Og³oszenie z dnia 2023-09-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00410229/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-22
- 2023/BZP 00419007/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-28
- 2023/BZP 00427545/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-04
- 2023/BZP 00441796/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-12
- 2023/BZP 00452401/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-19
- 2023/BZP 00464833/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00474634/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00497522/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-16
- 2023/BZP 00502262/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00503931/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00506262/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2024/BZP 00260657/01 - Wynik z dnia 2024-03-26
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym, przy ul. Karsiborskiej 11 w ¦winouj¶ciu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦winouj¶cie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: (91)321 24 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym, przy ul. Karsiborskiej 11 w ¦winouj¶ciu”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5de80544-5159-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00392950
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030040/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Rozbudowa Cmentarza Komunalnego w ¦winouj¶ciu - Budowa Kolumbarium
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8171653.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/817165
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa za po¶rednictwem platformy do obs³ugi postêpowañ przetargowych, dostêpnej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie (zwanej dalej „Platform±”).
2. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: bzp@um.swinoujscie.pl.
3. Rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty, wymaga za³o¿enia konta u¿ytkownika. W celu za³o¿enia konta u¿ytkownika konieczne jest posiadanie przez u¿ytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la regulamin Platformy (dostêpny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz instrukcje dla wykonawców (dostêpne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
5. Minimalne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy to przegl±darka internetowa EDGE, Chrome i FireFox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci co najmniej 256 kbit/s. Platforma jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako „RODO”), informujê, ¿e:
1.1. administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o celach i ¶rodkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦winouj¶cie, reprezentowana przez Prezydenta Miasta ¦winouj¶cie z siedzib±: Urz±d Miasta ¦winouj¶cie ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 ¦winouj¶cie;
1.2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta ¦winouj¶cie,mail: iodo@um.swinoujscie.pl;
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
1.5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym podmiotom, je¿eli obowi±zek taki bêdzie wynikaæ z przepisów prawa; Do Pani/Pana danych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty przetwarzaj±ce dane w naszym imieniu, np. podmioty ¶wiadcz±ce pomoc prawn±, us³ugi informatyczne, us³ugi niszczenia dokumentów, jak równie¿ inni administratorzy danych osobowych przetwarzaj±cy dane we w³asnym imieniu, np. podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±;
1.6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
1.7. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
1.8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
1.9. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.10. nie przys³uguje Pani/Panu:
-w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.1.19.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zgodnie z dokumentacj± projektow± (Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy, Pozwolenie na Budowê – Decyzja Nr 100/PB/2022 z dnia 5.12.202 roku) zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym, przy ulicy Karsiborskiej 11 w ¦winouj¶ciu”.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45215400-1 - Roboty na cmentarzach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp tj. zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego w okresie nie d³u¿szym ni¿ 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres rzeczowy tych zamówieñ bêdzie dotyczy³ ¶wiadczeñ, które rzeczowo s± przedmiotem zamówienia podstawowego lub ¶wiadczeñ pozostaj±cych z nimi w bezpo¶rednim zwi±zku. Warunki zawarcia umowy bêd± kszta³towane w sposób odpowiedni w oparciu o warunki umowy o zamówienie podstawowe z uwzglêdnieniem ró¿nic wynikaj±cych z warto¶ci, czasu realizacji i innych istotnych okoliczno¶ci maj±cych miejsce w chwili udzielania zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena oferty brutto (C) 60 %
1.2 Kwalifikacje i do¶wiadczenie zawodowe osób skierowanych
do realizacji zamówienia (D) 40%
2. Punkty bêd± przyznawane wg nastêpuj±cych zasad:
2.1 Cena oferty (C) – 60%
C = 0,6 x (Cmin / Cob) x 100 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najni¿sza zaoferowana w postêpowaniu spo¶ród ofert nieodrzuconych,
Cob- cena brutto oferty badanej
1.2 Kwalifikacje i do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia: (D) - 40%
W tym kryterium ocena bêdzie siê odbywa³a na podstawie informacji zawartych w tabeli w pkt 2 formularza oferty.
Ocenie podlegaæ bêdzie do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia zgodnie z poni¿szymi zasadami:
2.1.1 Do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy (D) - 40%
Punkty w tym kryterium bêd± przyznawane za do¶wiadczenie zawodowe osoby wskazanej przez wykonawcê do pe³nienia funkcji kierownika budowy polegaj±ce na pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjno – budowlanych w trakcie realizacji polegaj±cych na budowie kolumbarium lub zespo³u kolumbariów (przez ca³y okres trwania robót, tj. od przekazania placu budowy do odbioru koñcowego) o minimalnej warto¶ci zrealizowanych robót budowlanych na kwotê 600 000,00 z³otych brutto ka¿da.
Za ka¿de zadanie spe³niaj±ce powy¿sze warunki, oferta otrzyma 20 punktów (maksymalnie 40 w kryterium)
Ilo¶æ realizacji, na których wskazana osoba pe³ni³a funkcjê
kierownika budowy: (D)
1 realizacja: 20 pkt
2 Realizacje i wiêcej : 40 pkt
W przypadku niewskazania do¶wiadczenia Kierownika budowy Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ nie posiada do¶wiadczenia i do oceny przyjmie 0 pkt.
2. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L = C + D
gdzie:
L- ca³kowita liczba punktów
C- ilo¶æ punktów za cenê oferty
D- ilo¶æ punktów za do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje i do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia:
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1.2 spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Minimalny poziom zdolno¶ci:
- zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e osi±gn±³ minimalny roczny przychód w ci±gu ostatnich trzech lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, w wysoko¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³ (s³ownie z³otych: jeden milion 00/100).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden wykonawca.
