Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa asysty technicznej do systemu służącego do zarządzania i aktualizacji bazy BDOT10k.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-411
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwd-dolnyslask.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa asysty technicznej do systemu służącego do zarządzania i aktualizacji bazy BDOT10k.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b5de01a-0eac-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390481
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068246/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.60 Usługa asysty technicznej dla oprogramowania służącego do zarządzania i aktualizacji bazy BDOT10k
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Transformacja cyfrowa administracji publicznej szczebla wojewódzkiego poprzez zwiększenie cyfrowych zasobów informacyjnych oraz e-usług publicznych Geoportalu Dolny Śląsk. Numer identyfikacyjny projektu: UE FEDS.01.03-IZ.00- 0016/22.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318836
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wybór trybu zamówienia z wolnej ręki w przypadku przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Świadczenie usług w zakresie wsparcia technicznego dla użytkowanego w Wydziale Geodezji i Kartografii systemu (składającego się z bazy danych oraz aplikacji/narzędzi typu Desktop GIS), służącego do zarządzania i aktualizacji bazy BDOT10k,” (zwany dalej Systemem) został dokonany na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) ze względu na to, że usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów.
Autorem oraz dostawcą Systemu jest firma GIAP Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie. System został zakupiony i wdrożony na podstawie umowy nr MGW/188/2021 z dnia 19.11.2021 r.
Szczegółowe uzasadnienie znajduje się w dokumentacji zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOK-IZ-II.272.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest świadczenie usług w zakresie wsparcia technicznego dla użytkowanego w Wydziale Geodezji i Kartografii systemu (składającego się z bazy danych oraz aplikacji/narzędzi typu Desktop GIS), służącego do zarządzania i aktualizacji bazy BDOT10k, zwanego dalej oprogramowaniem i jest częścią realizacji projektu pn. "Transformacja cyfrowa administracji publicznej szczebla wojewódzkiego poprzez zwiększenie cyfrowych zasobów informacyjnych oraz e-usług publicznych Geoportalu Dolny Śląsk", realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027.
Przedmiot umowy będzie realizowany w trzech następujących etapach:
1) etap I – obejmujący świadczenie asysty technicznej w pierwszym roku kalendarzowym obowiązywania umowy, rozpoczynający się z dniem podpisania umowy.
2) etap II – obejmujący drugi rok świadczenia asysty technicznej,
3) etap III – obejmujący trzeci rok świadczenia asysty technicznej.
Termin zakończenia realizacji umowy zgodnie z harmonogramem:
1) etapu I – w dniu 15 grudnia 2024 roku,
2) etapu II – w terminie 12 miesięcy od dnia zakończenia I etapu umowy,
3) etapu III – w terminie 12 miesięcy od dnia zakończenia II etapu umowy.
Świadczenie usługi będzie polegać na:
1) Zapewnieniu bieżącej pomocy technicznej przy użytkowaniu oprogramowania.
2) Wdrażaniu nowych wersji oprogramowania będących skutkiem jego rozwoju przez Wykonawcę wynikających z usprawniania i poszerzania jego funkcjonalności, naprawy błędów, dostosowywania oprogramowania do obowiązujących przepisów prawa i wytycznych, zwłaszcza regulujących zakres informacji gromadzonych w bazie BDOT10k oraz ich organizację, tryb i standardy techniczne tworzenia, aktualizacji i udostępniania ze szczególnym uwzględnieniem przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz bazy danych obiektów ogólnogeograficznych, a także standardowych opracowań kartograficznych (Dz. U. 2021 poz. 1412).
3) Rozwiązywaniu problemów wynikłych podczas użytkowania oprogramowania z uwzględnieniem zapisów zawartych w umowie.
4) Udzielaniu konsultacji telefonicznych, mailowych lub zdalnych w każdy dzień roboczy w godzinach 8:00-15.30.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIAP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213709819
7.3.3) Ulica: ul. Pasaż Ursynowski 1/126
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-784
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-15INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.