eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinRozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Lubina - ETAP V



Ogłoszenie z dnia 2025-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Lubina - ETAP V

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647535

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 763070675

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@um.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.lubin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubin.ezamawiajacy.pl/pn/lubin/demand/219802/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Lubina - ETAP V

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1baf6e9-a5ec-4e29-a5a8-f36c29099735

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391706

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00678141/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rozbudowa monitoringu wizyjnego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306660

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.32.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1898489,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Lubina – ETAP V.
W ramach dotychczasowych prac powstał system monitoringu, w skład którego wchodzi serwerownia, stanowiska obsługi orz punkty kamerowe.
Zamawiający dysponuje dokumentacją projektową, która stanowi Projekt Wykonawczy dla inwestycji „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Lubina – ETAP V” wykonany w lipcu 2024r. przez Pracownię projektowo-usługową Bogusław Dyduch, który stanowi Załącznik Nr 1 do OPZ. Wskazany projekt Wykonawczy obejmuje większy zakres niż Zamawiający realizuje niniejszym postępowaniem, w związku z tym Zamawiający opracował „Opis przedmiotu zamówienia” (Załącznik Nr 8 do SWZ), który jest dokumentem nadrzędnym w stosunku do Projektu Wykonawczego. OPZ określa w szczególności zakres ograniczenia prac w stosunku do Projektu Wykonawczego; wskazuje też dodatkowe elementy do wykonania oraz definiuje wybrane zmiany co do parametrów urządzeń. W OPZ określono też w jakich lokalizacjach,
w ramach obecnego zamówienia, należy zrealizować prace, czyli w których wybranych punktach kamerowych oraz przenieść antenę z Parku Jana Pawła II na ulicę Jana Pawła II i wykonać niezbędne prace w Serwerowni UM; całość prac obejmuje też konfigurację urządzeń.
Wybrane do realizacji przez Zamawiającego punkty kamerowe z ww. Projektu:
a. PK21 ul. KEN/DW333 – liczba kamer w punkcie: 4 kamery obserwacyjne i 6 kamer LPR,,
b. PK71 ul. Zwierzyckiego/Stanisławowska – liczba kamer w punkcie: 4 kamery obserwacyjne,
c. PK11 ul. Marii Skłodowskiej – Curie/Hutnicza – liczba kamer w punkcie: 3 kamery obserwacyjne i 2 kamery LPR,
d. PK78 ul. Orla/Sokola – liczba kamer w punkcie: 4 kamery obserwacyjne,
e. PK70 ul. Tysiąclecia/Kopernika – liczba kamer w punkcie: 4 kamery obserwacyjne,
f. PK74 ul. Jana Pawła II/Miedziana – liczba kamer w punkcie: 4 kamery obserwacyjne,
g. (bez kamer) ul. Jana Pawła II (wyjazd na Oborę) – podłączenie się do punktu kamerowego nr 34, przeniesienie anteny z Parku Jana Pawła II, wizowanie obu anten, czyli przeniesionej anteny oraz anteny w punkcie kamerowym „Dolina Zimnicy”,
h. PK41 ul. Kopernika/Św. Jadwigi – liczba kamer w punkcie: 4 kamery obserwacyjne,
i. PK69 ul. Paderewskiego/Wrocławska – liczba kamer w punkcie: 4 kamery obserwacyjne,
j. PK66 ul. Szpakowa/Leśna – liczba kamer w punkcie: 4 kamery obserwacyjne i 3 kamery LPR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32562000-0 - Kable światłowodowe

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1318759,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1318759,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1318759,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indemar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8513168861

7.3.3) Ulica: Bronowicka 5/29

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-012

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1318759,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.