eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Budowa siedziby Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej im. Jana Kasprowicza w Trzebnicy, jako innowacyjnego centrum kulturalnego - etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa siedziby Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej im. Jana Kasprowicza w Trzebnicy, jako innowacyjnego centrum kulturalnego – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINNE CENTRUM KULTURY I SZTUKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932213734

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Prusicka 12

1.4.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebnica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gckis.trzebnica.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kultura, sztuka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386272

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00383314

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu budowy siedziby Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Trzebnicy, dz. Nr 21/14, 22/3, cz.dz. 21/19, 23/2, 24/2 AM-8, obręb Trzebnica, na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez: Pracownię Projektową „VITARO”, Dziepółć 3, 97-500 Radomsko, zwanej dalej: „Jednostką projektowania”, z możliwością zastosowania prawa opcji, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w pkt. 3 i opisanych jako UWAGA!. Zamówienie obejmuje część gwarantowaną (dalej „Zamówienie gwarantowane”) oraz część opcjonalną (dalej „Zamówienie opcjonalne”).
2. W zakres zamówienia gwarantowanego wchodzą:
a) Roboty montażowe branży elektrycznej i teletechnicznej wewnątrz budynku;
b) Roboty montażowe branży sanitarnej wewnątrz budynku w zakresie instalacji wod-kan, c.w., c.o., gazowej, wentylacyjnej i klimatyzacji
c) Roboty tynkarskie;
d) Roboty posadzkarskie i izolacyjne;
e) Roboty w zakresie okładzin wewnętrznych;
f) Roboty malarskie;
g) Montaż drzwi wewnętrznych i ścianek przeszklonych;
h) Wykonanie wewnętrznej instalacji zasilania budynku (eNN);
i) Wykonanie wewnętrznej instalacji zasilania gazem w związku ze zmianą warunków przyłączenia do sieci gazowej;
j) Wykonanie utwardzenia terenu – chodniki, ciągi piesze i miejsca parkingowe zgodnie z rysunkiem zamiennym oraz dostawa i montaż stojaków rowerowych i balustrad systemowych od strony północno-wschodniej i północno-zachodniej zgodnie z opisem zmian;
k) Wykonanie opaski żwirowej wokół budynku.

3. W zakres zamówień opcjonalnych wchodzą:
a) Wykonanie prac związanych z instalacją oświetlenia terenu– zamówienie opcjonalne nr 1
b) Wykonanie tarasu wraz z dostawą i ewentualnym montażem elementów małej architektury – koszy na śmieci, ławek i stołów w ilości zgodnej z przedmiarem robót– zamówienie opcjonalne nr 2
c) Wykonanie placu zabaw wraz z montażem urządzeń i ogrodzeniem - zamówienie opcjonalne nr 3
d) Wykonanie trawników i nasadzenie zieleni – zamówienie opcjonalne nr 4

UWAGA!!!

Zamawiający informuje iż w porozumieniu z projektantem wprowadził niżej wymienione zmiany w zakresie dokumentacji projektowej:

Projekt architektoniczno-budowlany:
• Rezygnuje się z lokalizacji pomieszczenia archiwum w budynku. Do pomieszczenia 2.09 na piętrze przenosi się salę komputerową z pomieszczenia 1.10 na parterze.
• Rezygnuje się z dostawy i montażu witryny wewnętrznej W4 na parterze w osi „3”.
• Zmianie ulega rozmiar i parametry witryny W3 zgodnie z rysunkiem zamiennym.
• Rezygnuje się także z wydzielenia pomieszczenia 1.11 za pomocą montażu witryny W5.
• Jednocześnie następuje zmiana lokalizacji pomieszczeń nr 1.12 i 1.13. zgodnie z rysunkiem zamiennym. W osi „B”, między osiami „3” i „4” należy zamontować dodatkową witrynę aluminiowo-szklaną W1. W powstałym nowym pomieszczeniu nr 1.10 na parterze projektuje się dodatkową salę biblioteczną.

Powyższe zmiany zostały pokazane na rysunkach zamiennych : A1 – rew. 1 i A2 – rew. 1.

Projekt zagospodarowania terenu:
• Poziom ±0,00 został zmieniony z rzędnej: 174,00 m. n.p.m. na rzędną: 175,00 m n.p.m..
• W związku z powyższym zmianie ulegają projektowane rzędne zagospodarowania terenu, następuje rezygnacja ze schodów terenowych oraz zmienia się nieznacznie obrys ścieżek, placu zabaw i terenów utwardzonych. Zmiany te pokazano na rysunku Z2 rew. 1.
• Wokół budynku należy wykonać opaskę żwirową szerokości 0,5 m.
• Zamawiający rezygnuje z projektowanego ogrodzenia terenu na rzecz częściowego wygrodzenia posesji w postaci barier ochronnych typu BB/IS – model szczeblinkowy w miejscach występowania różnic poziomu terenu (skarpy) powyżej 0,5 m, t.j. od strony północno-zachodniej i północno-wschodniej.
• Rezygnacja z części projektowanych słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego. Należy jedynie zamontować następujące oprawy ze słupami i fundamentami: S4, S7, S8, S11, S13, S15, S17, S19, S21, S22 i S24.
• Zmiana lokalizacji jednostek zewnętrznych klimatyzacji zgodnie z rysunkiem zamiennym Z2 rew. 1.
• Wokół placu zabaw należy wykonać ogrodzenie systemowe (z furtką) o wysokości 1,2 m.

