eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Księżpol › Dowożenie uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 wraz z zapewnieniem opieki



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 wraz z zapewnieniem opieki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Księżpol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366164554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Biłgorajska 12

1.5.2.) Miejscowość: Księżpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-415

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846877429

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@ksiezpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.ksiezpol.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 wraz z zapewnieniem opieki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-335711bc-2c6f-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056612/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330251

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.251.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia. Część nr 1 zamówienia – Dowóz uczniów do szkół dla których organem prowadzącym jest Gmina Księżpol wraz z zapewnieniem opieki, 2. Informacje dotyczące części nr 1 Zamówienia:1)Zamówienie obejmuje dowożenie uczniów do następujących szkół: a)Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu;b)Szkoła Podstawowa im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym; c)Szkoła Podstawowa im. Błogosławionego Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Korchowie Pierwszym; d)Szkoła Podstawowa w Rakówce; 2)Pod pojęciem dowożenie uczniów do szkoły należy rozumieć: a)przywiezienie uczniów z miejsca zamieszkania (przystanek w danej miejscowości) do szkoły, nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych; b)odwiezienie uczniów ze szkół do miejsca zamieszania (przystanek w danej miejscowości) zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektorów szkół. 3)Dowożenie uczniów odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w okresie od dnia 04 września 2023 r. do dnia 21 czerwca 2024 r. 4)Liczba dowożonych uczniów : 360 (liczba dowożonych uczniów może ulegać zmianom). Podane liczby uczniów są liczbami aktualnymi na dzień ogłoszenia o zamówieniu i w trakcie trwania zamówienia mogą ulec zmianie (zwiększenie lub zmniejszenie liczby uczniów o 15% ). Zmiana liczby dowożonych uczniów nie wymaga aneksu do umowy. 5)Dyrektorzy szkół w sytuacji wystąpienia zmian przekażą informację o liczbie dowożonych uczniów na kolejny miesiąc w terminie do 25 dnia miesiąca. 6)Liczba dni nauki szkolnej, w roku szkolnym 2023/2024 wynosi 186 dni. 7)Do obliczenia szacunkowej wartości oferty całorocznych kosztów dowożenia uczniów należy przyjąć: - liczbę uczniów 360; - liczbę miesięcy 10. 8) W roku szkolnym 2023/2024 wystąpią przerwy w nauce szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonego w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego 9) Dowóz uczniów w poszczególnych szkołach: I) SP w Księżpolu, ul. Biłgorajska 11, 23-415 Księżpol godzina dowozu do szkoły 7:50, a) Trasa I: Płusy3, Księżpol (od strony Borek)4, Borki6, Zynie3, Żary 5. Łącznie 21 ucz. b) Trasa II: Markowicze23, Stare Króle17, Gliny 3, Zynie2 Łącznie 45 ucz. Razem: 66 uczniów II) SP w Majdanie Starym, Majdan Stary 21, 23-414 Majdan Stary, godzina dowozu do szkoły 7.35. a) Trasa III: Kulasze 2, Nowy Lipowiec 8, Stary Lipowiec 9 Majdan Nowy 25, Łącznie 46 ucz. b) Trasa IV: Zanie/Zynie 5 , Majdan Stary 24, Łącznie 32 ucz. c) Trasa V: Cegielnia Markowicze 11, Gliny 3, Majdan Nowy( rondo)20, Łącznie 36 ucz. d) Trasa VI : Rogale40 ucz Razem 154 ucz. III) SP w Korchowie Pierwszym, Korchów Pierwszy 86 B, 23-415 Księżpol, godzina dowozu do szkoły 7.50 a) Trasa VII: Szarajówka2, Korchów Drugi 29, Korchów Pierwszy12. Łącznie 43 ucz. b) Trasa VIII: Płusy 30, Korchów P. 23 Łącznie53 uczniów. Razem: 96 ucz. IV) SP w Rakówce, Rakówka 1, 23-415 Księżpol godzina dowozu do szkoły 7.50 a) Trasa IX: Budzyń13, Zawadka 18, Rakówka2. Łącznie: 33 ucz. b) Trasa X: Przymiarki Dolne 1, Przymiarki Górne7, Marianka3. Łącznie 11 ucz. Razem: 44 ucz. 10)Powrót do miejsc zamieszkania Odwożenie uczniów ze szkół nastąpi na podstawie obowiązującego