eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › 70.23 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
70.23 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Mielec

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

70.23 Sprzedaż i dostawa asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc2c0b5a-4c81-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00385709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00197711/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 SPRZEDAŻ I DOSTAWA ASORTYMENTU NIEZBĘDNEGO DLA POTRZEB CHIRURGII NACZYNIOWEJ

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dc2c0b5a-4c81-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .docx, .odt, .txt, .rtf
4. Ofertę oraz oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 3 składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, dokumenty, wnioski lub informacje (nie dotyczy składania ofert) Wykonawcy przekazują:
a) za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych na Platformie e-Zamówienia w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
lub
b) drogą elektroniczną na adres przetargi@szpital.mielec.pl.
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
9. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowaniu się na platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Wszystkie wysyłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
12. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
13. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: SzP.ZP.271.70.23.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego z siedzibą przy ul. Żeromskiego 22, 39-300 Mielec. Dane kontaktowe:
- poczta elektroniczna: sekretariat@szpital.mielec.pl
- telefon: 17 780-01-39
2. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail iod@szpital.mielec.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na sprzedaż i dostawę asortymentu niezbędnego dla potrzeb Chirurgii Naczyniowej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, znak SzP.ZP.271.70.23 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.70.23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Cewniki do chirurgii wewnątrznaczyniowej 4 / 5 F:
-końcówka cewnika stabilna i atraumatyczna, wyprofilowana tak by umożliwiała wybiórcze zacewnikowanie tętnic
-cewnik zbudowany z poliuretanu
-marker na końcu cewnika – „świecąca” w rtg końcówka cewnika
-cewnik zbrojony oplotem stalowym pojedynczym dla 5 F i podwójnym dla 4 F
-pokrycie hydrofilne
-dobra sterowalność 1:1
-średnica zewnętrzna 4F lub 4,1F, przy średnicy wewnętrznej = lub >0,042” przepływie powyżej 16,7 ml/s
-średnica zewnętrzna 5F, przy średnicy wewnętrznej = lub >0,048” i przepływie powyżej 21 ml/s
-średnica zewnętrzna 6F, przy średnicy wewnętrznej = lub >0,048” i przepływie powyżej 26 ml/s
