Ogłoszenie z dnia 2025-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00203022/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach fabrycznie nowej koparko-ładowarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022331949
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Boczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Piechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojtek.roza@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-piechowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10999541.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach fabrycznie nowej koparko-ładowarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36b54230-6f87-43e6-9318-f0e42edbe84b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00388338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086490/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup koparki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203022
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUK.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach fabrycznie nowej koparko-ładowarki z opcją wykupu jednej wolnej od wad, fabrycznie nowej koparko-ładowarki przeznaczonej do prac drogowych/budowlanych/ziemnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
43200000-5 - Maszyny do usuwania gleby i koparki oraz podobne części
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
43261000-0 - Koparki mechaniczne
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawneZamawiający na realizację przedmiotowego zadania zamierzał przeznaczyć kwotę 500 000,00 zł brutto. Oferty jakie zostały złożone w niniejszym postępowaniu przewyższają kwotę jaką jest w stanie przeznaczyć Zamawiający. W związku z powyższym postanowiono unieważnić niniejsze postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zaprasza do nowego postępowania, które niebawem zostanie ogłoszone.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
- Zakup mobilnego źródła energii, koparki gąsienicowej, ciągnika, samochodu dostawczego oraz pompy do wody zanieczyszczonej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup koparko-ładowarki oraz minikoparki gąsienicowej wraz z przyczepą do przewozu sprzętu w ramach zadania pn. wyposażenie Centrum Integracji Społecznej w Nowym Mieście nad Pilicą
- "Zakup koparko - ładowarki na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego pojazdu do odbioru odpadów"
- Dostawa koparko - ładowarki z osprzętem
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.