Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00352481/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00362050/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatu RTG stacjonarnego z zawieszeniem sufitowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SŁUPCY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 7
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632752300 -486
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eurbaniak@szpital.slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.slupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital.slupca.pl/bip/category/zamowienia-publiczne/20221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa aparatu RTG stacjonarnego z zawieszeniem sufitowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07113aa7-35ac-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352481/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/382/25/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu RTG stacjonarnego z zawieszeniem sufitowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, wyprodukowanego po 1 stycznia 2022 r. Nie dopuszcza się zaoferowania sprzętu medycznego rekondycjonowanego oraz demonstracyjnego. Sprzęt musi być wolny od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia.
2. W ramach realizacja zamówienia Wykonawca wykona adaptację pomieszczeń, dostarczy urządzenie, dokona montażu, instalacji oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do:
- dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia na swój koszt,
- oględzin i dokonania niezbędnych prac adaptacyjnych pomieszczeń celem instalacji urządzenia na swój koszt,
- przeszkolenia personelu z obsługi aparatu przed oddaniem do użytkowania oraz dodatkowego szkolenie w trakcie użytkowania,
- wykonania testów specjalistycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
- wykonania projektu osłon stałych oraz specjalistycznych akceptacyjnych i odbiorczych testów kontroli parametrów technicznych,
- przekazania instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia oraz pełnej zatwierdzonej dokumentacji dopuszczającej urządzenie do użytkowania,
- demontażu, wywozu i utylizacji aparatu znajdującego się obecnie u Zamawiającego wraz z wyposażeniem.
- zerwania wykładziny
- wymiany/modernizacji instalacji elektrycznej
- wykonania konstrukcji zawieszenia sufitowego do potrzeb nowego aparatu RTG,
- położenia nowej wykładziny elektrostatycznej typu Tarkett w pomieszczeniu RTG i sterowni,
- naprawa ubytków w miejscach tego wymagających po zainstalowaniu aparatu,
- montaż instalacji intercom,
- powiększenie okna podawczego w pomieszczeniu rejestracji (ściana nośna),
- wymiana okna wglądowego RTG ze szkłem ołowiowym
- wymiany ołowianych drzwi wejściowych do pracowni RTG.
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, w których będzie montowany przedmiot zamówienia.
3. Oferowane wyroby medyczne muszą posiadać wymagane świadectwa i certyfikaty dopuszczające do obrotu na rynku polskim, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.
4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. Warunkiem odbioru sprzętu będzie szkolenie personelu, potwierdzenie kompletności dostawy, montaż, uruchomienie oraz poprawność działania. Kompletność dostawy zostanie obustronnie potwierdzona podpisanym protokołem przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji u Zamawiającego. Data protokolarnego przekazania rozpoczyna bieg gwarancji. Wykonawca zapewni dostęp do części eksploatacyjnych i zamiennych w czasie gwarancji i w okresie min. 10 lat po gwarancji.
5. Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 949500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1077510,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 954999,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDITECH X-RAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773289638
7.3.3) Ulica: WIROWSKA 6
7.3.4) Miejscowość: KOMORNIKI
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 954999,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu rentgenowskiego z mobilnym ramieniem C z płaskim detektorem cyfrowym i celownikiem laserowym na detektorze z monitorami cyfrowymi.
- dostawa sprzętu j. użytku; materiałów opatrunkowych, nici chirurgiczne; aparatury medycznej.
więcej: Aparatura rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.