-typy ukształtowania końcówki: Renal, Benton, Headhunter, Newton, Mani, Mulitipurpose, Simmons, J-Curve, Cobra, Sheoard Hook, Celiac, Trunk, Left carotid, Verbatral, COE 2, Sidewinder, Straight, Straight Tappered, Non Tapered, Angled
-wytrzymujące ciśnienie: 750 PSI dla 4 F i 1000 PSI dla 5F
-możliwość zamawiania typu końcówki w zależności od potrzeb
- szt. 200
2 Cewniki diagnostyczne Pigtail z 8 otworami 4F i 5F 65, 70, 110 cm
- szt.30
3 Cewnik kalibrowany Pigtail 5F 110 cm, od 6 do 8 otworów bocznych na końcu dalszym, znakowany złotymi markerami w dystalnym odcinku cewnika na odcinku przynajmniej 20cm, koniec cewnika diagnostycznego doskonale widoczny w promieniach rtg, lokalizowane co 1cm na znakowanym odcinku
- szt.10
4 Koszulka z dilatatorem, igłą i prowadnikiem
-odporna na zagięcia kątowe z zastawką hemostatyczną i dołączonym do niej kranikiem bocznym
-atraumatyczna końcówka dobrze widoczna w promieniach rtg
-gładkie przejście między kaniulą a dilatatorem
-długość 11, 23, 35 cm
-w zestawie obecny metalowy mini prowadnik i igła – zestaw lub igła pakowana oddzielnie, ułatwiający wejście do wybranego naczynia
-opakowania po 1 szt.
- szt. 220
4a Igła do pozycji 4 - szt. 220
5 Cewniki prowadzące zbrojone z ukształtowanym końcem ułatwiającym wejście do wybranego naczynia
- dobra sterowalność
- typy ukształtowania końcówki: Hokey Stik, Cobra, Contrlateral, Renal, Headhunter, Cerebral, Burke, Multipurpose, Straight
- silikonowa zastawka hemostatyczna
- miękka i atraumatyczna końcówka
- marker na końcu cewnika
- „świecąca” w rtg końcówka cewnika
- pokrycie cewnika materiałem PTFE
- zbrojony trzon -długość cewnika 55 oraz 90 lub 95 cm oraz 125cm
- duża średnica wewnętrzna, przy minimalnej średnicy zewnętrznej
- dostępne rozmiary od 6 do 10 F
- szt. 10
6 Cewnik diagnostyczy:
-zakres średnic 5-7 F
-długość min. 100 cm (dla cewnika typu Pigtail – min. 110 cm)
-płaskie zbrojenie cewnika zapewniające dobre manewrowanie i odporność na zagięcia
-dostępność dwóch rodzajów materiałów z którego wykonane są cewniki: poliuretan i nylon
-krzywizny: Judkins Right (3,5 – 5), Judkins Left (3,5 – 6), Amplatz, Multipurpose
-Pigtail z 6-ma bocznymi otworami (prostymi oraz “pod kątem” 145° i 155°, LCB, RCB, IM, Sones
-średnica wewnętrzna min. 0,047” – dla cewnika 5 F oraz min. 0,057” – dla cewnika 6F
-przepływ – min. 32 ml/s – dla cewnika 6 F
-miękka, atraumatyczna końcówka
-dobra widoczność w skopii
- szt. 20
7 Prowadnik Amplatz J 260 cm 0,035:
-miękka atraumatyczna końcówka, końcówka zgięta typu „J”, długość 3 cm
-dobre kontrastowanie w rtg
-trzon prowadnika monofilamentny o różnym stopniu zwężenia końcówek
-oplot stalowy na trzonku prowadnika
-prowadnik bardzo sztywny monofilamentny z giętką końcówką
-końcówka giętka o długości 3 cm oraz 7 cm
-pokrycie prowadnika z PTFE lub teflonem
-możliwość zamiany na prowadnik Super Stiff
- szt. 30

