eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaDostawa sprzętu komputerowego oraz agregatu prądotwórczego w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny samorząd



Ogłoszenie z dnia 2025-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego oraz agregatu prądotwórczego w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny samorząd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Średzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Środzie Wielkopolskiej

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Średzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 285 80 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatsredzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsredzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatsredzki.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego oraz agregatu prądotwórczego w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny samorząd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8a9da55-5e9f-46ad-b2ff-b91752366854

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385974

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001286/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny samorząd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ID.272.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Powiatu Średzkiego. Szczegółowy opis zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

30236200-4 - Urządzenia do przetwarzania danych

48820000-2 - Serwery

48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

4.5.5.) Wartość części: 362772,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa agregatu prądotwórczego dla Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej.
Szczegółowy opis zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.5.) Wartość części: 97560 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 10.00 dnia 25 lipca 2025 roku wpłynęły dwie oferty, w tym jedna oferta została odrzucona.
Wartość kolejnej oferty złożonej w postępowaniu przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 120.000,00 zł. Zamawiający nie może dokonać zwiększenia środków finansowych do oferty z najniższą ceną w niniejszym postępowaniu, która wynosi 221 400,00 zł.
Wobec powyższego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia ww. zamówienia publicznego.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.