Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00332484/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy ekogroszku-luzem dla Domu Pomocy Społecznej w Grodzicznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870210287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Grodziczno 14B
1.5.2.) Miejscowość: Grodziczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-324
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 56 4729114
1.5.8.) Numer faksu: 56 4729114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps_grodziczno@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpsgrodziczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy ekogroszku-luzem dla Domu Pomocy Społecznej w Grodzicznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01fa00ef-2cd9-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332484/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.331.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są powtarzające się okresowo dostawy ekogroszku - luzem w ilości szacunkowej 30 ton dla Domu Pomocy Społecznej w Grodzicznie.
2. Dostarczany ekogroszek powinien spełnić poniższe kryteria:
1) Wartość opałowa w stanie roboczym min. 26.000 kJ/kg nie wyższym niż 27.500 kJ/kg
2) Zawartość popiołu w stanie roboczym max. 12%
3) Zawartość wilgoci całkowitej w stanie roboczym < 10%
4) Granulacja na poziomie 5-25 mm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 256 Ustawy PZP Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia przed upływem terminu składania ofert w związku z wystąpieniem okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.Ustalając wartość szacunkową zamówienia w sierpniu bieżącego roku średnia cena rynkowa była 25% niższa niż w chwili obecnej. W trakcie prowadzonego postępowania Zamawiający, zmniejszył ilość zamawianego ekogroszku z uwagi na kolejny gwałtowny wzrost cen węgla. W związku z trudną sytuacją finansową jednostki, Zamawiający nie posiada wystarczających środków finansowych na zakup węgla po cenach rynkowych.
Zamawiający kierując się podstawowymi zasadami wydatkowania środków publicznych w sposób oszczędny, celowy i racjonalny przy zachowaniu najlepszych efektów z danych nakładów podjął decyzję o unieważnieniu postępowania z powodu ważnego indywidualnego interesu Zamawiającego jakim jest możliwość zakupu węgla bezpośrednio z kopalni za cenę o połowę niższą niż aktualne ceny na składach. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1 Ustawy PZP ( tj. Dz. U. z 2022 poz. 1710). Nowe okoliczności spowodowały ,że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Podjęcie decyzji, przed upływem terminu składania ofert ma na celu ochronę interesów potencjalnych Wykonawców, aby nie ponosili realnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert i uczestnictwem w postępowaniu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla ekogroszek na sezon grzewczy 2024/2025 dla placówek szkolnych na terenie gminy Czarny Dunajec
- Dostawa węgla kamiennego eko - groszek na sezon grzewczy 2024/2025 do Urzędu Gminy w Smykowie i jednostek organizacyjnych Gminy Smyków
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.