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141200-2 - Cewniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)

W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Filtr p/zatorowy stało-czasowy:
-filtr stało-czasowy p/zatorowy do żyły głównej
-możliwość usunięcia filtru do 12 dni po implantacji lub implantacja na stałe
-filtr zbudowany ze szkieletu nitinolowego
-filtr samorozprężalny z termiczną pamięcią kształtu
-naturalna średnica filtra 35mm
-długość filtra nierozprężonego 67mm
-pasujący do maksymalnie 30mm szerokości naczynia
-konstrukcja koszyczka filtru symetryczna
-SDS (system wprowadzający) 6F
-długość zestawu 55 lub 90 cm
-filtr stosowany uniwersalnie (femoral, jugular), z podwójnym filtrowaniem
-prowadnik filtru pokryty PTFE i teflonem 0.035” z 3mm końcówką w kształcie J, 150 lub 260cm długości
-koszulka wprowadzająca 6F z markerem na końcówce, dobrze widocznym w obrazie rtg
- szt. 1
2 Zestaw do usuwania - szt. 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)

W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Stengraft do aorty brzusznej z systemem koszulowym o następującej charakterystyce:
-stent zbudowany jest na bazie stalowego Z-stentu oraz zamiennie nitinolowego, dającego poszczególnym segmentom optymalną siłę rozprężania przy dużej wytrzymałości radialnej
-posiada pokrycie poliestrowe z tkaniny stosowanej do produkcji protez naczyniowych
-posiada fiksację nadnerkową za pomocą wolnego segmentu wyposażonego w kolce zapewniające trwałe umiejscowienie stentgraftu w szyi tętniaka oraz w cięgna umożliwiające kontrolowane uwalnianie części proksymalnej i dystalnej stentgraftu
-oferowany jest w rozmiarach: element główny: 22, 24, 26, 28, 30, 32 i 36 mm, rozmiar nogawek: 9, 11, 13, 16, 20, 24 mm
-dostarczany jest w formie załadowanej do systemu wprowadzającego o średnicy body 18-22 F dla stentgraftów stalowych i 16-17F dla stentgraftów nitinolowych oraz nogawek: 14 i 16F (dla stentgraftów stalowych); 12 i 14F (dla stentgraftów nitinolowych)
-introducer wyposażony w dilatator i zbrojoną koszulkę naczyniową będącą integralna częścią zestawu wyposażoną w zastawkę tzw. migawkową
- 7 zestawów
2 Stentgraft do aorty piersiowej z systemem koszulowym jedno lub dwuczęściowy, posiada pokrycie poliestrowe z tkaniny stosowanej do produkcji protez naczyniowych, zbudowany na bazie stalowego Z-stentu oraz zamiennie nitinolowego o następującej charakterystyce:
-element proksymalny posiada kolce fiksujące na górnej części
-część dystalna posiada dolny koniec z kolcami fiksującymi
-w wersji stalowej dostępna modyfikacja ze stentem bez pokrycia o średnicy 36 i 46mm i długości do 185mm jako uzupełnienie elementów pokrywanych przy leczeniu rozwarstwień
-dostępne wymiary: od 22 do 42mm średnicy dla stentgraftów stalowych oraz od 24 do 46mm średnicy dla stentgraftów nitinolowych
-dostępne długości do 218mm dla wersji stalowej i 233mm dla nitinolowej
-system posiada introducer z możliwością kontrolowanego uwalniania części dystalnej jak i proksymalnej z drutami bezpieczeństwa
- szt 1
3 Stentgraft do zaopatrzenia tętniaka tętnicy biodrowej wspólnej przy operacji tętniaka aorty brzusznej:
-zbudowany na bazie stalowego Z-stentu, pokrycie poliestrowe
-część główna, rozwidlona o średnicach: 12 [mm] (proksymalnie) oraz 10 i 12 [mm] (dystalnie) długości części rozwidlonej - odcinek tętnicy biodrowej wspólnej: 45, 61 [mm] długości części rozwidlonej - odcinek tętnicy biodrowej wewnętrznej: 41, 58 [mm]
-dostarczony w formie załadowanej na precyzyjny introducer wyposażony w cięgna zabezpieczające i zwalniające wraz z jednym stentem powlekanym, oraz niezbędnymi do implantacji: pętlą, koszulkami, cewnikami i prowadnikami
- szt 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)

