Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolaczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93a62a8c-b84e-4357-a04f-44b09de8282f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091734/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i Środowisko” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,203876,2978a0aa3f450565c0206d0012b75c09.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej:
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas,
w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IKM.271.1.9.2025.PH
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce obejmuje:
- remont konstrukcji dachu (uzupełnienie więźby o miecze, skucie gzymsu, przedłużenie okapu dachu, wymiana zbutwiałych elementów więźby dachowej, impregnacja więźby dachowej),
- wymianę pokrycia wraz z orynnowaniem,
- docieplenie kominów z wyprawą elewacyjną ponad dachem,
- nową instalację odgromową,
- wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej,
- docieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z wyprawą elewacyjną,
- montaż żaluzji zewnętrznych fasadowych,
- izolację pionową fundamentów,
- izolację termiczną poddasza,
- remont schodów zewnętrznych,
- wykonanie płytki odbojowej i chodników z kostki brukowej,
- wykonanie miejsc postojowych do 10 stanowisk,
- przebudowę ogrodzenia,
- remont wewnętrznej instalacji wod-kan,
- remont instalacji C.O.,
- modernizację kotłowni (wymiana pieca C.O. dla Ośrodka Zdrowia),
- montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii,
- montaż klimatyzacji,
- montaż gruntowej pompy ciepła z odwiertami pionowymi,
- dostarczenie i montaż oznakowań i sprzętu dla niepełnosprawnych.
Opis szczegółowy:
I. Branża budowlana
1. Roboty rozbiórkowe zewnętrzne -1 kpl
2. Roboty rozbiórkowe wewnętrzne -1 kpl
3. Roboty murowe, kominy
- nadproża stalowe – 6,16 m
- przemurowanie okien i kominów – 2,28 m3
- docieplenie kominów z wyprawą z tynku silikonowego – 126,50 m2
- malowanie kominów – 84,25 m2
4. Więźba dachowa
- konstrukcja dachowa (murłaty, słupki, miecze) – 2,53 m3
- izolacja z folii dachowej – 266,32 m2
- łacenie (łaty 50x40mm, kontrłaty 25x60mm) – 266,32 m2
5. Pokrycie
- pokrycie z blachy płaskiej gr. 0,50mm na rąbek stojący RAL9005, puralmat – 272,41 m2
- obróbki blacharskie – 74,02 m2
- rynny i rury spustowe systemowe z blachy powlekanej – 136,16 m
- bariery śniegowe – 70,36 m
- ławy kominiarskie – 4 szt.
- wyłaz dachowy 86x87cm – 1 szt.
6. Wymiana przykanalików do rur spustowych – 6 szt.
7. Izolacja termiczna poddasza
- posprzątanie strychu z utylizacją – 1 kpl
- izolacja z wełny mineralnej gr.25cm (15cm+10cm) z paroizolacja z folii – 214,32 m2
- ścianki działowe z płyt g-k – 1,89 m2
- ocieplenie ścian kolankowych i ścian klatki na strychu płytami z wełny wraz z malowaniem farbą fasadową – 63,85 m2
8. Stolarka okienna
- okna PVC U=0,9W/m2*K, kolor RAL7012 – 93,32 m2
- podokienniki z aglomarmuru – 29,97m
9. Stolarka drzwiowa
- drzwi aluminiowe U=1,3W/m2*K, kolor RAL7012 – 9,17 m2
- bramy garażowe segmentowe U=1,4W/m2*K, kolor RAL7012/biały, sterowanie ręczne – 5,22 m2
- naświetle stałe RAL7012 – 4,0 m2
10. Tynki i malowanie
- uzupełnienie tynków – 208,58 m2
- poprawki malarskie – 140,0 m2
11. Roboty kowalsko-ślusarskie
- balustrady schodowe i balkonowe chromoniklowe - 18,17 m
- daszek ze stali kwasoodpornej – 1,80 m2
- kratka wentylacyjna zestali kwasoodpornej – 2szt
12. Oznakowania dla osób niepełnosprawnych
- dostarczenie i montaż oznakowań i sprzętu dla niepełnosprawnych: mapa tyflograficzna (1 szt.), tablice z informacją pisaną i piktograficzną (1 szt.), oznakowanie pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych alfabetem Braillea (11 tabliczek), linie naprowadzające, pola uwag (1 kpl), nakładki na poręcze schodów i pochylni (8 szt.), tabliczki kierunkowe i oznaczenia ewakuacyjne w alfabecie Braillea (6 szt.), taśmy antypoślizgowe do oznaczenia pierwszego i ostatniego stopnia biegu schodów (1 kpl), pętle indukcyjne (1 szt.), system Call Hear (1 szt.), krzesło ewakuacyjne(1 szt.), schodołaz (1szt)
13. Urządzenia zacieniające (żaluzje fasadowe)
- żaluzje fasadowe sterowane elektrycznie, natynkowe, kolor szary antracyt – 32 szt.
