eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maciejowice › Zakup biletów miesięcznych szkolnych i przewóz uczniów dojeżdżających z miejsca zamieszkania do szkół na terenie gminy Maciejowice w roku szkolnym 2023/2024.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych szkolnych i przewóz uczniów dojeżdżających z miejsca zamieszkania do szkół na terenie gminy Maciejowice w roku szkolnym 2023/2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maciejowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582291

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 7

1.5.2.) Miejscowość: Maciejowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maciejowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maciejowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://maciejowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych szkolnych i przewóz uczniów dojeżdżających z miejsca zamieszkania do szkół na terenie gminy Maciejowice w roku szkolnym 2023/2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21b05eea-2c4b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022027/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup biletów miesięcznych szkolnych i przewóz uczniów dojeżdżających z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Maciejowice w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327474

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 178765,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup biletów miesięcznych szkolnych i przewóz uczniów dojeżdżających z miejsca zamieszkania do szkół na terenie gminy Maciejowice w roku szkolnym 2023/2024.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług polegających na dowozie i odwozie uczniów dojeżdżających z miejsca zamieszkania do szkół podstawowych i przedszkola na terenie Gminy Maciejowice w oparciu o zakup imiennych, ulgowych biletów miesięcznych dla każdego ucznia w roku szkolnym 2023/2024 r.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2023/2024. Zamawiający przewiduje zakup około 360 biletów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zakupu biletów o 30 %. W przypadku częściowego ograniczenia funkcjonowania szkół/placówek oświatowych ilość zamawianych biletów będzie odpowiadała ilości dzieci, które będą mogły zgodnie z wytycznymi uczęszczać do szkoły na zajęcia stacjonarne.
3. Usługa nie będzie świadczona w sytuacji zamknięcia placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Maciejowice z powodów epidemiologicznych bądź innych powodów, w wyniku których zajęcia dydaktyczne i wychowawcze będą odbywały się za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość ( nauczanie zdalne). W tym przypadku Zamawiający poinformuje Wykonawcę, że nie będzie zamawiał biletów miesięcznych wraz z określeniem okresu, kiedy usługa nie będzie świadczona.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznego przewozu uczniów do szkoły i w drodze powrotnej oraz zabezpieczenia dodatkowego autobusu na wypadek awarii.
5. Opiekę nad uczniami dowożonymi zapewni Wykonawca. Kierowca nie może być opiekunem dzieci.
6. Zamawiający wymaga do świadczenia usługi min. 4 autokary w tym trzy autokary posiadające min. 55 miejsc siedzących.
7. Dowóz i odwóz na w/w trasach wynosi – ok. 440 km dziennie.
8. Przybliżony harmonogram dowożenia i odwożenia dzieci przekazany zostanie przed podpisaniem umowy. Szczegółowy rozkład jazdy zostanie ustalony z dyrektorami szkół. Wykonawca dostosuje świadczenie usług do planu zajęć lekcyjnych, a także wszystkich zmian w czasie roku szkolnego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych.
O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.
Zmiany rozkładu jazdy nie będą wpływały na cenę biletu.
9. Ilość biletów wskazana w przedmiocie umowy jest szacunkowa. Zamawiający będzie dostarczał Wykonawcy imienne listy uczniów objętych przewozem, z podziałem na szkoły, z podaniem miejsca zamieszkania ucznia, najpóźniej w terminie na trzy dni przed końcem miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonywania usługi.
10. Wykonawca będzie dostarczał imienne bilety miesięczne dyrektorom szkół, zgodnie z otrzymaną listą uczniów na dany miesiąc.
11. W związku przekazywaniem Wykonawcy imiennych list uczniów, o których mowa w pk. 9, równocześnie z zawarciem umowy na zakup biletów, z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.
12. Wykonawca zapewni w autobusie miejsca siedzące dla wszystkich uczniów oraz jedno miejsce dla opiekuna podczas wykonywanych przewozów. Nadzór nad przewożonymi uczniami, szczególnie pod względem zapewnienia bezpieczeństwa i opieki należy do Wykonawcy.
13. Zamawiający wymaga, aby w autokarze minimum 4 miejsca oznaczone zostały innym kolorem zagłówka – miejsca te będą przeznaczone dla mieszkańców. Wykonawca wykonywał będzie przewóz uczniów autobusami kursowymi w komunikacji regularnej ogólnodostępnej – jako publiczny przewóz osób, zgodnie z obowiązującym go rozkładem jazdy podanym do publicznej wiadomości na przystankach autobusowych. Zamierzeniem Zamawiającego jest, aby z pojazdów autokarowych korzystali mieszkańcy Gminy Maciejowice.
14. Autobusy poruszać się będą po drogach gminnych, powiatowych i wojewódzkich.
15. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działaniem lub zaniechaniem działania Wykonawcy. Wykonawca winien posiadać odpowiednie ubezpieczenia OC.
16. Przewóz uczniów odbywać się będzie wyłącznie pojazdami do tego przeznaczonymi, odpowiednio oznakowanymi (art. 57 ustawy Prawo o ruchu drogowym).
17. Wykonawca zobowiązany jest na czas świadczenia usługi posiadać aktualne wymagane przepisami prawa zezwolenia/licencje na wykonywanie przewozów regularnych lub przewozów regularnych specjalnych w transporcie drogowym osób.
18. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać zamówienie zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym oraz zgodnie z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie obowiązującym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221616,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347004,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221616,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Garwolinie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8260003436

7.3.3) Ulica: Aleja Legionów 48

7.3.4) Miejscowość: Garwolin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221616,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.