1.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Minimalny poziom zdolno¶ci:
- zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne i/lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
1.2.4.1. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³: minimum 2 (dwie) roboty budowlane o warto¶ci minimum 200 000,00 z³ ³±cznie z podatkiem VAT z u¿yciem ok³adzin z kamienia naturalnego przy budowie pomników, wolnostoj±cych budynków, budowli, obiektów sakralnych.
Realizacja ka¿dej z robót budowlanych powinna byæ potwierdzona dokumentami, ¿e roboty zosta³y wykonane nale¿ycie oraz prawid³owo ukoñczone, w tym listy referencyjne od podmiotów zmawiaj±cych b±d¼ zlecaj±cych wykonanie robót budowlanych.
1.2.4.2. Dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
• kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej okre¶lone w art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub uprawnienia uznane na podstawie ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.),
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
W przypadku, gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania. Za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia na swojej stronie internetowej. Je¿eli w tym dniu ¶redni kurs NBP nie bêdzie opublikowany Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem og³oszenia. Je¿eli w jakimkolwiek dokumencie z³o¿onym przez wykonawcê wskazane zostan± kwoty wyra¿one w walucie nie znajduj±cej siê aktualnie w obrocie, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tych kwot na z³otówki na podstawie ostatniego ¶redniego miesiêcznego kursu z³otego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub
ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2.2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2.3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2.4. O¶wiadczenie wykonawcy o rocznym przychodzie wykonawcy lub przychodzie wykonawcy w obszarze objêtym zamówieniem za okres nie d³u¿szy ni¿ ostatnie 3 lata obrotowe, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1.Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. Rozdzia³u VIII SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.Dokumenty, o których mowa powy¿ej, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. O¶wiadczenie powinno zosta³ z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem w Postêpowaniu.
2. W przypadku, gdy wykonawca pos³ugiwaæ siê bêdzie zasobami podmiotów trzecich w celu potwierdzania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2.1. Rozdzia³u VIII SWZ oraz za³±czników 2.2 lub 2.3, odpowiednio – w zale¿no¶ci od udostêpnianych zasobów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.2. Ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, na ca³y okres zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci 25 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy 00/100).
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1. pieni±dzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r., poz. 299 t.j.).
4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie winny zostaæ z³o¿one w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien byæ wystawiony na Zamawiaj±cego jako beneficjenta gwarancji, mieæ formê o¶wiadczenia bezwarunkowego, nieodwo³alnego
i p³atnego na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument wadialny powinien wskazywaæ wszystkie przes³anki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. UWAGA! Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie nie mo¿e ograniczaæ Zamawiaj±cego jako beneficjenta gwarancji/porêczenia w skutecznym przedstawieniu ¿±dania zap³aty kwoty wadium gwarantowi/porêczycielowi w terminie jego wa¿no¶ci. Przez ww. brak ograniczeñ rozumie siê, ¿e gwarant uzna ¿±danie zap³aty kwoty wadium przes³ane drog± elektroniczn± na wskazany w gwarancji adres poczty elektronicznej przed up³ywem terminu zwi±zania ofert± lub uzna za z³o¿one skutecznie ¿±danie nadane u operatora pocztowego przed up³ywem terminu zwi±zania ofert± (decyduj±c± dla uznania z³o¿enia ¿±dania zap³aty kwoty wadium bêdzie data stempla pocztowego).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.Wraz z ofert± wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:- aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w SWZ. W przypadku, gdy o zamówienie wspólnie ubiega siê dwa lub wiêcej podmiotów o¶wiadczenia te powinny byæ z³o¿one przez ka¿dego z nich.
- dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
- o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego dotycz±ce robót wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (sk³adane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (za³±cznik nr 7 do SWZ).
2.Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê partnerów przy realizacji przedmiotowego zamówienia, w przypadku, gdy za ofertê najkorzystniejsz± uznano ofertê z³o¿on± przez partnerów ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 58 ustawy Pzp).
3. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wniesione w formie gwarancji lub porêczeñ powinny w swej tre¶ci mieæ wymienionych wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, tj. cz³onków konsorcjum/spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ograniczenie znaków w tej sesji Zamawiaj±cy informuje, ¿e katalog zmian umowy zawarto w § 16 za³±cznika nr 6 "Projekt umowy" do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-27 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/817165
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-27 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-26
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- "Strategia Rozwoju Miasta ¦winouj¶cie do roku 2050"
- Remont drogi po¿arowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szko³y
- REMONT BUDYNKU NR 10 W KOMPLEKSIE 4310 - DZIWNÓW
- Wykonanie koncepcji funkcjonalnej oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Wêgierskiej i Szwedzkiej w ¦winouj¶ciu"
- Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, zagospodarowania terenu oraz drogi dojazdowej dla inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w ¦winouj¶ciu
- Zakup i dostawa pojazdów oraz przyczepki dla jednostek ochrony przeciwpo¿arowych z terenu gminy ¦winouj¶cie
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zielonej przestrzeni w £azach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Ró¿anej
- Kanalizacja deszczowa dla parkingu wewnêtrznego i przebudowa nawierzchni placu dla zespo³u budynków przy ul. Mickiewicza w Opolu
- Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci pomieszczeñ budynku szko³y i przedszkola na ¿³obek
- Wykonanie termomodernizacji budynku gminnego, tj. ocieplenie ¶cian 1 i 2 piêtra wraz z pracami towarzysz±cymi w Gminie Czempiñ.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci Ko¿uchów na odcinku od km 0+213 do km 1+203
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1765E w miejscowo¶ci Piaski na odcinku od skrzy¿owania z drog± powiatow± Nr 4908E do granic Powiatu Zduñskowolskiego
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.