Og³oszenie z dnia 2022-10-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00434025/01 - Wynik z dnia 2022-11-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych siedzib Sekcji Zamiejscowych KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie i w £ysomicach, z uwzglêdnieniem podzia³u na czê¶ci
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Krajowy O¶rodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Oddzia³ Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Hetmañska 38
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Gospodarowanie Zasobem W³asno¶ci Rolnej Skarbu Pañstwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych siedzib Sekcji Zamiejscowych KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie i w £ysomicach, z uwzglêdnieniem podzia³u na czê¶ci
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8106c1d8-4948-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00388773
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00061308/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do Sekcji Zamiejscowych w Kusowie i £ysomicach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/3700533.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w niniejszym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/370053.
2. Zamawiaj±cy mo¿e komunikowaæ siê z Wykonawcami równie¿ za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl, z poni¿szym zastrze¿eniem:
2.1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej na wskazany w pkt 2 adres mailowy – Z WY£¡CZENIEM OFERT WRAZ Z ZA£ACZNIKAMI, KTÓRE S¡ SK£ADANE TYLKO I WY£¡CZNIE ZA PO¦REDNICTWEM PLATFORMY ZAKUPOWEJ https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/370053.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim i sk³ada pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do podpisywania dokumentów w postaci elektronicznej wymagane jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosuje siê nastêpuj±ce formaty podpisów: XAdES, PAdES, CAdESlubASIC (Zamawiaj±cy preferuje stosowanie formatu podpisu PAdES dla plików w formacie .pdf oraz XAdES typ wewnêtrzny otaczaj±cy dla plików w pozosta³ych dopuszczalnych formatach). UWAGA !!! W przypadku korzystania z formatu podpisu XAdES typ zewnêtrzny nale¿y pamiêtaæ, ¿eby plik podpisu przekazaæ Zamawiaj±cemu razem z plikiem podpisywanym.
4. Do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych przy pomocy podpisu osobistego stosuje siê nastêpuj±ce formaty podpisów: PAdES.
5. Dokumenty elektroniczne po podpisaniu przy pomocy profilu zaufanego generowane s± w formacie .xml i w takim formacie nale¿y przesy³aæ je do Zamawiaj±cego.
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 t.j) Wykonawca w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, zgodnie z zapisami w SWZ.
7. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
8. Szczegó³owa informacja nt wymagañ technicznych i organizacyjnych dotycz±cych korespondencji elektronicznej zawarta jest w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia/ z³o¿y³y ofertê. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem, czyli podmiotem decyduj±cym o celach i ¶rodkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy O¶rodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzib± w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy O¶rodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.
3. CELE I PODSTAWY PRAWNE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celach zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¿n. zm. (dalej PZP), w celach zwi±zanych z realizacj± obowi±zków administratora jako Zamawiaj±cego, które wynikaj± z obowi±zuj±cych przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± tak¿e w celu realizacji obowi±zku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z pó¼n. zm.).
4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do Pani/Pana danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.
Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym osobom lub podmiotom je¿eli obowi±zek taki bêdzie wynikaæ z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty przetwarzaj±ce dane w naszym imieniu, np. podmioty ¶wiadcz±ce pomoc prawn±, us³ugi informatyczne, us³ugi niszczenia dokumentów, jak równie¿ inni administratorzy danych osobowych przetwarzaj±cy dane we w³asnym imieniu, np. podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±.
5. OKRES PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji okre¶lony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnêtrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeñ przys³uguj±cych KOWR i w stosunku do niego.
Dokumentacja dotycz±ca postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, licz±c od dnia 1 stycznia roku nastêpnego po dniu zakoñczenia postêpowania, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNO¦CI PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Podanie Pani/Pana danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbêdne do wziêcia w nim udzia³u. Ci±g dalszy informacji RODO tzn pkt 7-9 znajduje siê na koñcu niniejszego og³oszenia w punkcie dotycz±cym Informacji dodatkowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BYD.WOP.260.25.2022.MB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i sukcesywna dostawa oleju do budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie, ul. Osiedlowa 11, 86-022 Dobrcz, woj. kujawsko-pomorskie.
