eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójOdbudowa dwóch mostów w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa dwóch mostów w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748117884

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1124870

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa dwóch mostów w Lądku-Zdroju zniszczonych w wyniku powodzi w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-456f51fa-9837-4b6f-a5c9-1af1a8328920

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393088

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.271.16.2025.206

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Remont mostu przy ulicy Paderewskiego w Lądku-Zdroju zniszczonego w wyniku powodzi w 2024:
2.1.1. Obiekt jest zlokalizowany w ciągu ul. Paderewskiego w Lądku Zdroju i został wzniesiony najprawdopodobniej w roku 1873. Jest to most drogowy, który stanowi element infrastruktury.
2.1.2. Podczas powodzi w 2024 r. zniszczeniu uległy betonowe balustrady wraz ze stalowymi uzupełnieniami szczeblinowymi, kapy chodnikowe wraz z krawężnikami i wyposażeniem, częściowo wypełnienie nadłuczy, nawierzchnia wraz z podbudową oraz częściowemu zniszczeniu uległy ściany boczne od strony górnej wody. Poza uszkodzeniami dotyczącymi samego mostu stwierdzono również uszkodzenia elementów towarzyszących jak uszkodzenie prawobrzeżnego muru oporowego bezpośrednio przy moście od strony górnej i dolnej wody oraz stref dojazdów do obiektu po obu stronach mostu. Obiekt został zabezpieczony tymczasowymi balustradami typu U-11a.
2.1.3. Biorąc pod uwagę, że część struktury kamiennej oraz wyposażenia uległa bezpowrotnemu zniszczeniu w projekcie odbudowy przyjęto następujące założenia:
a) Materiał odbudowywanych elementów powinien być naturalny, ale nie powinien „udawać” materiału oryginalnego. Pozwoli to na utrwalenie wizualne skutków powodzi.
b) Z uwagi na to, że zniszczone balustrady pochodziły najprawdopodobniej z okresu lat 70-tych XX wieku, w projekcie przewidziano ich odbudowę w postaci stalowych balustrad kutych stylizowanych.
c) W kapach chodnikowych zaprojektowano kanały kablowe do umieszczenia zniszczonych przewodów telekomunikacyjnych i teletechnicznych, które przed powodzią prowadzone były po powierzchni ścian bocznych od górnej wody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.5.) Wartość części: 673905,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Odbudowa Mostu Złotostockiego uszkodzonego w wyniku powodzi w 2024:
2.2.1. W trakcie powodzi z września 2024 roku most został uszkodzony w niewielkim stopniu. Pod naporem wód powodziowych uszkodzeniu uległy bariery mostu oraz częściowo zmyta została nawierzchnia znajdująca się na moście. Uszkodzeniu uległ również wodociąg, który został odbudowany przez zarządcę sieci. Zostały uszkodzone również rury służące jako zabezpieczenie kabli teletechnicznych, które zostaną odtworzone przez właściciela sieci. Przepływ wód nie uszkodził podpór mostu, zarysowaniu uległa płyta pomostowa. Podmyciu uległy przyczółki obiektu a pobliskie mury oporowe zostały całkowicie zniszczone. Mury oporowe zostaną odtworzone przez Zarządcę cieku.
2.2.2. Przed przystąpieniem do prac budowlanych należy przygotować plac budowy. Prace budowlane będą prowadzone zgodnie z przyjętym harmonogramem robót i opracowaną czasową organizacją ruchu, którą wykona Wykonawca i przedstawi zamawiającemu do zaopiniowania.
2.2.3. Przed przystąpieniem do prac budowlanych oraz po wykonaniu odkryć elementów obecnie zakrytych należy szczegółowo zinwentaryzować istniejący obiekt wraz z wykonaniem niwelacji drogi i ciągów pieszych.
2.2.4. Teren pod obiektem należy zabezpieczyć przed zanieczyszczeniami pochodzącymi z procesu budowlanego. Nie wolno dopuścić do zanieczyszczenia rzeki pod obiektem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.5.) Wartość części: 3269383 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860679,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2232895,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860679,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych ONMAX GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961582289

7.3.3) Ulica: Łubinowa 12/7

7.3.4) Miejscowość: Smolec

7.3.5) Kod pocztowy: 55-080

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 701370,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.