, Karczemki na dz. nr 375/1, obr. 0036. w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego 2022 i 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54bb7a2d-246a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393557

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010422/106/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.65 Doposażenie terenu rekreacyjnego przy ul. Azaliowej w Gdańsku, Karczemki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309589

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 94/BZP-U.510.88.2023/KB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Pełna nazwa zamówienia: Doposażenie terenu rekreacyjnego przy ul. Azaliowej w Gdańsku, Karczemki na dz. nr 375/1, obr. 0036. w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego 2022 i 2023, pn.: "3 tereny rekreacyjne na 3 osiedlach dzielnicy Kokoszki" – kontynuacja.
2. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie terenu rekreacyjnego przy ul. Azaliowej w Gdańsku, Karczemki na dz. nr 375/1, obr. 0036. Inwestycja jest realizowana w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego 2022 i 2023, pn.: „ 3 tereny rekreacyjne na 3 osiedlach dzielnicy Kokoszki” – kontynuacja.
Projektowana inwestycja stanowi uzupełnienie oferty rekreacyjno-zabawowej dla starszych dzieci. Projekt polega na wykonaniu obiektów małej architektury wraz z dojściem o nawierzchni utwardzonej. Użytkownikiem wykonanych prac będzie Gdański Zarząd Dróg i Zieleni.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego, w tym następujące elementy:
a) roboty przygotowawcze – zagospodarowanie placu budowy – ogrodzenie i oznakowanie budowy oraz wjazdu, przygotowanie środków ochrony i bezpieczeństwa; przygotowanie zaplecza socjalnego i miejsca do segregowanego gromadzenia odpadów;
b) zabezpieczenie istniejących drzew i krzewów będących w rejonie inwestycji;
c) roboty rozbiórkowe - demontaż istniejącego obrzeża betonowego, części przęsła ogrodzeniowego, demontaż i ponowny montaż kosza na śmieci wraz z jego odnowieniem i doprowadzeniem do dobrego stanu użytkowania, przesadzenie jednego młodego drzewa, a w przypadku jego obumarcia gatunek wymienić na nowy oraz wymiana martwej sosny na nową wysokości co w stanie istniejącym;
d) roboty ziemne – wykonanie koryta pod projektowaną konstrukcję nawierzchni bezpiecznej i ciągu pieszego, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, wykopy pod fundamenty wraz z usunięciem śmieci, gruzu znajdujących się w podłożu;
e) wyznaczenie punktów geodezyjnych projektowanych urządzeń i ciągu pieszego;
f) prace drogowe – zagęszczenie istniejącego gruntu, profilowanie spadków terenu;
g) wykonanie fundamentów urządzeń;
h) dostawa i montaż urządzeń:
- podwójnej huśtawki,
- urządzenia wspinaczkowego,
- zestawu siedmiu trampolin,
- jednej ławki parkowej, na której należy umieścić tabliczkę z napisem „Gdański Zarząd Dróg i Zieleni oraz informacje o kosztach zakupu ławki,
- jednego kosza na śmieci, na którym należy umieścić tabliczkę z napisem „Gdański Zarząd Dróg i Zieleni oraz informacje o kosztach zakupu kosza,
- tablicy regulaminowej ;
i) przebudowa istniejącego ogrodzenia placu zabaw wraz z montażem furtki wejściowej w istniejącym ogrodzeniu;
j) wykonanie konstrukcji nawierzchni;
k) odtworzenie istniejącego trawnika;
l) przestawienie istniejącego głazu;
ł) oczyszczenie i uporządkowanie terenu, przygotowanie obiektu do odbioru oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198027,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198027,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833162692

7.3.3) Ulica: Równa 17 D

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-067

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198027,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.