Szacowana ilo¶æ dostaw oleju w zadaniu nr 1: ok. 31.000 litrów.
W przypadku zmniejszenia ilo¶ci dostawy z uwagi na mniejsze zapotrzebowanie w danym roku Wykonawcy nie przys³uguje prawo do roszczeñ z tego tytu³u. Zamawiaj±cy gwarantuje zrealizowanie dostawy na poziomie min. 60% oszacowanej ilo¶ci.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywn± - w miarê potrzeb Zamawiaj±cego - dostawê oleju opa³owego lekkiego do siedziby Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w Kusowie w ilo¶ciach niezbêdnych do ogrzania pomieszczeñ.
2. Olej bêd±cy przedmiotem dostawy powinien spe³niaæ wymagania normy 96024:2020-12 dla gatunku L-1 oraz posiadaæ parametry jako¶ciowe i techniczne nie gorsze ni¿:
a) gêsto¶æ w 15 st. C nie wiêksza ni¿ 860 kg/m3,
b) warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg,
c) temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ 56°C,
d) lepko¶æ kinematyczna w 20 st. C nie wy¿sza ni¿ 6,00 mm2/s,
e) sk³ad frakcyjny:
• do 250 st. C destyluje max 65%(V/V),
• do 350 st. C destyluje min 85 % (V/V).
f) temperatura p³yniêcia nie ni¿sza ni¿ - 20°C,
g) pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,3 %(m/m),
h) zawarto¶æ siarki nie wiêksza ni¿ 0,1 %(m/m),
i) zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg,
j) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg,
k) pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,01 %(m/m),
l) stabilno¶æ oksydacyjna nie wiêksza ni¿ 25 g/m3
m) barwa czerwona
3. Dostawa oleju opa³owego lekkiego odbywaæ siê bêdzie na koszt i transportem Wykonawcy na zg³oszenie Zamawiaj±cego w terminie maksymalnie 4 dni roboczych (termin dostawy jest jednym
z kryteriów oceny ofert i w umowie zostanie wpisany termin z oferty Wykonawcy, nie d³u¿szy jednak ni¿ 4 dni robocze) od daty zawiadomienia Wykonawcy o zapotrzebowaniu. Termin ten liczony bêdzie w nastêpuj±cy sposób: je¶li zamówienie zostanie z³o¿one w poniedzia³ek, dostawa musi nast±piæ najpó¼niej do godz. 15.00 w pi±tek, chyba, ¿e nast±pi pilna potrzeba dostawy a strony zgodnie ustal± jej termin.
4. Dostawa odbywaæ siê bêdzie w dni robocze w godzinach 8.00 – 15.00.
5. Rozliczenie nastêpowaæ bêdzie za ilo¶æ rzeczywi¶cie dostarczonego oleju opa³owego ka¿dorazowo po dostawie. Warto¶æ dostawy obliczona bêdzie jako iloczyn ilo¶ci oleju wg licznika dystrybucyjnego oraz ceny za 1 litr oleju. Cena jednostkowa 1 litra obliczana bêdzie ka¿dorazowo jako iloczyn ceny hurtowej netto producenta na dzieñ z³o¿enia przez Zamawiaj±cego zg³oszenia o zapotrzebowaniu pomno¿onej przez wspó³czynnik narzutu, okre¶lony w ofercie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY CZ¡STKOWEJ
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i sukcesywna dostawa oleju do budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w £ysomicach, ul. Toruñska 10, 87-148 £ysomice, woj. kujawsko-pomorskie.
Szacowana ilo¶æ dostaw oleju w zadaniu 2: ok. 15.000 litrów.
W przypadku zmniejszenia ilo¶ci dostawy z uwagi na mniejsze zapotrzebowanie w danym roku Wykonawcy nie przys³uguje prawo do roszczeñ z tego tytu³u. Zamawiaj±cy gwarantuje zrealizowanie dostawy na poziomie min. 60% oszacowanej ilo¶ci.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywn± - w miarê potrzeb Zamawiaj±cego - dostawê oleju opa³owego lekkiego do siedziby Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Bydgoszcz w £ysomicach w ilo¶ciach niezbêdnych do ogrzania pomieszczeñ.
