Ogłoszenie z dnia 2025-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00367421/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu 9 – osobowego dla Urzędu Gminy Miłki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazurska
1.5.2.) Miejscowość: Miłki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-513
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminamilki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminamilki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.przetargi.gminamilki.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność statutowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu 9 – osobowego dla Urzędu Gminy Miłki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6be35be5-d1dd-47a8-86e0-ca01979aaa85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.701.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu 9 – osobowego dla Urzędu Gminy Miłki.
Wykonawca będzie zobowiązany do: zawarcia umowy leasingu operacyjnego na okres 60 miesięcy;
1) przedstawienia obowiązującej i niezmiennej oferty 60 miesięcznych równych rat leasingowych płatnych zgodnie z harmonogramem płatności przy uwzględnieniu opłaty wstępnej w wysokości do 25 % wartości samochodu brutto oraz kwoty wykupu pojazdu
w wysokości maksymalnej do 10 % wartości brutto pojazdu.
2) Ubezpieczenie pojazdu nie stanowi elementu oferty. Leasingodawca będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu minimum trzy oferty ubezpieczenia
z których wybierze Zamawiający lub przedstawi ubezpieczenie wynegocjowane przez siebie z Towarzystwem Ubezpieczeniowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku
2. Wykonawca zapewnia:
1) Dostawca w dniu dostawy, przeszkoli nieodpłatnie przyszłych użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi dostarczonego samochodu;
2) Dostawca gwarantuje, że samochód będący przedmiotem zamówienia jest wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, fabrycznie nowy z roku 2025;
3) W dniu odbioru przedmiotowego sprzętu dostawca przekaże Zamawiającemu dokumenty określające warunki serwisowania, instrukcje obsługi, przegląd techniczny.
3. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne główne i mające znaczenie do osiągnięcia celu tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów urządzeń i sprzętu równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ oraz w celu zapewnienia porównywalności ofert produkty równoważne muszą być w cenie porównywalnej do produktu wskazanego.
4. Warunki finansowania:
1) Zakup samochodu będzie finansowany przez firmę leasingową lub dealera samochodowego zwanym Finansującym.
2) Waluta umowy leasingu – PLN.
3) Raty miesięczne według stałej stopy procentowej .
4) Okres leasingu - 60 miesięcy.
5) Ilość rat - 60
6) Opłata wstępna w wysokości do 25 % wartości brutto.
7) Rata leasingowa powinna zawierać w sobie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, wszelkie koszty transportu do miejsca przeznaczenia, szkolenie pracowników itp. – w części kapitałowej.
8) Po zakończeniu trwania umowy leasingowej, z momentem zapłaty ostatniej raty leasingowej, Zamawiający wykupi przedmiot leasingu za cenę równą jego wartości końcowej.
9) Wartość końcowa przedmiotu leasingu (kwota wykupu): do 10 % ceny brutto.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych - w związku z faktem, iż leasing dotyczy jednego pojazdu, brak jest możliwości podziału zamówienia na części.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV
66114000-2 - Usługi Leasingu Finansowego
34100000-0 – Pojazdy Silnikowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34100000-8 - Pojazdy silnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofertPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu dostawczego z wywrotem trójstronnym do 3,5 t
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22 m3
- Zakup 18 osobowego busa do transportu osób wymagających wsparcia.
- Zakup i dostawa minikoparki wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalistycznego do odbioru odpadów
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





