eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa aparatury naukowo-badawczej



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa aparatury naukowo-badawczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Chemiczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne.wch@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa aparatury naukowo-badawczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-734050bd-1320-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274336

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/149/008/D/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 698200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ANALIZATOR GAZÓW WYLOTOWYCH (CO, CO2)


Opis przedmiotu zamówienia:

1. Pomiar czystości wodoru zgodny z normami ISO 14687 oraz EN 17124.
2. Wymagania ogólne:
• analiza w trybie ciągłym na małej wielkości próbek,
• możliwość rozbudowy systemu w przyszłości,
• pobór próbki pod zmniejszonym ciśnieniem,
• brak konieczności kalibracji analizatora,
• temperatura pracy od + 10 °C do + 35 °C,
• musi posiadać przyłącze procesowe.

3. W skład kompletnego zestawu do analizy wybranych związków wchodzą: przyłącze procesowe i pompa próżniowa.
4. Analizator musi wykonać analizę minimum poniższych związków w zakresach i czasie:

• CO 0-20ppm LOD 0,002 Czas <30 s
• CH4 0-100ppm LOD 0,05 Czas <30 s
• CO2 0 -10ppm LOD 0,02 Czas<30 s
• NH3 0-10 ppm LOD 0,005 Czas<300 s
• H2O 0-50 ppm LOD 0,2 Czas<250 s
• HCOOH 0-10 ppm LOD 0,01 Czas<250 s

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 500000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PŁYTKA DO LOKALNYCH POMIARÓW GĘSTOŚCI PRĄDU I IMPEDANCJI DLA STOSU O MNIEJSZEJ MOCY



• Metoda pomiaru: umożliwiająca jednoczesny pomiar prądu dla wszystkich pól pomiarowych (bez multipleksowania),
• Pomiar prądu: DC + AC,
• Maksymalna częstotliwość składowej AC: 10-15 kHz,
• Liczba pól pomiarowych: min. 81 (9x9),
• Rezystancja szeregowa pola pomiarowego: w zakresie 1 mΩ – 20 mΩ,
• Tolerancja rezystancji pomiarowej: <5%,
• Dostarczona tabela kalibracyjna wartości rezystancji pomiarowych dla każdego pola,
• Maksymalny prąd pola pomiarowego: 2 A -2,5 A,
• Maksymalny sumaryczny prąd: 100 A (max)- 120 A,
• Preferowana metoda pomiaru temperatury: rezystancyjna (RTD),
• Liczba pól pomiaru temperatury: minimum 25 (5x5),
• Zakres pomiaru temperatury: -10 ÷ +100 °C,
• Maksymalna temperatura pracy: do 100 °C,
• Pokrycie sensora: złocenie chemiczne,
• Grubość: nie większa niż 3 mm,
• Wymiary oraz rozmieszczenie otworów dopasowane do wykorzystania w ogniwie firmy Tandem Technologies LTD. nr TP50v2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 128000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OBCIĄŻENIE ELEKTRONICZNE DO REALIZACJI POMIARÓW IMPEDANCYJNYCH



• Możliwość wprowadzenia do urządzenia zewnętrznego sygnału przemiennego analogowego (min. 16
bit)
• Programowalne obciążenie elektroniczne o mocy całkowitej 1.8-2 kW (w trybie stałoprądowym)
• System modułowy wraz z jednostką centralną o parametrach pojedynczego modułu:
 tryb stałego napięcia od 0 do 40- 60 V
 tryb prądu stałego od 0 do 120- 200 A
• Wbudowane generowanie fali impulsów o programowalnej amplitudzie, częstotliwości, cyklu pracy i
szybkości narastania
• Pełna ochrona przed prądem o zbyt wysokim napięciu, zbyt wysokim poborze mocy, zbyt wysoką
temperaturą i odwrotną polaryzacją
• Możliwość sterowania przy pomocy aplikacji LabView
• Zakresy:
• zakres stałej rezystancji 1: 0,017R - 1R
• zakres stałej rezystancji 2: 0,9R - 10R
• zakres stałej rezystancji 3: 9R - 100R
• zakres stałej rezystancji 4: 90R - 1000R

4.5.3.) Główny kod CPV: 38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.5.5.) Wartość części: 70200 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496182 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496182 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496182 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OMC Envag Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260000376

7.3.3) Ulica: Iwonicka 21

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-924

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496182 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrolab Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040152297

7.3.3) Ulica: Wesoła 1

7.3.4) Miejscowość: Straszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-010

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrolab Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040152297

7.3.3) Ulica: Wesoła 1

7.3.4) Miejscowość: Straszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 83-010

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.