Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00302272/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont pomieszczeń w DS LABIRYNT, we Wrocławiu
z podziałem na II części
Cz. I Przebudowa pomieszczeń w części budynku po dawnym klubie Katakumby,
Cz. II Remont pomieszczeń klatka A i D
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY WE WROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cypriana Kamila Norwida 25
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.golinska-zalewska@upwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://upwr.logintrade.net/zapytania_email,134485,277087f01c6e831a55e0fde3531ba3f4.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont pomieszczeń w DS LABIRYNT, we Wrocławiuz podziałem na II części
Cz. I Przebudowa pomieszczeń w części budynku po dawnym klubie Katakumby,
Cz. II Remont pomieszczeń klatka A i D
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84cfcebc-2083-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075788/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 1. Przebudowa pomieszczeń zlokalizowanych w DS. LABIRYNT w części budynku po Katakumbach 2. \remont pomieszczeń w DS. LABIRYNT – klatka A korytarze I, III, IV piętro
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.50.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Krótka charakterystyka robót:Zakres prac budowlanych obejmować będzie przebudowę i zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń o powierzchni 180,70 m2 w części przyziemia ART. LABIRYNT, ul. Sopocka 23 we Wrocławiu. Adaptacja pomieszczeń polegać będzie na robotach rozbiórkowych i demontażowych. W pomieszczeniach zostaną wykonane nowe posadzki wykończone panelami podłogowymi w klasie AC6, homogenicznymi posadzkami PCV oraz kaflami w pomieszczeniach mokrych. Wydzielenie nowych pomieszczeń zostanie wykonane z bloczków gazobetonowych. Należy wymienić całą stolarkę okienną wraz z drzwiami wewnętrznymi. W miejscach ubytków i demontaży należy uzupełnić tynk ścienny oraz wykonać zabudowy z płyt G/K, odpowiednio zgodnie z projektem. W pomieszczeniach mokrych zastosować płytki ścienne. W części pomieszczeń przewidziano sufit podwieszany. W zakresie instalacji przewiduje się demontaż instalacji wodociągowej, kanalizacji i C.O. oraz armatury. Prace adaptacyjne przewidują nową instancje wod.-kan. I C.O. W ramach prac związanych z przebudową należy wykonać nowy układ instalacji wentylacji. Istniejącą instalację elektryczną należy zdemontować i wykonać nowe instalacje oświetleniowe, elektryczne, teletechniczne wraz z oświetleniem awaryjnym i p.poż (SSP, DSO).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 750445,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Krótka charakterystyka robót:- przeniesienie mebli i wyposażenia
- zabezpieczanie posadzek, okien, drzwi grzejników folią,
- zabezpieczanie taśmą malarską elementów stałych,
- przygotowanie powierzchni tynków do malowania,
- gruntowanie ścian i sufitów,
- malowanie dwukrotne ścian i sufitów,
- malowanie rurek c.o.,
- zerwanie wykładziny dywanowej i cokolika,
- gruntowanie,
- wykonanie wylewki samopoziomującej,
- przyklejenie wykładziny dywanowej o trudno zapalności Bfl-s1,
- montaż cokolików z wykładziny obszywanej,
- sprzątanie po pracach remontowych ( mycie okien gniazdek i wyłączników).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 101988,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono 2 oferty, które zostały przez Zamawiającego odrzucone.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102715,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102715,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102715,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład INS - BUD Jacek Syryjczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930418320
7.3.3) Ulica: 11 Listopada 9/10
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102715,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa sprzętu AGD na potrzeby wydziału WNZKś."
- Dostawa rekombinowanych białek dla Grupy Badawczej Neuropsychiatrii Translacyjnej na podstawie umowy ramowej
- Wymiana płyt sufitowych wraz z zabezpieczeniem kanałów wentylacyjnych przed zerwaniem na basenie Szkoły Podstawowej nr 46 przy ul. Ścinawskiej 21 we Wrocławiu
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Budowa placu zabaw w części wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Komuny Paryskiej, Krasińskiego, Worcella, Pułaskiego we Wrocławiu.
- Usługa przygotowania koncepcji i prowadzenia kampanii reklamowej promującej UEW i kierunki anglojęzyczne w Internecie w ramach projektu Przekraczając Horyzonty: Międzynarodowa Kampania UEW"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Witonia wzdłuż ulic Centralnej, Kutnowskiej, Wieczorowej, Zielonej i Promiennej oraz zbiornika magazynowego wody o poj. 100m3 na terenie SUW Witonia."
- Modernizacja obiektów oświatowych na terenie Gminy Górno
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Poprawa dostępności dla osób starszych i osób z niepełnosprawnościami w budynku Centrum Kultury "Karolinka"
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Termomodernizacja obiektu lokalnej aktywności społecznej w Tyszowcach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.