eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Zakup paliw płynnych w 2023 roku na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych w 2023 roku na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU KĘTRZYŃSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362053243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Izabela.Dados@starostwo.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.starostwo.ketrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/660100

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliw płynnych w 2023 roku na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7650f09e-3b03-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073215/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup paliw płynnych w 2023 roku na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361087/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUWPK.343.25.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) CZĘŚĆ I – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Kętrzyna
- z kartami bezgotówkowymi (Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Pl. Grunwaldzki 1, Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego Pl. Grunwaldzki 1, Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie ul. Bałtycka 20, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kętrzynie im. św. J. Pawła II, ul. Klonowa 2B, Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21),
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne, realizacyjne a zwłaszcza jednostki organizacyjne, które są Zamawiającymi poszczególnych części zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5 do SWZ.
4. Opis:
1) zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy;
2) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym; rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o opust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy;
3) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00;
4) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w OPZ jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona w zał. nr 5 do SWZ może ulec zmianie (zamówienie gwarantowane to 60% ilości paliwa a opcją jest 40% ilości paliwa, z której Zamawiający skorzysta jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanego przez Wykonawcę paliwa), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych;
5) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG);
6) zamówienie podzielono na części:
a) CZĘŚĆ I – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna z kartami bezgotówkowymi (Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Pl. Grunwaldzki 1, Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego Pl. Grunwaldzki 1, Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie ul. Bałtycka 20, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kętrzynie im. św. J. Pawła II, ul. Klonowa 2B, Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21):
 Zamawiający wymagają możliwości dokonywania rozliczania transakcji za pomocą kart do rozliczeń bezgotówkowych;
 mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw (stację paliw) w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Kętrzyna – nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku;
5. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące zał. nr 4a do SWZ dla części I.... zamówienia.
Numeracja ust. zgodna z SWZ.
Pełna informacja w rozdz. VI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.5.) Wartość części: 283208,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) CZĘŚĆ II – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1 km od granic administracyjnych m. Reszla (Zespół Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3)
3. Szczegółowe rozwiązania a w szczególności techniczne, materiałowe, organizacyjne, realizacyjne a zwłaszcza jednostki organizacyjne, które są Zamawiającymi poszczególnych części zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - zał. nr 5 do SWZ.
4. Opis:
1) zakup paliwa Zamawiający dokonywali będą u Wykonawcy własnymi środkami transportowymi i maszynami sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu okresu ważności umowy;
2) na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów Zamawiających lub do kanistrów w przypadku eksploatacji drobnego sprzętu z napędem spalinowym; rozliczenie za tankowane paliwo dokonywane będzie na podstawie aktualnych cen na dystrybutorze w dniu sprzedaży na stacji paliw, pomniejszone o opust zadeklarowany w ofercie Wykonawcy;
3) Zamawiający wymagają, aby punkt odbioru paliwa był dostępny (czynny) co najmniej 5 dni w tygodniu (dni robocze) od godz. 7.00 do 15.00;
4) w związku z tym, że ilość dostaw paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiających, Zamawiający zastrzegają, iż ilość paliwa w OPZ jest ilością orientacyjną oszacowaną na podstawie zużycia paliwa w latach ubiegłych, podaną w celu zachowania należytej staranności przy szacowaniu wartości zamówienia - z uwagi na to, ilość paliwa określona w zał. nr 5 do SWZ może ulec zmianie (zamówienie gwarantowane to 60% ilości paliwa a opcją jest 40% ilości paliwa, z której Zamawiający skorzysta jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanego przez Wykonawcę paliwa), a wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg. rzeczywistej ilości zakupionego paliwa; w takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu zmniejszenia wynagrodzenia jak i roszczeń o odszkodowanie lub innych;
5) jakość przedmiotu zamówienia winna odpowiadać normom obowiązującym na rynku paliw oraz warunkom rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz rozporządzenia w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG);
6) zamówienie podzielono na części:
b) CZĘŚĆ II – obsługa ze stacji paliw w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla (Zespół Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3) do podjęcia decyzji czy to zadanie będzie włączone do postępowania:
 Zamawiający wymagają dokonywania rozliczania bez stosowania kart do rozliczeń bezgotówkowych;
 mając na uwadze funkcjonowanie jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego na rzecz których prowadzone jest postępowanie, wydatkowanie pieniędzy publicznych oraz aspekty ekonomiczne związane z czasem i kosztami dojazdu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał punkt sprzedaży paliw (stację paliw) w odległości nie większej niż 1km od granic administracyjnych m. Reszla – nie dopuszcza się czasowego korzystania ze stacji innych niż wskazana przez Wykonawcę w ofercie a nie spełniających tego warunku.
5. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania oraz rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące zał. 4b do SWZ dla części II zamówienia.
6. Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, opisem przedmiotu zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne dla sporządzenia oferty. Zakłada się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie dane udostępnione przez Zamawiającego. Zamawiający nie przewidują spotkania wyjaśniającego, ani wizyty na miejscu realizacji zamówienia.
Numeracja ust. zgodna z SWZ.
Pełna informacja w rozdz. VI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134000-7 - Oleje napędowe

4.5.5.) Wartość części: 3560,19 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu dla części I na rzecz jednostek: Starostwo Powiatowe w Kętrzynie Pl. Grunwaldzki 1, Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego Pl. Grunwaldzki 1, Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie ul. Bałtycka 20, Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kętrzynie im. J. Pawła II ul. Klonowa 2b, Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, nie uzyskano żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3608,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3608,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3608,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw i Auto Myjnia Marcin Filipczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421616423

7.3.4) Miejscowość: Reszel

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3608,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiającym jest Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego – działający w imieniu własnym oraz w oparciu o wyznaczenie dokonane przez Zarząd Powiatu w Kętrzynie w trybie art. 41 ustawy Pzp również na rzecz następujących jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego
część I:
1) Starostwo Powiatowe w Kętrzynie, Pl. Grunwaldzki 1,
2) Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20,
3) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kętrzynie im. św. J. Pawła II, ul. Klonowa 2B,
4) Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21.
Każda z w/w jednostek miała podpisać odrębną umowę z wybranym wykonawcą - we własnym imieniu i na własną rzecz (do czego nie doszło w wyniku unieważnienia postępowania w tej części);
część II:
1) Zespół Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3
- podpisywała umowę z wybranym wykonawcą we własnym imieniu i na własną rzecz.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.