Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276285655
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jankowicka 49
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp.zamowienia@powiatrybnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatrybnicki.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01f7a2dd-3f16-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014417/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367942/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty. Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4f3abf58-3286-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-SDMiB.2500.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. przedmiotem zamówienia jest dostawa na plac składowy zamawiającego, zlokalizowany przy ul. Zwycięstwa w Stanowicach w gminie Czerwionka – Leszczyny, soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg tj. rozsypywania i zwalczania śliskości zimowej;
2. wykonawca zobowiązany jest dostarczać sól w ilości 140 t;
3. dostarczana sól drogowa musi spełniać następujące parametry:
1) skład chemiczny:
• chlorek sodu NaCl - min. 90,00 %,
• antyzbrylacz K4Fe(CN)6 - min. 20,00 mg/kg,
• woda H2O - max 3,00 %,
• części nierozpuszczalne w wodzie - max 8,00 %;
2) ziarnistość:
• jednorodna o frakcji 0,18 - 6 mm,
• wielkość odsiewu na sicie górnym 6,0 mm max 10 %,
3) postać – produkt krystaliczny, sypki;
4) barwa – biała, biało-szara;
5) pozostałe wymagania dla soli zawarte są w normie PN-86/C-84081/02.
4. warunkiem koniecznym jest, aby oferowana sól posiadała aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów stwierdzającą jej przydatność do zimowego utrzymania dróg oraz aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający spełnienie wymagań higienicznych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121585,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121585,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121585,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handlog sp. z o.o. sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252456582
7.3.3) Ulica: Wojkowicka 2
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDLOG SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HANDLOG SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121585,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych i metalowych dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Remont chodników na terenie Miasta Rybnika
- Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Generała Andersa 30 w Rybniku
- Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad.1: Paderewskiego 31, Zad.2: Paderewskiego 33 i 35, Zad.3: Paderewskiego 37
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Dostawa samochodu osobowego-używanego o masie do 3,5 tony na potrzeby SPZOZ WSS nr 3 Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż (wraz z transportem) 300 Mg soli kamiennej drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.