eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołaczycePrzebudowa budynku komunalnego w Sieklówce



Ogłoszenie z dnia 2025-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolaczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,203876,2978a0aa3f450565c0206d0012b75c09.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93a62a8c-b84e-4357-a04f-44b09de8282f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091734/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i Środowisko” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325304

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.9.2025.PH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce obejmuje:
- remont konstrukcji dachu (uzupełnienie więźby o miecze, skucie gzymsu, przedłużenie okapu dachu, wymiana zbutwiałych elementów więźby dachowej, impregnacja więźby dachowej),
- wymianę pokrycia wraz z orynnowaniem,
- docieplenie kominów z wyprawą elewacyjną ponad dachem,
- nową instalację odgromową,
- wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wyprawą elewacyjną,
- montaż żaluzji zewnętrznych fasadowych,
- izolację pionową fundamentów,
- izolację termiczną poddasza,
- remont schodów zewnętrznych,
- wykonanie płytki odbojowej i chodników z kostki brukowej,
- wykonanie miejsc postojowych do 10 stanowisk,
- przebudowę ogrodzenia,
- remont wewnętrznej instalacji wod-kan,
- remont instalacji C.O.,
- modernizację kotłowni (wymiana pieca C.O. dla Ośrodka Zdrowia),
- montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii,
- montaż klimatyzacji,
- montaż gruntowej pompy ciepła z odwiertami pionowymi,
- dostarczenie i montaż oznakowań i sprzętu dla niepełnosprawnych.

