Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00301814/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
wykonanie robót budowlanych polegających na rozszerzeniu istniejącego Systemu Kontroli Dostępu wraz z wymianą istniejących czytników oraz dostawą kart SKD w obiekcie przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY WARSZAWA - PRAGA W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140039870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poligonowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-051
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@warszawapraga.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawapraga.so.gov.pl//
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2399ad2b-0214-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wykonanie robót budowlanych polegających na rozszerzeniu istniejącego Systemu Kontroli Dostępu wraz z wymianą istniejących czytników oraz dostawą kart SKD w obiekcie przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2399ad2b-0214-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244912/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie robót budowlanych polegających na rozszerzeniu istniejącego SKD wraz z wymianą istniejących czytników oraz dostawą kart kontroli dostępu w obiekcie przy ul. Poligonowej 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00301814
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/SOWP/8/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozszerzeniu istniejącego Systemu Kontroli Dostępu wraz z wymianą istniejących czytników oraz dostawą kart kontroli dostępu w obiekcie przy ul. Poligonowej 3 w Warszawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42961100-1 - System kontroli dostępu
51212000-1 - Usługi instalowania urządzeń do rejestrowania obecności
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2669100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2723558,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2669100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAXTO TECHNOLOGY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130262994
7.3.3) Ulica: WILLOWA 87
7.3.4) Miejscowość: MODLNICZKA
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2669100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Wymiana oświetlenia ulicznego na terenach wiejskich w gminie Góra Kalwaria
- Budowa żłobka w Siennie
- Termomodernizacja zabytkowej Willi Daisy wraz z instalacją OZE na potrzeby Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości, Wiedzy i Edukacji w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja systemów w Inspektoratach ZUS podległych Oddziałowi w Zielonej Górze (4 części).
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.