eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Modernizacja diagnostyki obrazowej w SPZOZ w Gostyniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja diagnostyki obrazowej w SPZOZ w Gostyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103561

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 256

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.gostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.gostyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja diagnostyki obrazowej w SPZOZ w Gostyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-610756a6-2492-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387919

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069142/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Modernizacja diagnostyki obrazowej w SP ZOZ w Gostyniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

1.1 Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11: Instrument REACT-EU EFRR, Działanie 11.2 Wspieranie kryzysowych działań naprawczych w obszarze zdrowia (REACT-EU).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.2.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja diagnostyki obrazowej w SPZOZ w Gostyniu. Zakup aparatu kostno-płucnego RTG.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) zakup, dostawę wyładunek, wniesienie, montaż urządzeń i uruchomienie
we wskazanym przez Zamawiającego miejscu wraz ze wszystkimi częściami składowymi aparatu RTG kostno – płucnego (stanowiącego wyposażenie pracowni RTG) z ich wyposażeniem, akcesoriami, urządzeniami pomocniczymi i współpracującymi i oprogramowaniem oraz adaptacją pomieszczeń do obowiązujących wymogów w tym zakresie,
2) szkolenie z obsługi systemu dla lekarzy i techników w siedzibie SPZOZ w Gostyniu, Pl. K. Marcinkowskiego 8/9, Gostyń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym po uruchomieniu wszystkich elementów przedmiotu zamówienia,
3) świadczenie usług gwarancyjnych/serwisowych przez okres 24 miesięcy, liczony od daty podpisania przez obie strony końcowego protokołu zdawczo– odbiorczego,
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnej dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia oraz przeprowadzoną adaptacją w celu przedłożenia jej przez Zamawiającego do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania pomocy Wykonawcy na każdym etapie pozyskania pozwolenia na użytkowanie pracowni.
7. Podłączenie urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia do posiadanego przez SPZOZ w Gostyniu, Pl. K. Marcinkowskiego 8/9, 63-800 Gostyń systemu (oprogramowania). Zamawiający wymaga zintegrowania dostarczonego sprzętu z posiadanym systemem (oprogramowaniem) w zakresie pobierania oraz przesyłania danych pacjenta. Wykonawca musi uwzględnić niezbędne licencje, usługi instalacji i konfiguracji oraz usługi serwisowe.
8. Urządzenia będące przedmiotem dostawy mają być dostarczone wraz z zainstalowanym oprogramowaniem i licencjami niezbędnymi do funkcjonowania urządzenia i jego wyposażenia na czas nieoznaczony. Wykonawca gwarantuje, że przekazane Zamawiającemu licencje są wolne od wad prawnych oraz nie są obciążone prawami osób trzecich i są licencjami niewyłącznymi,
9. Zamawiający dokona odbioru przedmiotu zamówienia poprzez podpisanie końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego, po prawidłowym dostarczeniu, montażu, instalacji i uruchomieniu przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca dokonując w wyznaczonym przez Zamawiającego pomieszczeniu montażu, instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia zobowiązany jest pozostawić te pomieszczenia w stanie nie pogorszonym względem stanu przed dokonaniem przez siebie czynności. Instalacja, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia musi odbyć się z zachowaniem szczególnej staranności w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy prawa Rzeczypospolitej Polskiej i Dyrektyw Unii Europejskiej.
11.Zaoferowane urządzenia i niezbędne wyposażenie musi posiadać wymagane dopuszczenie do stosowania w obiektach służby zdrowia oraz świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikat CE/deklaracje zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. Przez wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022r poz.974).
12.Parametry techniczne opisane w, załączniku nr 1-1, wartościowo lub określeniem „TAK” jest bezwzględnie wymagany, musi być uwidoczniony i potwierdzony w oryginalnych opracowaniach technicznych producenta lub przez niego potwierdzony stosownym opisem (katalogi i/lub ulotki informacyjne). Powyższe warunki graniczne stanowią wymagania odcinające. Niespełnienie nawet jednego z w/w wymagań spowoduje odrzucenie oferty. Brak stosownego opisu będzie traktowany jako brak danego parametru w oferowanej konfiguracji urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33111000-1 - Aparatura rentgenowska

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33111300-4 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1044987,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1044987,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1044987,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Cebulak PC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6771827404

7.3.3) Ulica: Os. Zgody 7/9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-949

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1044987,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.