Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00372514/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00380668/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00385046/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gadżetów reklamowych dla UMG - 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gadżetów reklamowych dla UMG - 112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b349d5a5-40b2-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010973/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 znakowane gadżety
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372514/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/211/2022/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210840 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gadżetów standardowych - odzieżyWspólny Słownik Zamówień: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne, 22462000-6 - Materiały reklamowe
Opis stanowi specyfikacja zamówienia (załącznik nr 3_1)
Ilości określone w kalkulacji ceny (załącznik nr 2_1)
Zamawiający w ramach zamówienia będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy każdorazowo przekazywał Wykonawcy zlecenia na dostawę gadżetów z określeniem wymaganej ilości.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać każdorazowe zlecenie w maksymalnym terminie realizacji określonym w załączniku 2_1. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.
Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego po prawidłowej realizacji każdorazowego zlecenia oraz wystawieniu przez Wykonawcę faktury w terminie maksymalnie 30 dni. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 86000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gadżetów standardowych oraz luksusowych w ramach prawa opcji.Wspólny Słownik Zamówień: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne, 22462000-6 - Materiały reklamowe
Opis stanowi specyfikacja zamówienia (załącznik nr 3_2)
Ilości określone w kalkulacji ceny (załącznik nr 2_2)
Zamawiający w ramach zamówienia będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy każdorazowo przekazywał Wykonawcy zlecenia na dostawę gadżetów z określeniem wymaganej ilości.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać każdorazowe zlecenie w maksymalnym terminie realizacji określonym w załączniku 2_2. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.
W ramach zadania 2 Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji obejmującego zwiększenie zamówienia o gadżety luksusowe.
Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane w terminach oraz na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego po prawidłowej realizacji każdorazowego zlecenia oraz wystawieniu przez Wykonawcę faktury w terminie maksymalnie 30 dni. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 66440 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gadżetów standardowych - słodyczyWspólny Słownik Zamówień: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne, 22462000-6 - Materiały reklamowe
Opis stanowi specyfikacja zamówienia (załącznik nr 3_3)
Ilości określone w kalkulacji ceny (załącznik nr 2_3)
Zamawiający w ramach zamówienia będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy każdorazowo przekazywał Wykonawcy zlecenia na dostawę gadżetów z określeniem wymaganej ilości.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać każdorazowe zlecenie w maksymalnym terminie realizacji określonym w załączniku 2_3. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.
Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego po prawidłowej realizacji każdorazowego zlecenia oraz wystawieniu przez Wykonawcę faktury w terminie maksymalnie 30 dni. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 3150 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gadżetów standardowych - torby oraz luksusowych w ramach prawa opcji.Wspólny Słownik Zamówień: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne, 22462000-6 - Materiały reklamowe
Opis stanowi specyfikacja zamówienia (załącznik nr 3_4)
Ilości określone w kalkulacji ceny (załącznik nr 2_4)
Zamawiający w ramach zamówienia będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy każdorazowo przekazywał Wykonawcy zlecenia na dostawę gadżetów z określeniem wymaganej ilości.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać każdorazowe zlecenie w maksymalnym terminie realizacji określonym w załączniku 2_4. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.
W ramach zadania 4 Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji obejmującego zwiększenie zamówienia o gadżety luksusowe.
Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane w terminach oraz na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego po prawidłowej realizacji każdorazowego zlecenia oraz wystawieniu przez Wykonawcę faktury w terminie maksymalnie 30 dni. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 36750 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa gadżetów standardowych - porcelanyWspólny Słownik Zamówień: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne, 22462000-6 - Materiały reklamowe
Opis stanowi specyfikacja zamówienia (załącznik nr 3_5)
Ilości określone w kalkulacji ceny (załącznik nr 2_5)
Zamawiający w ramach zamówienia będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy każdorazowo przekazywał Wykonawcy zlecenia na dostawę gadżetów z określeniem wymaganej ilości.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać każdorazowe zlecenie w maksymalnym terminie realizacji określonym w załączniku 2_5. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.
Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego po prawidłowej realizacji każdorazowego zlecenia oraz wystawieniu przez Wykonawcę faktury w terminie maksymalnie 30 dni. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.5.) Wartość części: 18500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przygotowanie scenariusza i zrealizowanie filmu promocyjnego dla Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- "Remont budynku Urzędu Morskiego w Gdyni, Delegatura w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15A, 76-200 Słupsk"
- KONSERWACJA I PRZEGLĄDY DŹWIGÓW W SZPITALACH POMORSKICH SP. Z O.O.
- Wykonanie naukowego opracowania w ramach aktualizacji Planu Gospodarowania Zasobami Węgorza w Polsce
- Usługa kompleksowego ubezpieczenia 24 jednostek pływających Ośrodka Szkolenia Żeglarskiego Marynarki Wojennej.
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz (...)
- Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Fundacji Orły Sportu.
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DWM, Rekrutacja, KR, ABK).
- Dostawa materiałów promocyjnych (3 części).
- Dostawa materiałów promocyjnych w ramach "V Krajowych Dni Pola".
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.