eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › "Rozbudowa ul. Przedborskiej w Piotrkowie Trybunalskim".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa ul. Przedborskiej w Piotrkowie Trybunalskim”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/800057

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa ul. Przedborskiej w Piotrkowie Trybunalskim”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6ad9f23-304e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035139/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rozbudowa ul. Przedborskiej w Piotrkowie Trybunalskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337090

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Rozbudowa ul. Przedborskiej w Piotrkowie Trybunalskim” na odcinku od ronda Lecha i Marii Kaczyńskich do ronda Represjonowanych politycznie Żołnierzy – Górników.
1) Zakres zamówienia obejmuje:
 rozbudowę drogi powiatowej oraz zjazdów zwykłych;
 przebudowę chodnika oraz budowę ciągu pieszo
– rowerowego;
 budowę odwodnienia drogi (powierzchniowo oraz kanalizacji deszczowej);
 likwidację kolizji z infrastrukturą podziemną;
 przebudowę oświetlenia ulicznego (montaż opraw LED);
 wycinkę kolidujących drzew z inwestycją;
 założenie obszarów zielonych
– trawniki i krzewy;
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
 wykonanie niezbędnych badań, pomiarów.


2) Dodatkowe wymagania:
 Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający mieszkańcom dojazd do posesji,
 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie,
 Zapewnienie nadzoru ornitologicznego podczas wycinki drzew,
 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić niezbędne próby i badania wynikające
z przepisów i prawa budowlanego,
 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wizję stanu technicznego dróg znajdujących się na planowanej trasie zaopatrzenia inwestycji przed rozpoczęciem robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej lub filmowej,
Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania szkody, w szczególności uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.
 Wykonawca ma obowiązek prowadzenia książki obmiarów,
 Wykonawca na min. 7 dni przed zgłoszeniem zakończenia inwestycji dostarczy
co najmniej 1 egzemplarz dokumentacji powykonawczej każdej z branż oraz powykonawczą mapę geodezyjną do sprawdzenia i akceptacji przez inspektorów nadzoru.
3) Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Wykonawca ma obowiązek poinformowania mieszkańców i użytkowników nieruchomości ulic objętych robotami budowlanymi, o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót
2. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
Realizacja zadania przez różnych wykonawców, według podziału na różne branże, skutkowało by powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadania. Roboty w poszczególnych branżach wykonywane są jednocześnie i wzajemnie od siebie zależą, co zapewnia spójność realizacji.ów inwestycji.
3. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. art. 35 ust. 2 pkt 2 ustawy
z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań tj. roboty drogowe (nawierzchnie bitumiczne, roboty brukarskie).
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2772420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3729015,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2772420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „PEUK” S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 771-000-80-78

7.3.3) Ulica: Roosevelta 39

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty sanitarne, roboty elektryczne i energetyczne oraz oświetlenie uliczne, zieleń.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2772420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.