Opis szczegółowy:
I. Branża budowlana
1. Roboty rozbiórkowe zewnętrzne -1 kpl
2. Roboty rozbiórkowe wewnętrzne -1 kpl
3. Roboty murowe, kominy
- nadproża stalowe – 6,16 m
- przemurowanie okien i kominów – 2,28 m3
- docieplenie kominów z wyprawą z tynku silikonowego – 126,50 m2
- malowanie kominów – 84,25 m2
4. Więźba dachowa
- konstrukcja dachowa (murłaty, słupki, miecze) – 2,53 m3
- izolacja z folii dachowej – 266,32 m2
- łacenie (łaty 50x40mm, kontrłaty 25x60mm) – 266,32 m2
5. Pokrycie
- pokrycie z blachy płaskiej gr. 0,50mm na rąbek stojący RAL9005, puralmat – 272,41 m2
- obróbki blacharskie – 74,02 m2
- rynny i rury spustowe systemowe z blachy powlekanej – 136,16 m
- bariery śniegowe – 70,36 m
- ławy kominiarskie – 4 szt.
- wyłaz dachowy 86x87cm – 1 szt.
6. Wymiana przykanalików do rur spustowych – 6 szt.
7. Izolacja termiczna poddasza
- posprzątanie strychu z utylizacją – 1 kpl
- izolacja z wełny mineralnej gr.25cm (15cm+10cm) z paroizolacja z folii – 214,32 m2
- ścianki działowe z płyt g-k – 1,89 m2
- ocieplenie ścian kolankowych i ścian klatki na strychu płytami z wełny wraz z malowaniem farbą fasadową – 63,85 m2
8. Stolarka okienna
- okna PVC U=0,9W/m2*K, kolor RAL7012 – 93,32 m2
- podokienniki z aglomarmuru – 29,97m
9. Stolarka drzwiowa
- drzwi aluminiowe U=1,3W/m2*K, kolor RAL7012 – 9,17 m2
- bramy garażowe segmentowe U=1,4W/m2*K, kolor RAL7012/biały, sterowanie ręczne – 5,22 m2
- naświetle stałe RAL7012 – 4,0 m2
10. Tynki i malowanie
- uzupełnienie tynków – 208,58 m2
- poprawki malarskie – 140,0 m2
11. Roboty kowalsko-ślusarskie
- balustrady schodowe i balkonowe chromoniklowe - 18,17 m
- daszek ze stali kwasoodpornej – 1,80 m2
- kratka wentylacyjna zestali kwasoodpornej – 2szt
12. Oznakowania dla osób niepełnosprawnych
- dostarczenie i montaż oznakowań i sprzętu dla niepełnosprawnych: mapa tyflograficzna (1 szt.), tablice z informacją pisaną i piktograficzną (1 szt.), oznakowanie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych alfabetem Braillea (11 tabliczek), linie naprowadzające, pola uwag (1 kpl), nakładki na poręcze schodów i pochylni (8 szt.), tabliczki kierunkowe i oznaczenia ewakuacyjne w alfabecie Braillea (6 szt.), taśmy antypoślizgowe do oznaczenia pierwszego i ostatniego stopnia biegu schodów (1 kpl), pętle indukcyjne (1 szt.), system Call Hear (1 szt.), krzesło ewakuacyjne(1 szt.), schodołaz (1szt)
13. Urządzenia zacieniające (żaluzje fasadowe)
- żaluzje fasadowe sterowane elektrycznie, natynkowe, kolor szary antracyt – 32 szt.
14. Izolacja pionowa fundamentów
- oczyszczenie powierzchni murów, izolacja 2x dysperbit, izolacja styrodur12cm, folia kubełkowa – 68,58 m2
15. Elewacja
- docieplenie ścian styropianem gr.15cm, 10cm, 3cm, 5cm – 611,17 m2
- wyprawa elewacyjna z tynku silikonowego – 459,60 m2
- wyprawa z tynku mozaikowego – 152,10 m2
- rusztowania – 722,69 m2
- oprawy oświetlenia zewnętrznego – 4 szt.
16. Balkon
- czyszczenie, gruntowanie, okładzina z płytek gres – 2,50 m2
17. Schody zewnętrzne
- oczyszczenie, warstwa wyrównawcza, gruntowanie, okładzina z płytek granitowych – 24,63 m2
- okładzina boków i spodu schodów z tynku silikonowego na warstwie siatki i kleju – 19,32 m2
18. Pochylnia/podjazd
- gruntowanie z warstwą naprawczą – 32,60 m2
- warstwa żywicy poliuretanowej, RAL 7040 – 32,60 m2
- nakrywa od góry krawężników pochylni płytkami granitowymi – 6,79 m2
- malowanie farbą fasadową słupów, spodu i boków pochylni na warstwie siatki i kleju – 60,30 m2
- czyszczenie i malowanie balustrad pochylni i podjazdu – 51,32 m2
18. Płytka odbojowa, chodnik, droga manewrowa, miejsca postojowe
- roboty przygotowawcze – 1 kpl
- roboty rozbiórkowe – 1 kpl
- płytka odbojowa/chodnik z kostki brukowej gr. 6÷6,5cm /wg dokumentacji projektowej/ na podbudowie z kruszyw – 134,89 m2
- droga manewrowa/miejsca postojowe z kostki brukowej gr. 8cm /wg dokumentacji projektowej/ na podbudowie z kruszyw – 273,0 m2
- miejsca postojowe z płyt ażurowych 50x50x10cm na podbudowie z kruszyw – 110,0 m2
- oznakowanie miejsca dla inwalidów – 1 szt
19. Zjazd
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (4cm+4cm) na podbudowie z kruszyw - 18,0 m2
20. Przebudowa ogrodzenia
- roboty rozbiórkowe istniejącego ogrodzenia – 1 kpl
- roboty montażowe (podkłady, stopy, ławy, cokół) – 32,17 m3
- roboty montażowe (zbrojenie) – 0,58 t
- przęsła ogrodzeniowe 2,23x1,25m stalowe, ocynkowane, malowane proszkowo RAL7016 – 176,50m
- brama ogrodzeniowa 4,40x1,48m, ocynkowana, malowana proszkowo RAL7016 – 1 kpl
- furtka ogrodzeniowa 1,05x1,50m, ocynkowana, malowana proszkowo RAL7016 – 1 kpl

II. Branża elektryczna– 1 kpl
- instalacja zasilania żaluzji fasadowych – 1 kpl
- instalacja odgromowa – 1 kpl
- instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii (12 paneli o mocy 6,48kW) – 1kpl
- prace demontażowe i montażowe kolidujących solarów – 1 kpl

III. Branża sanitarna
- instalacja wod-kan (rury PP 151,0m, rurociąg PCW 111,0m, osprzęt 21szt) – 1 kpl
- instalacja C.O. (rurociąg PE 188,0m, grzejnik stalowy płytowy 30szt) – 1 kpl
- roboty rozbiórkowe – 1 kpl
- instalacja gruntowej pompy ciepła z kotłownią (gruntowa pompa ciepła 27kW, 7 odwiertów pionowych, kocioł gazowy 25,5kW) – 1 kpl
- instalacja klimatyzacji (7 jednostek wewnętrznych, 2 jednostki zewnętrzne)– 1kpl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1849490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4868530,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1849490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlano Remontowe MAD-BUD inż. Grzegorz Madej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6852152040

7.3.4) Miejscowość: Dąbrówka

7.3.5) Kod pocztowy: 38-211

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1849490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.