14. Izolacja pionowa fundamentów
- oczyszczenie powierzchni murów, izolacja 2x dysperbit, izolacja styrodur12cm, folia kubełkowa – 68,58 m2
15. Elewacja
- docieplenie ścian styropianem gr.15cm, 10cm, 3cm, 5cm – 611,17 m2
- wyprawa elewacyjna z tynku silikonowego – 459,60 m2
- wyprawa z tynku mozaikowego – 152,10 m2
- rusztowania – 722,69 m2
- oprawy oświetlenia zewnętrznego – 4 szt.
16. Balkon
- czyszczenie, gruntowanie, okładzina z płytek gres – 2,50 m2
17. Schody zewnętrzne
- oczyszczenie, warstwa wyrównawcza, gruntowanie, okładzina z płytek granitowych – 24,63 m2
- okładzina boków i spodu schodów z tynku silikonowego na warstwie siatki i kleju – 19,32 m2
18. Pochylnia/podjazd
- gruntowanie z warstwą naprawczą – 32,60 m2
- warstwa żywicy poliuretanowej, RAL 7040 – 32,60 m2
- nakrywa od góry krawężników pochylni płytkami granitowymi – 6,79 m2
- malowanie farbą fasadową słupów, spodu i boków pochylni na warstwie siatki i kleju – 60,30 m2
- czyszczenie i malowanie balustrad pochylni i podjazdu – 51,32 m2
18. Płytka odbojowa, chodnik, droga manewrowa, miejsca postojowe
- roboty przygotowawcze – 1 kpl
- roboty rozbiórkowe – 1 kpl
- płytka odbojowa/chodnik z kostki brukowej gr. 6÷6,5cm /wg dokumentacji projektowej/ na podbudowie z kruszyw – 134,89 m2
- droga manewrowa/miejsca postojowe z kostki brukowej gr. 8cm /wg dokumentacji projektowej/ na podbudowie z kruszyw – 273,0 m2
- miejsca postojowe z płyt ażurowych 50x50x10cm na podbudowie z kruszyw – 110,0 m2
- oznakowanie miejsca dla inwalidów – 1 szt
19. Zjazd
- nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (4cm+4cm) na podbudowie z kruszyw - 18,0 m2
20. Przebudowa ogrodzenia
- roboty rozbiórkowe istniejącego ogrodzenia – 1 kpl
- roboty montażowe (podkłady, stopy, ławy, cokół) – 32,17 m3
- roboty montażowe (zbrojenie) – 0,58 t
- przęsła ogrodzeniowe 2,23x1,25m stalowe, ocynkowane, malowane proszkowo RAL7016 – 176,50m
- brama ogrodzeniowa 4,40x1,48m, ocynkowana, malowana proszkowo RAL7016 – 1 kpl
- furtka ogrodzeniowa 1,05x1,50m, ocynkowana, malowana proszkowo RAL7016 – 1 kpl
II. Branża elektryczna– 1 kpl
- instalacja zasilania żaluzji fasadowych – 1 kpl
- instalacja odgromowa – 1 kpl
- instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii (12 paneli o mocy 6,48kW) – 1kpl
- prace demontażowe i montażowe kolidujących solarów – 1 kpl
III. Branża sanitarna
- instalacja wod-kan (rury PP 151,0m, rurociąg PCW 111,0m, osprzęt 21szt) – 1 kpl
- instalacja C.O. (rurociąg PE 188,0m, grzejnik stalowy płytowy 30szt) – 1 kpl
- roboty rozbiórkowe – 1 kpl
- instalacja gruntowej pompy ciepła z kotłownią (gruntowa pompa ciepła 27kW, 7 odwiertów pionowych, kocioł gazowy 25,5kW) – 1 kpl
- instalacja klimatyzacji (7 jednostek wewnętrznych, 2 jednostki zewnętrzne)– 1kpl
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawcy wykażą, że:
• wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty związane z budową, rozbudową, przebudową budynku w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia na kwotę brutto min 500 000,00 zł wraz z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonywana, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
• skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:
- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej
- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej
- minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie do dnia 29.07.2025 r. do godz. 1000 w wysokości: 15 000,006.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ2. Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-30 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kolaczyce-itl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-30 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI KOŁACZYCE
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych oraz dzieci, których droga z domu do szkoły przekracza 3 km zamieszkałych na terenie Gminy Kołaczyce do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026"
- "Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 999 w Sowinie"
- Przebudowa budynku komunalnego w Sieklówce
- "Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Sieklówka Dolna na dz. o nr. ewid. 913"
więcej: przetargi KOŁACZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane
- Wymiana pieca centralnego ogrzewania w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Głogowie
- Przebudowa II piętra budynku głównego Szpitala Powiatowego w Więcborku w zakresie umownie oznaczonym w projekcie budowlanym jako Oddział Opieki Paliatywnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.