W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Stenty samorozprężalne obwodowe pokrywane lekiem:
-nitynolowe pokrywane lekiem antyproliferacyjnym (paklitaxelem)
-nie zawierające polimeru
-znaczniki na stencie oraz na systemie wprowadzającym
-śr. 5-10 mm , dł. 40-120 mm
-śr. systemu wprowadzającego 6F
- szt 15
2 Stenty samorozprężalne 0,035":
-wykonany z nitinolu
-wycinany laserem z rury nitinolowej
-duża siła radialna i elastyczność
-8 złotych znaczników
-poziome łączniki i konstrukcja typu Z zapobiega skróceniu po uwolnieniu
-jednostopniowy system dostarczania oraz cewnik wprowadzający Flexor z zakończeniem typu coil zapewniają odporność na zginanie
-dostępne rozmiary: śr. 5-14 mm; dł.10 -20cm
-dł. shaftu 80 lub125 cm
-stenty o średnicy 12-14mm dł. 40, 60, 80mm
- szt 25
3 Prowadniki hydrofilne: -śr. 0,018”;0,025”; 0,035”; 0,038”
-dł.145, 150, 180, 260, 320 cm
-giętka atraumatyczna końcówka o dł. 3 cm
-pokryty substancją hydrofilną -dobrze widoczny w skopii
-końcówka prosta lub w kształcie litery „J”
-dostępny w wersji sztywnej, półsztywnej i standardowej
-dodatkowo przyrząd ułatwiający manewrowanie prowadnikiem podczas użycia
- szt 5
4 Prowadnik obwodowy sztywny
-prowadniki stalowe o usztywnionym rdzeniu i teflonowym oplotem
-dostępne różne typy sztywności: Amplatz, Lunderquist
-średnice 0,025; 0,035; 0,038"
-długości 145, 180, 260, 300cm
-atraumatyczny temperowany koniec rdzenia prowadnika różnej długości od 3 do 16 cm
- szt 5
5 Angiograficzny cewnik diagnostyczny do zabiegów specjalistycznych
-średnicy 5F
-szaft wykonany z nylonu, elastyczny, eliminuje ryzyko złamań, zachowuje atraumatyczność końcówki
-zbrojony na całej długości ośmioma drutami z nierdzewnej stali zapewniającymi kontrolę momentu obrotu
- atraumatyczna końcówka cewnika zapewniająca bardzo dobrą wizualizację w obrazie rtg
- sterowalność 1:1
- przeznaczonych do trudnych i nietypowych anatomii
-wiele konfiguracji ukształtowania końcówek (nie mniej niż 35: m.in. KMP, Vanschie 1-5; VS1-2; VSC 1,2,3LEV 1,2; MPB)
-cewniki w przedziale długości 40-125 cm; kompatybilne z prowadnikami 0,035" lub 0,038"
- szt 2
6 Cewniki zbrojone wspomagające do udrożnień CTO:
-cewnik OTW kompatybilny z prowadnikami 0,014, 0,018”, 0,035”
-dł. cewników 65,90,135,150 cm
-końcówka prosta i angled
-shaft polimerowy z oplotem ze stali nierdzewnej zapewniający wyjątkową popychalność-wbudowane 4 znaczniki cieniodajne w części dystalnej cewnika umożliwiające wymiarowanie odcinków naczyń, pokrycie hydrofilne dystalnych 40 cm
-cewniki w wersji 2,3F, 2,6Fi 4,0F
- szt 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141200-2 - Cewniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)

