eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Czynna ochrona łąk, muraw kserotermicznych i torfowisk



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Czynna ochrona łąk, muraw kserotermicznych i torfowisk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 81

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-009

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52/ 50 65 666

1.5.8.) Numer faksu: 52/ 50 65 667

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@bydgoszcz.rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bydgoszcz.rdos.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rdosbydgoszcz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Czynna ochrona łąk, muraw kserotermicznych i torfowisk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f8cf35b-f866-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00113539/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Czynna ochrona łąk, muraw kserotermicznych i torfowisk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233148/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIS.261.20.2022.AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 135398,03

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czynna ochrona w obszarze Natura 2000 Zbocza Płutowskie
Wykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok. 5,25 ha polegających na wykoszeniu i odkrzaczeniu muraw (głównie usunięciu dwuletnich odrostów tarniny)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 31814,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czynna ochrona w rezerwacie przyrody Ostnicowe Parowy Gruczna
Wykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok 9,4 ha

Nr powierzchni Pow. [ha] Zakres prac:
1. 3,27 ha - wykaszanie i odkrzaczanie muraw oraz wywiezienie biomasy poza teren rezerwatu
2. 0,58 ha - odkrzaczanie muraw, złożenie biomasy w przylegających zadrzewieniach
3. 2,16 ha - odkrzaczanie muraw, w tym zwartych wieloletnich zarośli oraz poj. drzew (do ok.10 cm średnicy) na ich obrzeżach / złożenie biomasy w przylegających zadrzewieniach
4. 0,54 ha - odkrzaczanie muraw (usunięcie ok. 60% zakrzaczeń z tej powierzchni), złożenie biomasy w przylegających zadrzewieniach
5. 2,85 ha - wykaszanie i odkrzaczanie muraw oraz wywiezienie biomasy poza teren rezerwatu z minimum 50% powierzchni, w pozostały zakresie składowanie biomasy w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 52744,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czynna ochrona w rezerwacie przyrody Skarpy Ślesińskie

Wykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok. 2,98 ha zgodnie z wykazem zawartym w poniższej:

Nr powierzchni Pow. [ha] Zakres prac

1. 0,57 ha - wykaszanie i odkrzaczanie muraw
2. 0,22 ha - wykaszanie i odkrzaczanie muraw, a w razie potrzeby wykarczowanie odbijających pędów bzu lilaka (ewentualne poprawki prowadzonego wcześniej karczowania na powierzchni ok. 100 m2)
3. 1,36 ha - wykaszanie i odkrzaczanie muraw
4. 0,83 ha - wykaszanie i odkrzaczanie muraw, w tym wykarczowanie kolcowoju oraz bzu lilaka na powierzchni ok. 30 m2

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 16721,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czynna ochrona w rezerwacie przyrody Linje

Wykonanie zabiegów ochronnych na łącznej powierzchni ok. 4,13 ha polegającymi na ręcznym usuwaniu (wycięciu) nalotów i odrostów drzew i krzewów (brzozy omszonej, brzozy brodawkowatej, sosny zwyczajnej i wierzb) z terenu torfowiska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 34117,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postepowaniu zarówno dla części 1 jak i 4 wpłynęły po dwie oferty. Oferty z najkorzystniejszą ceną zarówno dla części pierwszej i czwartej przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie zatem z art. 255 ust. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postepowaniu dla części 2 wpłynęły trzy oferty.
Oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie zatem z art. 255 ust. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23976,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23976,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Łuziński Raf-Pol Handel Usługi

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591912562

7.3.3) Ulica: Lipinki

7.3.4) Miejscowość: Warlublie

7.3.5) Kod pocztowy: 86-160

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23976,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-24

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postepowaniu zarówno dla części 1 jak i 4 wpłynęły po dwie oferty. Oferty z najkorzystniejszą ceną zarówno dla części pierwszej i czwartej przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie zatem z art. 255 ust. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.