Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00277064/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace geodezyjne – 4 zadania częściowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace geodezyjne – 4 zadania częściowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-383a31f6-10ef-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115533/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi geodezyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00277064
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.7.2023.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73536,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie częściowe nr 1Podział geodezyjny działki nr 52/1 o pow. 40.3000 ha, obręb Lewin Brzeski, gmina Lewin Brzeski, powiat brzeski, woj. opolskie, w trybie rolnym zgodnie
z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej.
Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej,
b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 9351,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Zadanie częściowe nr 2Podział geodezyjny działek nr 282, 283, 284, 5/1 i 6/1 o pow. łącznej 37.4300 ha, obręb Buszyce, gmina Lewin Brzeski, powiat brzeski, woj. opolskie,
w trybie rolnym zgodnie z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działek wymienionych powyżej.
Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej,
b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 8685,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Zadanie częściowe nr 3Podział geodezyjny działki nr 376 o pow. łącznej 210.0100 ha, obręb Rożnów, gmina Wołczyn, powiat kluczborski, woj. opolskie, w trybie rolnym zgodnie
z załącznikiem graficznym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Zakres prac:
• wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej.
Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
a) kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej,
b) pozytywny protokół weryfikacji wyników zgłoszonej pracy geodezyjnej, dotyczącej podziału nieruchomości objętej umową.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć, tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 48732,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Zadanie częściowe nr 4Podział geodezyjny działki nr 63/4 obręb Gogolin 1, gmina Gogolin, powiat krapkowicki, woj. opolskie, w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami zgodnie z postanowieniem Burmistrza Gogolina WPS.III.6724.1.15.2023.BJ z dnia 17.03.2023 r. - stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.
W tym wznowienie punktów granicznych wraz z ewentualnym przeprowadzeniem procedury rozgraniczeniowej działki wymienionej powyżej.
Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona jest na dwa etapy:
a) ETAP I:
Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia, składającego się na Etap I, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
• oryginały niezbędnych dokumentów do celów prawnych w celu uzyskania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości (protokół z przyjęcia granic nieruchomości, mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych, wykaz synchronizacyjny jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej),
• kopię operatu geodezyjnego w formie elektronicznej.
Opracowana w rezultacie wykonania zamówienia dokumentacja geodezyjno-prawna winna być kompletna z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć tj. do przeprowadzenia geodezyjnego podziału nieruchomości (dokumentacja ma umożliwić wydanie decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości).
b) ETAP II:
Uzyskanie ostatecznej decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.5.) Wartość części: 6766,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21648 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Geodezyjnych "GEOCENTR" Aleksander Szukalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8950008405
7.3.3) Ulica: Celtycka 15/11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-153
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Geodezyjnych " GEOCENTR" Aleksander Szukalski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Geodezyjnych " GEOCENTR" Aleksander Szukalski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Geodezyjnych "GEOCENTR" Aleksander Szukalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8950008405
7.3.3) Ulica: Celtycka 15/11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-153
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Geodezyjnych " GEOCENTR" Aleksander Szukalski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Geodezyjnych " GEOCENTR" Aleksander Szukalski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Geodezyjnych "GEOCENTR" Aleksander Szukalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8950008405
7.3.3) Ulica: Celtycka 15/11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-153
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Geodezyjnych " GEOCENTR" Aleksander Szukalski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Geodezyjnych " GEOCENTR" Aleksander Szukalski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5440 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27244,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5440 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geo-WA Usługi Geodezyjne Wojciech Antoszczyszyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871784380
7.3.3) Ulica: Jabłeczna 28/5
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-539
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Geo-WA Usługi Geodezyjne Wojciech Antoszczyszyn
jakie przetargi wygrała firma
Geo-WA Usługi Geodezyjne Wojciech Antoszczyszyn
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Badanie potoków pasażerów w komunikacji miejskiej
- Usługęa ubezpieczenia OC i NNW uczniów skierowanych na staże uczniowskie
- Druk kalendarzy ściennych na 2026 rok
- D/86/2025 Zakup jednego kompletu licencji na: oprogramowanie do tworzenia i edycji materiałów foto-audio-video, oprogramowanie do tworzenia składu, edycji książek i broszur tradycyjnych [...]
- Dostawa płyt poliwęglanowych komorowych wraz z montażem i renowacją naświetla dachowego dla SP ZOZ Opolskim Centrum Onkologii w Opolu.
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt.: "Realizacja procedury Niebieskiej Karty - aspekty prawne i zagadnienia praktyczne"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji architektoniczno-budowlanej parkingu podziemnego z możliwością pełnienia funkcji czasowego ukrycia ludności
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę zbiornika retencyjnego w miejscu rozebranego budynku zlokalizowanego przy ul. Internatowej 1 w Wałbrzychu"
- Opracowanie dokumentacji dotyczącej stanu danego obiektu budowlanego (miejsc ukrycia) na terenie Miasta Zamość
- Opracowanie dokumentacji projektowej na termomodernizację dwóch szkół podstawowych ( SP7 i SP11) na terenie Gminy Miejskiej Tczew
- Opracowanie ekspertyzy oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej do zapewnienia funkcjonalności miejsca doraźnego schronienia w Zespole Szkół Techniczno-Zawodowych przy Al. Jana Pawła II 18
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej Infrastruktura przedszkolna w BOF.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.