eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszModernizacja filarów- podpór wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ul. 29 Listopada.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja filarów- podpór wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ul. 29 Listopada.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326260100

1.5.8.) Numer faksu: 326260217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1138246

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja filarów- podpór wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ul. 29 Listopada.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97df9d43-6825-483f-a114-4feff4935399

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031722/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Modernizacja obiektów mostowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316292

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.35.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77053,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja filarów- podpór wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ul. 29 Listopada. sss
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) W ramach zamówienia Wykonawca wykona:
a) remont dwóch filarów - podpór wiaduktu nad torami kolejowymi w Olkuszu w ciągu ul. 29 Listopada. Remont podpory P6 i podpory P7, Wykonawca wykona wg zakresu od a) do k). Filary-podpory znajdują się na terenie gminnym
b) zabezpieczenie 7 (siedmiu) filarów podpór przed zasiadaniem i gniazdowaniem ptaków na filarach tj. podpory P7, P6, P5, P4, P3, P2, P1. Wykonawca zabezpieczenie wykona wg zakresu pkt a) oraz od i) do k). Sposób zabezpieczenia Wykonawca uzgodni z ornitologiem w ramach nadzoru ornitologicznego, jeśli przewiduje prowadzenie prac w okresie lęgowym. Sposób zabezpieczenia filarów podlega akceptacji Zamawiającego. Filary- podpory znajdują się na terenie gminnym.
c) wymianę panelu dźwiękochłonnego szt. 1 o wymiarach około 200,00cm x 160,0cm. Pomiar do wyceny należy dokonać we własnym zakresie po przeprowadzeniu obowiązkowej wizji w terenie przed złożeniem oferty. Panel z pleksiglasu przezroczystego. Panel odporny na uderzenia, przezroczysty o grubości minimalnej 10 mm. W wycenie należy ująć zakup, dostawę, demontaż istniejącego tymczasowego zabezpieczenia z płyty wiórowej -atrapy panelu- montaż nowego panelu dźwiękochłonnego w miejsce zdemontowanej atrapy, zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac zgodnie z przepisami BHP.
2) W zakresie remontu i prac Wykonawca wykona:
a) oczyszczenie całej powierzchni podpór i powierzchni parkingu z odchodów ptasich wraz utylizacją zanieczyszczeń.
b) sprawdzenie całej powierzchni i skucie uszkodzonego betonu z całej powierzchni podpór do warstwy nośnej.
c) w miejscach zarysowań powierzchni betonu rozkucie rys do warstwy nośnej.
d) przygotowanie całej powierzchni do napraw przez czyszczenie ręczne lub przez piaskowanie lub strumieniowanie wodne wysokociśnieniowe.
e) wykucie skorodowanego betonu w celu oceny stanu korozji zbrojenia i ewentualne uzupełnienie prętów zbrojeniowych.
f) zabezpieczenie powłoką antykorozyjną oczyszczonych i uzupełnionych prętów zbrojeniowych.
g) naprawę ubytków uszkodzonego betonu konstrukcji filarów nośnych zaprawą naprawczą.
h) należy zabezpieczyć antykorozyjne beton na całej powierzchni podpór.
i) zabezpieczenie części górnej filarów siatkami przed zasiadaniem i zakładaniem gniazd przez ptactwo. Przy czym zabezpieczenie musi być łatwe do zdemontowania na wypadek prac konserwacyjnych i remontowych podpór.
j) nadzór ornitologiczny w okresie prowadzenia prac, ewentualne przeniesienie gniazd i sprawozdanie z przeprowadzonego nadzoru ornitologicznego. Wykonawca dokona wszelkich zgłoszeń związanych z nadzorem ornitologicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami.
k) odwóz i utylizacja gruzu i zanieczyszczeń z odchodów ptasich do miejsca składowania, które to miejsce Wykonawca ustali we własnym zakresie.
l) demontaż panelu dźwiękochłonnego z płyty wiórowej.
m) montaż panelu dźwiękochłonnego z pleksiglasu o grubości minimalnej 10,0mm (pomiaru panelu należy dokonać na budowie).
Szczegółowy zakres robót został określony w SWZ. Powyższy zakres prac jest zakresem minimalnym oczekiwanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania innych dodatkowych czynności i prac przewidzianych technologią wykonania i wymaganiami producenta materiałów i dostawcy technologii przewidzianych do zastosowania przy remoncie podpór.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512860,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Ryszard Barczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371097327

7.3.3) Ulica: ul. Plażowa 5

7.3.4) Miejscowość: Golczowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-310

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.