w danym roku szkolnym planu lekcji. Godziny dowozu i odwozu podane są szacunkowo i mogą ulec zmianie. Szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu uczniów zostanie opracowany przez Dyrektorów szkół i przekazany Wykonawcy: I) SP w Księżpolu; a) pierwszym kursem; godz. 12:45, w kierunku miejscowości: - Gliny, Zynie, Markowicze, Stare Króle, - Żary, Zynie, Borki, Księżpol, b) drugim kursem; godz. 13:40, w kierunku miejscowości: - Płusy, - Gliny, Zynie, Markowicze, Stare Króle, - Żary, Zynie, Borki, Księżpol, c) trzecim kursem; godz. 14:35, w kierunku miejscowości: - Płusy, - Gliny, Zynie, Markowicze, Stare Króle, - Żary, Zynie, Borki, Księżpol, Biłgoraj, d) czwartym kursem; godz. 15:25( trzy razy w tygodniu) , w kierunku miejscowości: - Płusy, - Gliny, Zynie, Markowicze, Stare Króle, - Żary, Zynie, Borki, Księżpol, Biłgoraj, II) SP w Majdanie Starym; a) pierwszym kursem; godz. 12:30, w kierunku miejscowości: - Majdan Stary, Zynie/Zanie, Gliny, Cegielnia Markowicze, - Rogale, Majdan Nowy(rondo), Majdan Nowy, Stary Lipowiec, Nowy Lipowiec, Kulasze, b) drugim kursem; godz. 13:25, w kierunku miejscowości: - Majdan Stary, Zynie/Zanie, Gliny, Cegielnia Markowicze,- Rogale, Majdan Nowy (rondo), Majdan Nowy, Stary Lipowiec, Nowy Lipowiec, c) trzecim kursem; godz. 14:20, w kierunku miejscowości: - Majdan Stary, Zynie/Zanie, Gliny, Cegielnia Markowicze, - Rogale, Majdan Nowy (rondo), Majdan Nowy, Stary Lipowiec, Nowy Lipowiec, d) czwartym kursem; godz. 15:00(kurs dwa razy w tygodniu), w kierunku miejscowości: - Majdan Stary, Zynie/Zanie, Gliny, Cegielnia Markowicze,- Rogale, Majdan Nowy (rondo), Majdan Nowy, Stary Lipowiec, Nowy Lipowiec, III) SP w Korchowie Pierwszym; a) pierwszym kursem; godz. 12:45 w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy( od strony Korchowa Drugiego), Korchów Drugi, Szarajówka, - Korchów Pierwszy, Płusy b) drugim kursem; godz. 13:40, w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy( od strony Korchowa Drugiego), Korchów Drugi, Szarajówka, - Korchów Pierwszy, Płusy c) trzecim kursem; godz. 14,35, w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy( od strony Korchowa Drugiego), Korchów Drugi, Szarajówka, - Korchów Pierwszy, Płusy d) czwartym kursem; godz. 15:25 (kurs dwa razy w tygodniu w dni określone przez szkołę), w kierunku miejscowości: - Korchów Pierwszy( od strony Korchowa Drugiego), Korchów Drugi, Szarajówka, - Korchów Pierwszy, Płusy, Markowicze IV) SP w Rakówce a) pierwszym kursem; godz. 12:45, w kierunku miejscowości: - Przymiarki Dolne, Przymiarki Górne, Marianka, - Zawadka, Budzyń, Rakówka, b) drugim kursem; godz. 13:40, w kierunku miejscowości: - Przymiarki Dolne, Przymiarki Górne, Marianka, - Zawadka, Budzyń, Rakówka, c) trzecim kursem; godz. 14.30, w kierunku miejscowości: - Przymiarki Dolne, Przymiarki Górne, Marianka, - Zawadka, Budzyń, Rakówka,11) Warunki realizacji zamówienia :I.Szczegółowy rozkład kursowania autobusów dowożących uczniów do szkół w poszczególne dni tygodnia niezbędnych do przywiezienia i odwiezienia uczniów Wykonawca ustali indywidualnie z każdym Dyrektorem szkoły. II.Uczniowie będą dowożeni z przystanków autobusowych komunikacji publicznej, lub innych miejsc uzgodnionych z Zamawiającym i Dyrektorami szkół.III.Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, Ustawie z dnia 15 listopada 1984 r. prawo przewozowe,oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.IV.Do wykonania zamówienia zamawiający wymaga min. 6 pojazdów, które zapewnią terminowy dowóz uczniów do wszystkich szkół z poszczególnych tras.Pojazd powinien posiadać odpowiednią Ilość miejsc siedzących do przewozu uczniów na poszczególnych trasach. Liczba uczniów zakwalifikowanych do dowożenia określona jest w punkcie 7 V.Przewoźnik w ramach obowiązujących przepisów zapewnia przewożonym uczniom bezpieczne warunki i opiekę w czasie dowożenia zgodnie z przepisami. VIZamawiający dopuszcza możliwość wykonania usługi w ramach komunikacji publicznej, pod warunkiem, że zostaną zapewnione miejsca siedzące dla wszystkich przewożonych uczniów.VII.Przewoźnik, na własny koszt dostarczy dowożonym uczniom bilety miesięczne, identyfikatory lub inny dokument, uprawniający uczniów do bezpłatnego przejazdu autobusem dowożącym