W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Stent samorozrężalny do tętnicy udowej i podkolanowej (P1, P2, P3) wycinane laserowo z jednego kawałka nitinolu
-helikalna budowa stentu zapewniająca dzięki dużej sile radialnej
-dynamiczne dopasowanie się do krzywizn naczynia bez zmiany średnicy stentu
-koszulka 6F
-długości systemu wprowadzającego 80cm i 130cm
-średnica kanału wewnętrznego dla prowadnika 0,035"
-średnice stentów od 5 do 7mm
-długości stentów od 20mm do 170mm
-po sześć markerów tantalowych po obu stronach stentu dla uwidocznienia w promieniowaniu RTG
-minimalna skracalność stentu po rozprężeniu
-multifunkcyjny system uwalniania stentu (jedną ręką)
- szt 10
2 Stent samorozrężalny do tętnicy udowej i podkolanowej (P1, P2, P3) wycinane laserowo z jednego kawałka nitinolu
-helikalna budowa stentu zapewniająca dzięki dużej sile radialnej
-dynamiczne dopasowanie się do krzywizn naczynia bez zmiany średnicy stentu
-koszulka 6F -długości systemu wprowadzającego 100cm i 135cm
-średnica kanału wewnętrznego dla prowadnika 0,035"
-średnice stentów od 6 do 7mm
-długości stentów od 200 do 250mm
-po sześć markerów tantalowych po obu stronach stentu dla uwidocznienia w promieniowaniu RTG
-minimalna skracalność stentu po rozprężeniu
-multifunkcyjny system uwalniania stentu (jedną ręką)
- szt 10
3 Stentgraft obwodowy kryty, samorozprężalny; stosowany przy wyłączaniu tętniaków tętnic obwodowych; przy perforacji naczynia; przy rozwarstwieniu ściany naczynia, po odwarstwieniu płytki miażdżycowej i niedrożności naczynia po angioplastyce balonowej, restenozie lub reokluzja, do tętnic, w szczególności do tętnic biodrowych z uwagi na siłę radialną
-stent nitinolowy umieszczony w materiale ePTFE między dwiema warstwami (wtopiony)
-dostępne średnice 5mm, 6mm, 7mm, 8mm, 9mm, 10mm, 12mm; 13,5mm, długości stentgraftu w średnicach od 5-8 mm 20, 30, 40, 60, 80, 100, 120 mm, długość stentgraftu w średnicach 9-13,5 mm to 30, 40, 60, 80, 100, 120 mm
-długość systemu wprowadzającego 80cm i 117 cm
-kompatybilne z prowadnikiem 0,035"
-na zakończeniach markery tantalowe, poprawiające widocznośc w rentgenie (znaczniki radiocieniujące)
-wewnętrzna powierzchnia stentgraftu impregnowana węglem, zalecana koszulka, odpowiednio: 8Fr, 9Fr, 10Fr
- szt 5
4 Stentgraft obwodowy kryty rozprężany na balonie przeznaczony do leczenia zmian miażdżycowych w tętnicach biodrowych wspólnych i zewnętrznych
-stent wykonany ze stali nierdzewnej 316L, który znajduje się między dwiema warstwami e PTFE
-kompatybilny z prowadnikiem 0,035"
-balon niepodatny OTW
-system wprowadzania 80 i 135cm
-dostępne średnice: 5,6,7,8,9,10 i 12 mm
-dostępne długości: 16mm, 26mm, 37mm, 58mm (w zależności od średnicy)
-kompatybilny z koszulką 6, 7, 8F (w zależności od średnicy)
-ciśnienie nominalne dla wszystkich średnic 8 atm
-RBP dla wszystkich średnic 12 atm
- szt 10
5 Stent samorozprężalny do tętnic biodrowych
-stent samorozprężalny, nitinolowy
-system OTW, kompatybilny z prowadnikiem 0,035'
-koszulka 6F
-średnice stentów 7, 8, 9, 10 mm dostępne w długościach: 20, 30, 40, 60, 80, 100 mm i długości systemu wprowadzającego 80cm
-po obu stronach stentu po 4 znaczniku tantalowe
- szt 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)

