Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00263642/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Baborowie i jednostkach podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baborów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2a
1.5.2.) Miejscowość: Baborów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-120
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 8873920
1.5.8.) Numer faksu: +48 77 4036928
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@baborow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.baborow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38915a95-2c14-4024-8656-2eddc7ddf5b81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Baborowie i jednostkach podległych w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38915a95-2c14-4024-8656-2eddc7ddf5b8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044914/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Baborowie oraz jednostkach podległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyberbezpieczny Samorząd” - projekt dofinansowany w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263642
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania zgodnie z wytycznymi projektu Cyberbezpieczny Samorząd, a także usługa ich wdrożenia i konfiguracji, w tym w szczególności:
- dostawa serwerów dla Urzędu Miejskiego w Baborowie
- dostawa serwera dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Baborowie
- dostawa urządzenia NAS dla Urzędu Miejskiego w Baborowie w ramach
- dostawa urządzeń NAS dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Baborowie oraz dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Baborowie
- dostawa przełączników sieciowych dla Urzędu Miejskiego w Baborowie, Ośrodka Pomocy Społecznej w Baborowie oraz dla Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Baborowie
- dostawa urządzeń UPS dla Urzędu Miejskiego w Baborowie, Ośrodka Pomocy Społecznej w Baborowie oraz dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Baborowie
- dostawa oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT
- dostawa oprogramowania do zarządzania logami na urządzeniach sieciowych i serwerach
- dostawa oprogramowania do ochrony przed wyciekiem danych (DLP)
- dostawa urządzenia UTM wraz z roczną licencją
- dostawa oprogramowania NAC
- usługa wdrożenia i konfiguracji dostarczanych rozwiązań
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32422000-7 - Elementy składowe sieci
48821000-9 - Serwery sieciowe
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336219,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336219,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336219,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANZENA Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 954 273 93 96
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 15
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-478
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336219,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 165 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu do tworzenia i przechowywania kopii zapasowych, obejmującego pamięci masowe typu NAS oraz urządzenia do deduplikacji danych wraz z licencjami i szkoleniami - w podziale na 2 części
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawa sprzętu, oprogramowania z usługą wdrożenia"Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w gm. Oborniki Śl. oraz MGOPS" i dostawa pakietów biurowych:Edukacja dla przyszłości w Gminie Oborniki Śl.
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Bezprzestojowe źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