uczniów do szkół. W innym przypadku Przewoźnik jest zobowiązany do zabezpieczania miejsca w autobusie i bezpłatnego przewozu wszystkich uczniów oczekujących na każdym przystanku autobusowym i innym miejscu do tego wyznaczonym, tak jak w przypadku wydania identyfikatorów lub innych dokumentów uprawniających do przejazdu. VIIIW przypadku awarii będącego na trasie autobusu, Wykonawca zabezpieczy autobus zastępczy spełniający wymagania określone przez Zamawiającego do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. Maksymalny czas wymiany autobusu po awarii Zamawiający ustala na 40 minut od stwierdzenia awarii. O awarii autobusu wiozącego uczniów, Wykonawca niezwłocznie informuje szkołę i Zamawiającego.IX.Na okoliczność każdego przypadku awarii autobusu na trasie dowożenia uczniów właściwa szkoła i przewoźnik sporządzają protokół, w którym zawarte są co najmniej dane określone w rozdz. 4 ust. 3 pkt 11 IX : X.Za sporządzenie protokołu odpowiedzialnym jest dyrektor szkoły, której uczniowie byli przewożeni. XI.W terminie do 5 dni od daty rozpoczęcia roku szkolnego i każdorazowo przy trwałych zmianach w ilości dowożonych dzieci, Dyrektorzy placówek oświatowych przekażą Wykonawcy imienne listy dzieci i młodzieży do dowozu. XII.Kierowca będzie posiadał łączność telefoniczną z Wykonawcą, szkołami i Zamawiającym. 3. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy 2) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 3) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej 4) Zgodnie z art. 100 ust. 1 zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas wykonania usługi uwzględnił dostępność dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 355288,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: „Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami do szkół, przedszkoli i ośrodków specjalnych wraz z zapewnieniem opieki” z następujących miejscowości gminy Księżpol:
a) Księżpol – 1 uczeń,
b) Korchów Pierwszy – 1 uczeń
c) Korchów Drugi – 2 uczniów,
d) Rakówka - 2 uczniów,
e) Zawadka – 1 uczeń,
f) Płusy – 1 uczeń.
2) Dowóz będzie realizowany do placówek oświatowych w Biłgoraju tj.
a) -Niepubliczne Przedszkole Specjalne w Biłgoraju ul. Sienkiewicza 15 : 3 uczniów,
b) Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Sienkiewicza 6 : 1 uczeń,
c) Prywatna Szkoła Podstawowa w Biłgoraju ul. Włosiankarska 13 – 1 uczeń
d) Zespół Szkół Specjalnych w Biłgoraju ul. Wira Bartoszewskiego 10 : 2 uczniów
e) Przedszkole Integracyjne Bambini w Biłgoraju, ul. Gen. Andersa 5 - 1 uczeń
f) Liczba dzieci może ulegać okresowym zmianom, stosownie do wniosków złożonych przez rodziców o organizację dowozu dla dzieci posiadających orzeczenie do nauczania specjalnego i realizacji zajęć rewalidacyjno – wychowawczych lub nauczania indywidualnego realizowanego w placówkach oświatowych.
2) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Księżpol, z domu do szkoły, przedszkola lub ośrodka specjalnego i z powrotem do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2023/2024 ustalonym w placówkach prowadzących zajęcia dla dzieci niepełnosprawnych.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania usługi w ramach komunikacji publicznej.
4) Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, w dni robocze począwszy od 04 września 2023 r. do 15 lipca 2024 r.
b) Rano dzieci zabierane będą z domu (miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu) o godzinie umożliwiającej bezpieczne dowiezienie uczniów na zajęcia rozpoczynające się o godzinie 8:00 w Biłgoraju.
c) Po południu odebranie uczniów z placówek i rozwiezienie do domu (miejsca zamieszkania).
d) Dokładne godziny dowozu i odwożenia dzieci uzależnione są od ich rozkładu zajęć w placówkach.
e) Lista uczniów dowożonych wraz z adresami zamieszkania oraz godziny dowozu i odbierania z poszczególnych placówek zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy w trakcie podpisywania umowy.
f) Dla dwóch uczniów wymagane jest realizowanie przewozu jak dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Liczba może ulec zmianie.
g) Przewóz dziecka niepełnosprawnego na wózku inwalidzkim odbywać się może wyłącznie po zamocowaniu pasów zabezpieczających osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim oraz wózka pasami i zaczepami, które nie mogą być zwalniane w czasie jazdy
