Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00372492/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00389460/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-12
- 2022/BZP 00435641/01 - Wynik z dnia 2022-11-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji klimatyzacji systemu VRF w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Rzeszowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005139300
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Piłsudskiego 28
1.4.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.4.3.) Kod pocztowy: 35-001
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rzeszow.sa.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.sa.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sąd
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393103
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00372492/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż urządzeń systemu VRF oraz wykonanie instalacji powiązanych dla klimatyzowania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku ul. Kościuszki 5, wraz z demontażem istniejącej instalacji pracującej w systemie wody lodowej w zakresie i w sposób określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji typu VRF, obejmującej:
3 jednostki zewnętrzne,
29 jednostek wewnętrznych,
instalacje powiązane: czynnika chłodniczego, zasilania elektrycznego, sterowania oraz odprowadzenia skroplin,
wykonanie robót ogólnobudowlanych,
demontaż istniejącej instalacji pracującej w systemie wody lodowej, w tym agregatu chłodniczego (chillera) oraz złożenie zdemontowanych urządzeń w miejscu wskazanym przez Użytkownika tj. Sąd Rejonowy w Sanoku, oddalonym w promieniu do 20 km od siedziby Sądu,
zgodnie z Dokumentacją projektową obejmującą:
Projekt budowlany,
Projekt wykonawczy,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
Informację BIOZ,
Przedmiar robót (Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i informacyjny. Błędy przedmiaru robót nie mogą być powodem roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego).
b) opracowanie projektu organizacji ruchu związanego z zajęciem pasa drogowego
ul. Kościuszki w Sanoku – dla robót związanych z demontażem i montażem chillera i jednostek zewnętrznych, jeśli wymagać tego będzie zarządca drogi,
c) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej,
d) przeszkolenie osób wskazanych przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Sanoku w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
e) udzielenie rękojmi przez okres 5 lat oraz gwarancji przez okres ….. *(min. 5 lat, zgodnie z ofertą Wykonawcy) lat, na wykonany przedmiot umowy, o którym, mowa w ust. 2 lit. a), licząc od daty podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru końcowego. Gwarancja zostanie udzielona na warunkach określonych w Załączniku Nr 9 do niniejszej SWZ – Wzorze umowy.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż urządzeń systemu VRF oraz wykonanie instalacji powiązanych dla klimatyzowania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku ul. Kościuszki 5, wraz z demontażem istniejącej instalacji pracującej w systemie wody lodowej w zakresie i w sposób określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę, montaż i uruchomienie instalacji klimatyzacji typu VRF, obejmującej:
3 jednostki zewnętrzne,
29 jednostek wewnętrznych,
instalacje powiązane: czynnika chłodniczego, zasilania elektrycznego, sterowania oraz odprowadzenia skroplin,
wykonanie robót ogólnobudowlanych,
demontaż istniejącej instalacji pracującej w systemie wody lodowej, w tym agregatu chłodniczego (chillera) utylizacji czynnika chłodniczego zalegającego w agregacie wody lodowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. 2020, poz. 2065 ze zm.) oraz złożenie zdemontowanych urządzeń w miejscu wskazanym przez Użytkownika tj. Sąd Rejonowy w Sanoku, oddalonym w promieniu do 20 km od siedziby Sądu,
zgodnie z Dokumentacją projektową obejmującą:
Projekt budowlany,
Projekt wykonawczy,
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
Informację BIOZ,
Przedmiar robót (Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i informacyjny. Błędy przedmiaru robót nie mogą być powodem roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego).
b) opracowanie projektu organizacji ruchu związanego z zajęciem pasa drogowego
ul. Kościuszki w Sanoku – dla robót związanych z demontażem i montażem chillera i jednostek zewnętrznych, jeśli wymagać tego będzie zarządca drogi,
c) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 egz. dokumentacji powykonawczej,
d) przeszkolenie osób wskazanych przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Sanoku w zakresie użytkowania urządzeń i instalacji,
e) udzielenie rękojmi przez okres 5 lat oraz gwarancji przez okres ….. *(min. 5 lat, zgodnie z ofertą Wykonawcy) lat, na wykonany przedmiot umowy, o którym, mowa w ust. 2 lit. a), licząc od daty podpisania przez Zamawiającego Protokołu odbioru końcowego. Gwarancja zostanie udzielona na warunkach określonych w Załączniku Nr 9 do niniejszej SWZ – Wzorze umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-10-18 10:00
Po zmianie:
2022-10-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-10-18 10:05
Po zmianie:
2022-10-19 10:05
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa systemu do mechanicznego wsparcia lewej komory serca przy zabiegach wysokiego ryzyka
- Usługa organizacji i przeprowadzenia trzysemestralnych studiów podyplomowych pn. "Doradztwo zawodowe dla nauczycieli"
- Wydruk i dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Dostawa pomp wspomagających krążenie
- Poprawa infrastruktury stadionu przy ul. Stadionowej
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 4
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.