2. Olej bêd±cy przedmiotem dostawy powinien spe³niaæ wymagania normy 96024:2020-12 dla gatunku L-1 oraz posiadaæ parametry jako¶ciowe i techniczne nie gorsze ni¿:
a) gêsto¶æ w 15 st. C nie wiêksza ni¿ 860 kg/m3,
b) warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg,
c) temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ 56°C,
d) lepko¶æ kinematyczna w 20 st. C nie wy¿sza ni¿ 6,00 mm2/s,
e) sk³ad frakcyjny:
• do 250 st. C destyluje max 65%(V/V),
• do 350 st. C destyluje min 85 % (V/V).
f) temperatura p³yniêcia nie ni¿sza ni¿ - 20°C,
g) pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej nie wiêksza ni¿ 0,3 %(m/m),
h) zawarto¶æ siarki nie wiêksza ni¿ 0,1 %(m/m),
i) zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg,
j) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg,
k) pozosta³o¶æ po spopieleniu nie wiêksza ni¿ 0,01 %(m/m),
l) stabilno¶æ oksydacyjna nie wiêksza ni¿ 25 g/m3
m) barwa czerwona
3. Dostawa oleju opa³owego lekkiego odbywaæ siê bêdzie na koszt i transportem Wykonawcy na zg³oszenie Zamawiaj±cego w terminie maksymalnie 4 dni roboczych (termin dostawy jest jednym
z kryteriów oceny ofert i w umowie zostanie wpisany termin z oferty Wykonawcy, nie d³u¿szy jednak ni¿ 4 dni robocze) od daty zawiadomienia Wykonawcy o zapotrzebowaniu. Termin ten liczony bêdzie w nastêpuj±cy sposób: je¶li zamówienie zostanie z³o¿one w poniedzia³ek, dostawa musi nast±piæ najpó¼niej do godz. 15.00 w pi±tek, chyba, ¿e nast±pi pilna potrzeba dostawy
a strony zgodnie ustal± jej termin.
4. Dostawa odbywaæ siê bêdzie w dni robocze w godzinach 8.00 – 15.00.
5. Rozliczenie nastêpowaæ bêdzie za ilo¶æ rzeczywi¶cie dostarczonego oleju opa³owego ka¿dorazowo po dostawie. Warto¶æ dostawy obliczona bêdzie jako iloczyn ilo¶ci oleju wg licznika dystrybucyjnego oraz ceny za 1 litr oleju. Cena jednostkowa 1 litra obliczana bêdzie ka¿dorazowo jako iloczyn ceny hurtowej netto producenta na dzieñ z³o¿enia przez Zamawiaj±cego zg³oszenia o zapotrzebowaniu pomno¿onej przez wspó³czynnik narzutu, okre¶lony w ofercie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY CZ¡STKOWEJ
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniuz postêpowania oraz którzy spe³niaj± poni¿sze warunki zamówienia:
a) w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
b) w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej
• posiadaj± uprawnienia do wykonywania dostawy okre¶lonej w zamówieniu, tj. wa¿n± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385) wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki
c) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
c) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
• dysponuj± autocystern± wyposa¿on± w urz±dzenie dystrybucyjne – instalacjê pomiarow± do paliw p³ynnych. Autocysterna winna posiadaæ aktualne na dzieñ dostawy ¶wiadectwo legalizacji/certyfikacji urz±dzeñ dystrybucyjnych w autocysternie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
PE£NOMOCNICTWO1.1. Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa, obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
1.2. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia tych Wykonawców, nale¿y za³±czyæ do oferty.