h) W przypadku, gdy nie będzie potrzeby przewozu na wózku inwalidzkim, Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji usługi samochodem osobowym spełniającym warunki przewozu osób, w tym dzieci niepełnosprawnych.
i) W związku z organizowaniem przez gminę jednoczesnego dowozu dzieci niepełnosprawnych do różnych placówek, zasadą obowiązującą jest dowiezienie grupy na zajęcia rozpoczynające się najwcześniej. Uczniowie dowiezieni do szkoły wcześniej niż przewiduje to plan zajęć powinni zostać przekazani przez Wykonawcę pod opiekę świetlicową.
j) Zasada, o której mowa w pkt. i nie dotyczy uczniów, którzy musieliby czekać na zajęcia ponad 2 godziny zegarowe. Wówczas wykonawca zobowiązany jest wykonać dodatkowy kurs.
k) Wykonawca zapewni bezpieczeństwo i opiekę dowożonym uczniom oraz pomoc która obejmuje m.in. pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, składanie i przewóz wózka inwalidzkiego odprowadzenie dzieci do szkoły lub ośrodka, odbiór od opiekuna z budynku szkoły, placówki i przekazanie go pod opiekę rodzica/prawnego opiekuna. Część dzieci wymagać będzie pomocy w zaspakajaniu podstawowych potrzeb (m.in. ubieranie się).
l) Ze względu na specyfikę świadczonej usługi (konieczność opieki nad dziećmi bezpośrednio w trakcie przewozu) osobą powołaną do sprawowania opieki nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu dokonujący przewozu dzieci na ww. trasie.
m) Oferent powinien dysponować pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych. Samochody, którymi przewożone są dzieci, dostosowane są do stopnia niepełnosprawności dowożonych dzieci.
n) Wszystkie samochody muszą posiadać widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu tablicami barwy niebieskiej z międzynarodowym symbolem wózka inwalidzkiego barwy białej, zgodne z art. 58 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023r., poz. 1047 ze zmian.),
o) Wszystkie samochody, którymi przewożone są dzieci posiadają obowiązkowe ubezpieczenie komunikacyjne OC i NW dla kierowcy i pasażera.
p) Przed przystąpieniem do realizacji usługi wykonawca ustali z Zamawiającym optymalny rozkład jazdy.
q) Wykonawca podczas realizacji umowy jest zobowiązany stosować procedury
i wytyczne przeciwepidemiczne określone przez Głównego Inspektora Sanitarnego.
r) Zamawiający dopuszcza łączenie przewozu dzieci z terenu Gminy Księżpol z przewozem dzieci z innych gmin, po wcześniejszym uzgodnieniu warunków.
s) Wykonawca ustalając trasę przewozu uczniów wybiera najkrótszą drogę do miejsca docelowego. 5. Rozwiązania równoważne – nie dotyczy
6. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510) wskazane poniżej czynności w zakresie:
a) kierowaniu autobusami podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
b) sprawowania opieki w czasie dowożenia .
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorach umów stanowiących załączniki nr 9a i 9b do SWZ.
3) Zamawiający nie określa innych wymagań w zakresie zatrudnienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
8. Zgodnie z art. 100 ust. 1 zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas wykonania usługi uwzględnił dostępność dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i niniejszej umowie

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 65805,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446400 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Biłgoraju Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000616209

7.3.3) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 7

7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj

7.3.5) Kod pocztowy: 23-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86860 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86860 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86860 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Face Love Emil Zygo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060756168

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Zanie 19

7.3.5) Kod pocztowy: 23-415

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86860 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-07-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.