Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00366406/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-27
- 2022/BZP 00376171/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji lekcji muzealnych w ramach projektu Rozwój zasobów niezbędnych do prowadzenia procesu udostępniania zbiorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI KIELECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 6
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-025
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 344 92 97 wew. 119
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mwk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji lekcji muzealnych w ramach projektu Rozwój zasobów niezbędnych do prowadzenia procesu udostępniania zbiorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-363516ed-3e53-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053448/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji lekcji muzealnych w ramach projektu „Rozwój zasobów niezbędnych do prowadzenia procesu udostępniania zbiorów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr RPSW.04.04.00-26-0009/16 pn. „Rozwój zasobów niezbędnych do prowadzenia procesu udostępniania zbiorów” realizowany w ramach Działania 4.4 „Zachowanie dziedzictwa kulturowego i naturalnego” Osi priorytetowej 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366406/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MWK.DIZ.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7678,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla części I jest dostawa do siedziby Muzeum Wsi Kieleckiej, ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce – sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem – 1 komplet.2. Część I - Sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem obejmuje dostawę:
a) Laptopa wraz z akcesoriami i oprogramowaniem (system operacyjny) – 1 szt.;
b) Oprogramowania biurowego – 1 szt.;
c) Oprogramowania antywirusowego – 1 szt.
d) Urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt.
3. Oferta musi być złożona na cały zakres przedmiotowy wchodzący w skład danej części, W przypadku złożenia oferty na niepełny zakres przedmiotowy wchodzący w skład danej części, oferta ta zostanie przez Zamawiającego z niniejszego postępowania odrzucona.
4. Zamówienie obejmuje również swym zakresem:
a) zapewnienie licencji/subskrypcji na dostarczone oprogramowanie
b) zapewnienie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji
5. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia dla części I – Załącznik nr 1a do SWZ;
c) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
6.6. Wymaga się, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, był wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do pracy oraz posiadał wymagane parametry techniczne podane w Opisie przedmiotu zmówienia – Załącznik Nr 1a do SWZ.
7. Wymaga się, aby dostarczone oprogramowanie nie było uprzednio instalowane na innym sprzęcie, nie było sprzedane z innym sprzętem oraz było wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i wad prawnych a korzystanie z niego nie naruszało majątkowych praw autorskich osób trzecich oraz posiadało wymagane parametry techniczne zgodne z Opisem Przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 1a do SWZ.
8. Wykonawca dostarczy oprogramowanie objęte przedmiotem zamówienia wraz ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności jego pochodzenia np. oryginalny nośnik, certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcja aktywacji, jeżeli jest to niezbędne do ich uruchomienia. Dopuszcza się dostawę oprogramowania drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej ldabrowski@mwk.com.pl
9. Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie (Załącznik Nr 2 do SWZ), co najmniej równy gwarancji udzielonej przez producenta, lecz nie krótszy niż na 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 2 ust. 7 Projektowanych postanowień umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
10. Wykonawca zapewni licencję/subskrypcję na przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie (Załącznik Nr 2 do SWZ), licząc od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 2 ust. 7 Projektowanych postanowień umowy - Załącznik nr 5 do SWZ..
11. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług serwisu gwarancyjnego na własny koszt, na warunkach określonych w § 5 Projektowanych postanowień umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
30237410-6 - Myszka komputerowa
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30232150-0 - Drukarki atramentowe
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
4.5.5.) Wartość części: 4407,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla części II jest dostawa do siedziby Muzeum Wsi Kieleckiej, ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce – projektora multimedialnego wraz z osprzętem – 1 komplet.2. Część II – Projektor multimedialny wraz z osprzętem obejmuje dostawę:
a) Projektora multimedialnego – 1 szt.
b) Uchwytu do projektora multimedialnego – 1 szt.
c) Ekranu projekcyjnego – 1 szt.
d) Wskaźnika laserowego – 2 szt.
3. Oferta musi być złożona na cały zakres przedmiotowy wchodzący w skład danej części, W przypadku złożenia oferty na niepełny zakres przedmiotowy wchodzący w skład danej części, oferta ta zostanie przez Zamawiającego z niniejszego postępowania odrzucona.
4. Zamówienie obejmuje również swym zakresem:
a) zapewnienie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji
5. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają:
a) Opis przedmiotu zamówienia dla części II – Załącznik nr 1b do SWZ;
c) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
6.Wymaga się, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, był wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do pracy oraz posiadał wymagane parametry techniczne podane w Opisie przedmiotu zmówienia – Załącznik Nr 1b do SWZ.
9. Wykonawca zapewni gwarancję na przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie (Załącznik Nr 2 do SWZ), co najmniej równy gwarancji udzielonej przez producenta, lecz nie krótszy niż na 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru, o którym mowa w § 2 ust. 7 Projektowanych postanowień umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
11. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług serwisu gwarancyjnego na własny koszt, na warunkach określonych w § 5 Projektowanych postanowień umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652120-7 - Projektory wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 3270,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, dla części I nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, dla części II nie wpłynęła żadna oferta. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa materiałów edukacyjnych oraz materiałów zużywalnych z logotypami w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Wykonanie okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów samochodowych będących własnością Skarbu Państwa GDDKiA Oddział w Kielcach z podziałem na 6 części.
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- Remont pokrycia dachowego wykonanego ze słomy w obiektach wpisanych na inwentarz Muzeum Wsi Kieleckiej
- Dostawa materiałów elektrycznych i akcesoriów
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do szkół podstawowych z terenu gminy Kłoczew
- Dostawa sprzętu komputerowego do Starostwa Powiatowego w Łobzie
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla systemu kopii zapasowej lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla Uniwersyteckiego Centrum Informatyzacji Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
- Dostawa licencji oprogramowania Microsoft 365 oraz Adobe - lub równoważnych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.