W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Spirale embolizacyjne obwodowe:
-spirale embolizacyjne ze stali nierdzewnej oraz platynowe
-pokryte na całej długości włóknami syntetycznymi zwiększającymi powierzchnię wykrzepiania
-kompatybilne z cewnikiem dla średnicy światła 0,018"; 0,035"
-kształt stożkowy oraz helikalny
-uwalniane przez popychanie prowadnikiem oraz odczepialne
-możliwość uwalniania od węższego lub szerszego końca
-różne kombinacje średnic i długości (długość od 1-5 cm, średnica od 2 - 15 mm), stożkowe (śr. w części proksymalnej po uwolnieniu od 3 - 10 mm, w części dystalnej po uwolnieniu 2-5 mm)
- szt 10
2 Stenty o okluzji aortalno-biodrowej - zestaw.
W skład zestawu wchodzi: 1 stentgraft aortalny i 2 stentgrafty obwodowe, w tym:
2A Stentgraft aortalny
-rozprężany na balonie: kobaltowo-chromowy (L605) powlekany ePTFE
-śr. 12, 14, 16 mm; dł. 19, 29, 39, 49, 59 mm (dla śr. 12 i 14 mm) oraz 19, 29, 38, 48, 58 mm (dla śr. 16 mm); dł. Shaftu 75 i 120 cm; kompatybilny z koszulką 9F (śr. 12 mm) i 11F (śr. 14, 18mm)
-śr. 18, 20, 22, 24 mm; dł. 29, 38, 49 mm (śr. 18mm), 27, 37, 48 (śr. 20mm) oraz 37, 49 mm (śr. 22 i 24 mm); kompatybilny z koszulką 14F; dł. shaftu 120 cm
- szt 10
2B Stentgraft obwodowy-rozprężany na balonie: kobaltowo-chromowy (L605) powlekany ePTFE-montowany na balonie; śr. 5, 6, 7, 8, 9, 10 mm-dł. stentu: 18, 22, 28, 38, 58 mm (dla śr. 5 i 6 mm), 18, 23, 27, 37, 57 (dla śr. 7) oraz 27, 37, 57 (dla śr. 8, 9, 10 mm)-kompatybilny z koszulką 6F dla wszystkich rozmiarów średnic 5, 6, 7, 8 mm oraz 7F dla wszystkich rozmiarów średnic 9, 10 mm, kompatbybilny z prowadnikiem 0,035"-dł. shaftu 75 i 120 cm
- szt 20
3 Koszulka do systemu wprowadzającego - szt 10
4 Koszulki naczyniowe wielozadaniowe w technologii fleksor
-proste lub o krzywiźnie ANL1, w tym koszulki dedykowane do tętnic szyjnych wykonane z PTFE
-zbrojone spiralnym oplotem, z powłoką hydrofilną i cieniodajną opaską RB w części dystalnej koszulki, z poszerzadłami w wersji standardowej lub elastycznej typu High-flex
-dostępne średnice: 4-12F długość 45-110cm oraz koszulki naczyniowe niezbrojone o dużych średnicach, wykonane z elastycznego propylenu (FEP) odpornego na załamania z cieniodajną opaską RB w części dystalnej i zastawką hemostatyczną typu Check-Flo, w zestawie z poszerzadłem
-dostępne średnice 10-18F, długość w przedziale 30-85cm
- szt 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)

