eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa gadżetów reklamowych dla UMG - 11

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gadżetów reklamowych dla UMG - 11

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gadżetów reklamowych dla UMG - 11

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b349d5a5-40b2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392158

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010973/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 znakowane gadżety

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372514/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/211/2022/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 210840 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gadżetów standardowych - odzieży
Wspólny Słownik Zamówień: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne, 22462000-6 - Materiały reklamowe

Opis stanowi specyfikacja zamówienia (załącznik nr 3_1)
Ilości określone w kalkulacji ceny (załącznik nr 2_1)

Zamawiający w ramach zamówienia będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy każdorazowo przekazywał Wykonawcy zlecenia na dostawę gadżetów z określeniem wymaganej ilości.

Wykonawca jest zobowiązany wykonać każdorazowe zlecenie w maksymalnym terminie realizacji określonym w załączniku 2_1. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.

Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego po prawidłowej realizacji każdorazowego zlecenia oraz wystawieniu przez Wykonawcę faktury w terminie maksymalnie 30 dni. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 86000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gadżetów standardowych oraz luksusowych w ramach prawa opcji.
Wspólny Słownik Zamówień: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne, 22462000-6 - Materiały reklamowe

Opis stanowi specyfikacja zamówienia (załącznik nr 3_2)
Ilości określone w kalkulacji ceny (załącznik nr 2_2)

Zamawiający w ramach zamówienia będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy każdorazowo przekazywał Wykonawcy zlecenia na dostawę gadżetów z określeniem wymaganej ilości.

Wykonawca jest zobowiązany wykonać każdorazowe zlecenie w maksymalnym terminie realizacji określonym w załączniku 2_2. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.

W ramach zadania 2 Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji obejmującego zwiększenie zamówienia o gadżety luksusowe.
Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane w terminach oraz na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego po prawidłowej realizacji każdorazowego zlecenia oraz wystawieniu przez Wykonawcę faktury w terminie maksymalnie 30 dni. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 66440 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gadżetów standardowych - słodyczy
Wspólny Słownik Zamówień: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne, 22462000-6 - Materiały reklamowe

Opis stanowi specyfikacja zamówienia (załącznik nr 3_3)
Ilości określone w kalkulacji ceny (załącznik nr 2_3)

Zamawiający w ramach zamówienia będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy każdorazowo przekazywał Wykonawcy zlecenia na dostawę gadżetów z określeniem wymaganej ilości.

Wykonawca jest zobowiązany wykonać każdorazowe zlecenie w maksymalnym terminie realizacji określonym w załączniku 2_3. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.

Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego po prawidłowej realizacji każdorazowego zlecenia oraz wystawieniu przez Wykonawcę faktury w terminie maksymalnie 30 dni. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 3150 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gadżetów standardowych - torby oraz luksusowych w ramach prawa opcji.
Wspólny Słownik Zamówień: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne, 22462000-6 - Materiały reklamowe

Opis stanowi specyfikacja zamówienia (załącznik nr 3_4)
Ilości określone w kalkulacji ceny (załącznik nr 2_4)

Zamawiający w ramach zamówienia będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy każdorazowo przekazywał Wykonawcy zlecenia na dostawę gadżetów z określeniem wymaganej ilości.

Wykonawca jest zobowiązany wykonać każdorazowe zlecenie w maksymalnym terminie realizacji określonym w załączniku 2_4. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.

W ramach zadania 4 Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji obejmującego zwiększenie zamówienia o gadżety luksusowe.
Zamówienie objęte prawem opcji będzie realizowane w terminach oraz na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.

Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego po prawidłowej realizacji każdorazowego zlecenia oraz wystawieniu przez Wykonawcę faktury w terminie maksymalnie 30 dni. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 36750 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa gadżetów standardowych - porcelany
Wspólny Słownik Zamówień: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne, 22462000-6 - Materiały reklamowe

Opis stanowi specyfikacja zamówienia (załącznik nr 3_5)
Ilości określone w kalkulacji ceny (załącznik nr 2_5)

Zamawiający w ramach zamówienia będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy każdorazowo przekazywał Wykonawcy zlecenia na dostawę gadżetów z określeniem wymaganej ilości.

Wykonawca jest zobowiązany wykonać każdorazowe zlecenie w maksymalnym terminie realizacji określonym w załączniku 2_5. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.

Płatności będą dokonywane przez Zamawiającego po prawidłowej realizacji każdorazowego zlecenia oraz wystawieniu przez Wykonawcę faktury w terminie maksymalnie 30 dni. Termin ten może ulec skróceniu w zależności od deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 18500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.