eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie 3-letniego wsparcia dla oprogramowania Enforcive Enterprise Security oraz Delphi/400

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie 3-letniego wsparcia dla oprogramowania Enforcive Enterprise Security oraz Delphi/400

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

1.3.) Oddział zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piekary 14/15

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-823

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 850 60 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie 3-letniego wsparcia dla oprogramowania Enforcive Enterprise Security oraz Delphi/400

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2348e5ca-4008-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00318164/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Zakup pakietu serwisowego dla Enforcive Security oraz Delphi Deployment

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00361217

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NFZ15-WAG-ZP.251.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 473390,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi w zakresie pakietu serwisowego (maitenance producenta) dla systemów Enforcive Enterprise Security oraz Delphi/400, według wymagań określonych w załączniku nr 1 do umowy.
2. Przedmiot umowy należy dostarczyć do Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (Wielkopolski OW NFZ) w Poznaniu.
3. Zamawiający nie udziela niniejszego zamówienia w częściach gdyż całość zamówienia tematycznie można przypisać do tej samej dziedziny usług świadczonych w IT. Systemy będące przedmiotem zamówienia są instalowane na platformie IBM Power i są zarządzane przez ten sam krąg administratorów. Ponadto kryterium jakościowe nie mogłoby być racjonalnie zastosowane przy zastosowaniu podziału zamówienia na części.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych lub wariantowych.
5. Rodzaj zamówienia: usługi.
6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia z zastrzeżeniem, że wykonywanie czynności przez podwykonawcę w ramach zamówienia nie może być sprzeczne z przepisami prawa oraz wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji, a w szczególności z postanowieniami umowy. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, części zamówienia, które powierza podwykonawcy.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający wskazuje w SWZ kryteria stosowane w celu oceny równoważności:

4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, złożona przez Crede Experto Praha sp. z o.o. Oddział Polska, ul. Dąbrówki 16, 40-081 Katowice. Oferta tego Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.
Zamawiający wymagał wniesienia wadium. Zgodnie z przepisem art. 97 ust. 5 ustawy „Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert …”. Termin składania ofert w postępowaniu upłynął w dniu 30 sierpnia 2023 r. o godz. 10:00. Wadium opisane jako „Wadium - NFZ15-WAG-ZP.251.6.2023” wpłynęło na rachunek bankowy Zamawiającego w dniu 30 sierpnia 2023 r. o godzinie 10:09. Oznacza to, że wadium nie zostało wniesione przed upływem terminu składania ofert.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, a na skutek odrzucenia wszystkich ofert w postępowaniu unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537035,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537035,22 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.