4. UWAGA! Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia stanowi drugi etap inwestycji i nie obejmuje całego zakresu wynikającego z dokumentacji projektowej, a jedynie prace wyszczególnione w OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w przedmiarze robót, z uwzględnieniem prawa opcji.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiar robót.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drugiego etapu budowy siedziby Miejskiej i Gminnej Biblioteki Publicznej w Trzebnicy, dz. Nr 21/14, 22/3, cz.dz. 21/19, 23/2, 24/2 AM-8, obręb Trzebnica, na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez: Pracownię Projektową „VITARO”, Dziepółć 3, 97-500 Radomsko, zwanej dalej: „Jednostką projektowania”, z możliwością zastosowania prawa opcji, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w pkt. 3 i opisanych jako UWAGA!. Zamówienie obejmuje część gwarantowaną (dalej „Zamówienie gwarantowane”) oraz część opcjonalną (dalej „Zamówienie opcjonalne”).
2. W zakres zamówienia gwarantowanego wchodzą:
a) Roboty montażowe branży elektrycznej i teletechnicznej wewnątrz budynku;
b) Roboty montażowe branży sanitarnej wewnątrz budynku w zakresie instalacji wod-kan, c.w., c.o., gazowej, wentylacyjnej i klimatyzacji
c) Roboty tynkarskie;
d) Roboty posadzkarskie i izolacyjne;
e) Roboty w zakresie okładzin wewnętrznych;
f) Roboty malarskie;
g) Montaż drzwi wewnętrznych i ścianek przeszklonych;
h) Wykonanie wewnętrznej instalacji zasilania budynku (eNN);
i) Wykonanie wewnętrznej instalacji zasilania gazem w związku ze zmianą warunków przyłączenia do sieci gazowej;
j) Wykonanie utwardzenia terenu – chodniki, ciągi piesze i miejsca parkingowe zgodnie z rysunkiem zamiennym oraz dostawa i montaż stojaków rowerowych i balustrad systemowych od strony północno-wschodniej i północno-zachodniej zgodnie z opisem zmian;
k) Wykonanie opaski żwirowej wokół budynku.
l)Wykonanie przyłącza teletechnicznego
m)Wykonanie odcinka sieci wodociągowej wraz z hydrantem i przyłącza wodociągowego do budynku.

3. W zakres zamówień opcjonalnych wchodzą:
a) Wykonanie prac związanych z instalacją oświetlenia terenu– zamówienie opcjonalne nr 1
b) Wykonanie tarasu wraz z dostawą i ewentualnym montażem elementów małej architektury – koszy na śmieci, ławek i stołów w ilości zgodnej z przedmiarem robót– zamówienie opcjonalne nr 2
c) Wykonanie placu zabaw wraz z montażem urządzeń i ogrodzeniem - zamówienie opcjonalne nr 3
d) Wykonanie trawników i nasadzenie zieleni – zamówienie opcjonalne nr 4

UWAGA!!!

Zamawiający informuje iż w porozumieniu z projektantem wprowadził niżej wymienione zmiany w zakresie dokumentacji projektowej:

Projekt architektoniczno-budowlany:
• Rezygnuje się z lokalizacji pomieszczenia archiwum w budynku. Do pomieszczenia 2.09 na piętrze przenosi się salę komputerową z pomieszczenia 1.10 na parterze.
• Rezygnuje się z dostawy i montażu witryny wewnętrznej W4 na parterze w osi „3”.
• Zmianie ulega rozmiar i parametry witryny W3 zgodnie z rysunkiem zamiennym.
• Rezygnuje się także z wydzielenia pomieszczenia 1.11 za pomocą montażu witryny W5.
• Jednocześnie następuje zmiana lokalizacji pomieszczeń nr 1.12 i 1.13. zgodnie z rysunkiem zamiennym. W osi „B”, między osiami „3” i „4” należy zamontować dodatkową witrynę aluminiowo-szklaną W1. W powstałym nowym pomieszczeniu nr 1.10 na parterze projektuje się dodatkową salę biblioteczną.

Powyższe zmiany zostały pokazane na rysunkach zamiennych : A1 – rew. 1 i A2 – rew. 1.

Projekt zagospodarowania terenu:
• Poziom ±0,00 został zmieniony z rzędnej: 174,00 m. n.p.m. na rzędną: 175,00 m n.p.m..
• W związku z powyższym zmianie ulegają projektowane rzędne zagospodarowania terenu, następuje rezygnacja ze schodów terenowych oraz zmienia się nieznacznie obrys ścieżek, placu zabaw i terenów utwardzonych. Zmiany te pokazano na rysunku Z2 rew. 1.
• Wokół budynku należy wykonać opaskę żwirową szerokości 0,5 m.
• Zamawiający rezygnuje z projektowanego ogrodzenia terenu na rzecz częściowego wygrodzenia posesji w postaci barier ochronnych typu BB/IS – model szczeblinkowy w miejscach występowania różnic poziomu terenu (skarpy) powyżej 0,5 m, t.j. od strony północno-zachodniej i północno-wschodniej.
• Rezygnacja z części projektowanych słupów i opraw oświetlenia zewnętrznego. Należy jedynie zamontować następujące oprawy ze słupami i fundamentami: S4, S7, S8, S11, S13, S15, S17, S19, S21, S22 i S24.
• Zmiana lokalizacji jednostek zewnętrznych klimatyzacji zgodnie z rysunkiem zamiennym Z2 rew. 1.
• Wokół placu zabaw należy wykonać ogrodzenie systemowe (z furtką) o wysokości 1,2 m.

4. UWAGA! Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia stanowi drugi etap inwestycji i nie obejmuje całego zakresu wynikającego z dokumentacji projektowej, a jedynie prace wyszczególnione w OPZ stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz w przedmiarze robót, z uwzględnieniem prawa opcji.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w § 1 i 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ oraz OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiar robót.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-09-21 11:15

Po zmianie:
2023-09-22 11:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-09-21 11:30

Po zmianie:
2023-09-22 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-10-20

Po zmianie:
2023-10-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.