Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00221657/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i obsługa logistyczna konferencji szkoleniowych w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego - część 2 zamówienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142137128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstruktorska 3A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Rafal.Wroblewski@nfosigw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nfosigw/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-73733b9d-afd1-4817-b3d8-ad522346d62d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i obsługa logistyczna konferencji szkoleniowych w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego - część 2 zamówienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73733b9d-afd1-4817-b3d8-ad522346d62d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114431/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Organizacja i obsługa logistyczna konferencji szkoleniowych w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego. (Część 2)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Doradztwa Energetycznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOZ.52.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1731707,32 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284552,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa logistyczna konferencji szkoleniowych (spotkań monitorujących, zwanych również szkoleniami) w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego, odbywających się poza siedzibą NFOŚiGW, na terenie Polski.
W ramach przedmiotu zamówienia planowane są do organizacji i obsługi:
Duże spotkania:
• liczba uczestników: min. 70 - max. 110 osób; w wyjątkowych przypadkach, tj. gdy liczba uczestników danego spotkania monitorującego będzie większa niż maksymalna planowana, dopuszcza się zwiększenie maksymalnej liczby uczestników spotkania do 120 osób, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia maksymalnej, łącznej liczby uczestników wszystkich planowanych dużych spotkań, tj. 440 osób;
• liczba planowanych, dużych spotkań monitorujących do realizacji przez cały czas trwania umowy: min. 2 - max. 4;
• kolacja dla uczestników (opcjonalnie, tylko w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego): dla max. 2 spotkań, przewiduje się organizację kolacji w formie bufetu dla uczestników spotkania obejmujących min. 70 - max. 110 osób. Wymagania co do kolacji określono w pkt. 5.8 opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
Małe spotkania:
• liczba uczestników: min. 30 - max. 50 osób; w wyjątkowych przypadkach, tj. gdy liczba uczestników danego spotkania monitorującego będzie większa niż maksymalna planowana, dopuszcza się zwiększenie maksymalnej liczby uczestników spotkania do 70 osób, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia maksymalnej, łącznej liczby uczestników wszystkich planowanych małych spotkań, tj. 200 osób;
• liczba planowanych, małych spotkań monitorujących do realizacji przez cały czas trwania umowy: min. 2 - max. 4;
• kolacja dla uczestników (opcjonalnie, tylko w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego): dla max. 2 spotkań, przewiduje się organizację kolacji w formie bufetu dla uczestników spotkania obejmujących min. 30 - max. 50 osób. Wymagania co do kolacji określono w pkt. 5.8 opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby miejsce, w którym odbywać się będzie spotkanie posiadało:
• bazę noclegową dla max. 120 osób, dla dużych spotkań i max 70 osób dla małych spotkań, w pokojach jednoosobowych lub dwuosobowych do pojedynczego wykorzystania, spełniającą minimum standard hotelu trzygwiazdkowego, umożliwiającą zapewnienie noclegów dla uczestników; uczestnicy będą pokrywać koszty noclegu we własnym zakresie,
• co najmniej 50 miejsc postojowych dla samochodów uczestników dużego spotkania i co najmniej 20 miejsc postojowych dla samochodów uczestników małego spotkania; ewentualne koszty postoju, uczestnicy będą pokrywać we własnym zakresie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267569,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296832,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHOTEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296832,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont elewacji z wymianą osłon balkonowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wrzeciono 39 w Warszawie.
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Informatyki Statystycznej
- 2025.2 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa
- Zakup i dostarczenie samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - powtórka 2
- Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Świadczenie usług serwisu i konserwacji systemu i instalacji BMS w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Bobolice w 2026
- Warsztaty na rzecz podnoszenia wiedzy i świadomości o innowacyjności podmiotów DSI w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- "Kompleksowa realizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu FEnIKS"
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej 20 ukraińskich urzędników w Polsce
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji inaugurującej projekt
- Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych dla pracodawców z powiatów województwa wielkopolskiego pod hasłem Rola pracodawcy w procesie uczenia się pracownika (II)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





