eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Dostawa wyposażenia dydaktycznego Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dydaktycznego Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słupecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 20

1.5.2.) Miejscowość: Słupca

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat-slupca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.powiat-slupca.pl/slupcap/bip/zamowienia-publiczne/postepowania-rowne-i-przekraczajace-130-000-zlotych/2022.html?pid=9137

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dydaktycznego Zespołu Szkół Zawodowych w Słupcy w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d9f2722-3284-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023330/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup wyposażenia dydaktycznego ZSZ w Słupcy w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim" WRPO 9.3.2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345851/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostawa urządzeń warsztatowych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ
pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.5.) Wartość części: 272755,57 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Dostawa oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 4637,62 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Dostawa sprzętu,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231300-0 - Monitory ekranowe

48822000-6 - Serwery komputerowe

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 195724,36 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Dostawa urządzeń sieciowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 33821,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 1.
W dniu 27.09.2022 r. o godz. 09:00 upłynął termin składania ofert. Oferta z najniższą ceną została złożona przez Supply24 Sp. z o.o. (pl. Solny 14A/3, 50-062 Wrocław). Rzeczony Wykonawca określił cenę swojej oferty na poziomie 299.999,46 zł, natomiast Zamawiający przeznaczył środki na sfinansowanie zamówienia w wysokości 239.489,35 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia tych środków do ceny przedmiotowej oferty. W tej sytuacji zasadnym było unieważnić postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt. 3) „u.Pzp”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299999,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299999,46 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 2.
W dniu 27.09.2022 r. o godz. 09:00 upłynął termin składania ofert. W zakresie części II zostały złożone dwie oferty. Oferta z najniższą ceną została złożona przez Wykonawcę Paweł Owczarzak EUPOL (ul. Palinkiewicza 3, 63-000 Środa Wielkopolska). Rzeczony Wykonawca określił cenę swojej oferty na poziomie 11.388,57 zł, natomiast Zamawiający przeznaczył środki na sfinansowanie zamówienia w wysokości 5.704,27 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia tych środków do ceny przedmiotowej oferty. W tej sytuacji zasadnym było unieważnić postępowanie w tej części na podstawie art. 255
pkt. 3) „u.Pzp”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11388,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38499,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 3.
W dniu 27.09.2022 r. o godz. 09:00 upłynął termin składania ofert. Oferta z najniższą ceną została złożona przez New Life Property Sp. z o.o. (ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa). Rzeczony Wykonawca określił cenę swojej oferty na poziomie 241.252,02 zł, (269.513,96 zł po poprawieniu omyłki rachunkowej), natomiast Zamawiający przeznaczył środki na sfinansowanie zamówienia w wysokości 240.740,96 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia tych środków do ceny przedmiotowej oferty.
W tej sytuacji zasadnym było unieważnić postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt. 3) „u.Pzp”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269513,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269513,96 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 4.
W dniu 27.09.2022 r. o godz. 09:00 upłynął termin składania ofert. Oferta z najniższą ceną została złożona przez Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak Gorzeszów 19 (Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów). Rzeczony Wykonawca określił cenę swojej oferty na poziomie 46.680,96 zł, natomiast Zamawiający przeznaczył środki na sfinansowanie zamówienia
w wysokości 41.600,63 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia tych środków do ceny przedmiotowej oferty. W tej sytuacji zasadnym było unieważnić postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt. 3) „u.Pzp”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46680,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46680,96 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.