1.3. W przypadku spó³ki cywilnej dokumentami zastêpuj±cymi pe³nomocnictwo mog± byæ umowa spó³ki lub uchwa³a wspólników, wskazuj±ce jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spó³ki (wszystkich wspólników)
1.4. Forma umocowania zosta³a szczegó³owo okre¶lona w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CYCH SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy/us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji, Wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy
2.2. Forma o¶wiadczenia zosta³a szczegó³owo okre¶lona w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3. ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO SWOJE ZASOBY
3.1. W przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby, Wykonawca wraz z ofert± sk³ada zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê
z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik do SWZ
3.2. Forma zobowi±zania zosta³a szczegó³owo okre¶lona w Specyfikacji Warunków Zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (m.in. konsorcjum, spó³ka cywilna). W takim przypadku:a) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z Wykonawców sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu.
3. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± dostawy/us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian w umowie w przypadku zmiany:a) stawki podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342)
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê - wy³±cznie o kwotê nie wy¿sz± ni¿ wynikaj±ca ze zmiany ww. stawek
W przypadku o którym mowa w pkt. 1a) wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy podlega automatycznej zmianie odpowiednio o kwotê podatku VAT, wynikaj±c± ze stawki tego podatku, obowi±zuj±c± w chwili powstania obowi±zku podatkowego.
W przypadkach opisanych w pkt. od 1b) do 1d) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e przedmiotowe zmiany mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia. Zmiana obowi±zywaæ bêdzie od daty zawarcia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci – z wyj±tkiem zmian, o których mowa w punkcie 1a), które obowi±zywaæ bêd± od dnia wej¶cia w ¿ycie stosownych przepisów i nie wymagaj± zmiany umowy.
2. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci nieprzewidzianych, opisanych w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zmiany umowy mog± nast±piæ tylko na zasadach okre¶lonych w przywo³anym artykule.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-20 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy zakupowej eB2b pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/370053 przy u¿yciu zak³adki „Za³±czniki
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-18
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Ci±g dalszy informacji RODO (…)7. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZ¡
Zgodnie z RODO przys³uguje Pani/Panu:
1) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
3) prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ mo¿liwo¶æ skorzystania z tego prawa.
Je¿eli chce Pani/Pan skorzystaæ z któregokolwiek z tych uprawnieñ, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany
w pkt 1.
Zgodnie z RODO, ka¿dej osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
8. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie bêdzie podejmowa³ wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.
9. PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich (tj. pañstwa, które nie nale¿y do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmuj±cego Uniê Europejsk±, Norwegiê, Liechtenstein i Islandiê), z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie 4
II. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (zwanej dalej ustaw±) z postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1. wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych o przed³u¿onym terminie trwa³o¶ci dla Zespo³u Domów Pomocy Spo³ecznej i O¶rodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2026 roku
- Dostawy sukcesywne bielizny po¶cielowej i ubrañ BHP
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materia³ów kontrolnych i eksploatacyjnych do wykonywania badañ parametrów krytycznych do dwóch analizatorów ABL 90 Flex Plus na okres 14 miesiêcy
- Dostawa mebli biurowych dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Toruniu czê¶æ 2
- DOSTAWA PROBÓWEK I AKCESORIÓW DO POBIERANIA KRWI, PRZECHOWYWANIA I WYKONYWANIA BADAÑ
- Dostawa zestawów odczynników do wykonywania badañ genetycznych oceny mutacji w genach BRCA1, CHEK2, PALB2
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy paliw p³ynnych na potrzeby CSE w Kar³owie w okresie 24 miesiêcy.
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do Domu Pomocy Spo³ecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 01 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA CELÓW GRZEWCZYCH NA OKRES GRZEWCZY 2025/2026
- Dostarczanie oleju napêdowego grzewczego Ekoterm w sezonie grzewczym 2025/2026 do budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Miasta i Gminy Odrzywó³
- Sukcesywne dostawy oleju opalowego do Domu Pomocy Spo³ecznej w Cisewiu na okres od listopada 2025 r. do pa¼dziernika 2026 r.
- Zakup i dostawa oleju opa³owego do siedziby Gospodarstwa Szkó³karskiego Sowin oraz siedziby Nadle¶nictwa Gidle
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.