W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Stent rozprężany na balonie:
-stent kobaltowo-chromowy typu sloted tube
-kompatybilny z prowadnikiem 0,035”
-grubość ściany stentu nie większa niż 0,063”
-dł. układu wprowadzającego 80 i 135 cm
-dostępne średnice od 4,0 do 10,0 mm
-dostępne długości stentu od 12 do 59 mm
-wszystkie rozmiary kompatybilne z 6F introduktorem
-stent wskazany w leczeniu nowo powstałych lub restenotycznych zwężeń miażdżycowych oraz w leczeniu paliatywnym zwężeń spowodowanych naciekiem nowotworowym w drogach żółciowych
- szt 10
2 Samorozprężalny, elastyczny stent zamkniętokomórkowy wykonany z 6 par włókien nitinolowych, tkanych helikalnie w zamkniętej geometrii komórek.
Wskazania: tętnica podkolanowa i powierzchowna udowa.
-rozmiary: średnica 4, 5, 6 i 7mm, długość stentu 40 - 200mm (co najmniej 10 różnych długości, w tym stentu krótkie o dł 20mm i długie o długości 180 i 200 mm)
-długość kateteru 80 i 120cm
-kompatybilny z 6F i prowadnikiem 0,018
-wysoka odporność na:
a).zginanie i rozciąganie potwierdzona testami wytrzymałościowymi (10 milionów cykli bez uszkodzenia)
b).skręcanie potwierdzone w testach mechanicznych (20 milionów cykli bez uszkodzenia)
-technika implantacji pozwalająca na dostosowanie długości oraz stopnia upakowania stentu w tętnicy
-możliwość modelowania stentu po jego implantacji -wysoka siła radialna
-wymaga predylatacji
Wymiarowanie stentu 1:1 względem średnicy naczynia szt 10
3 Stenty na balonie do naczyń nerkowych kobaltowo – chromowy, system RX
-długość stentu od 12 do 18 mm
-średnice od 4,0 do 7mm co 0,5 mm
-niski profil stentu ciśnienie RBP 14 atm
-kompatybilny z prowadnikiem 0,014"
-wysoka siła radialna
-kompatybilne z introduktorem 5 F dla wszystkich rozmiarów
- szt 2
4 Systemy zamykające do tętnic oraz żył – systemy szewne do zamykania naczyń po zastosowaniu koszul w zakresie 5-24 F, brak polimerowego materiału
- szt 100
5 Stent na balonie pokrywany substancją Everolimus, L605 Cobalt Chromium
-długość systemu 145cm
-prowadnik 0,014”
-śr. stentu 2-4mm, dł. 8-48mm
- szt 5
6 Ocluder typu amplatzer
-konstrukcja oparta na siatce nitinolowej, wielowarstwowa, zapewniająca samorozprężenie się urządzenia w naczyniu
-dostępne min. 3 rodzaje korków naczyniowych o różnej konstrukcji do wyboru
-średnica korka w zakresie od 3 mm do 22 mm
-maks. długość cewnika wprowadzającego 100cm
-średnica cewnika wprowadzającego 4-9F (0,038"-0,098") w zależności od rozmiaru korka
-możliwość wielokrotnego repozycjonowania korka przed ostatecznym odczepieniem od systemu doprowadzającego
-krótki czas embolizacji po implantacji korka
-minimalne ryzyko rekanalizacji naczynia po zastosowaniu korka naczyniowego
-utworzenie komisu umożliwiające duży wybór rozmiarów
- szt 2
7 Cewnik balonowy wielozadaniowy
-kompatybiny z prowadnikiem 0,035”
-dostępne średnice od 3,0 do 14mm
-dostępne dlugosci: 20-40mm dla średnicy 3,0mm; 20 - 200 mm dla średnic od 4,0 do 7,0mm i 20- 80mm dla średnic 8 – 14mm, ponadto dla średnic 4,0; 5,0 i 6,0 mm dostępna dł. 250mm
-długośc układu wprowadzajacego 80 i 135cm
-możliwość zastosowania introdyuktora 5F dla średnic 3-6mm, 6F dla średnic 7-12 mm i 7F dla średnicy 14 mm- NP 4-8atm RBP > 7atm, a dla średnic 3,0 > 27atm , dla rozmiaru 4/60 mm = 18 at
-pokrycie ułatwiające manewrowanie w wąskich i krętych naczyniach
-materiał balonu odporny na zadrapania i uszkodzenia podczas przechodzenia przez zwapniałe ciasne zmiany
- szt 10
8 Prowadnik naczyniowy stalowy z powłoką hydrofilną i hydrofobową
-średnice prowadnika: 0,014”, 0,018”, 0,035”
-długości prowadnika: 145 cm, 190 cm, 195 cm i 300 cm
-dostępne końcówki prowadnika typu „J”, proste i taperowane, możliwość kształtowania końcówki przez operatora, nitinolowe lub stalowe
-prowadniki o sztywności końcówki w zakresie: 1,5 g – 30,0 g
-prowadnik 0,035" z miękką taperowaną do średnicy 0,025" końcówką o długości 17 cm
- szt 40

4.2.6.) Główny kod CPV: 33111730-7 - Wyroby do angioplastyki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141200-2 - Cewniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-01

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
najniższa cena – 100 %
Sposób oceny ofert:
kryterium „najniższa cena” (Wpc) jako kryterium wymierne obliczane zostanie wg wzoru:
Wpc=Cn/Cof x Rc
gdzie:
Wpc – Wartość punktowa badanej oferty w kryterium „najniższa cena”
Cn – najniższa oferowana cena brutto spośród ofert, które złożyły oferty
Cof– cena brutto oferty badanej
Rc – ranga kryterium „najniższa cena” (100)

W kryterium „najniższa cena” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, złoży wraz z ofertą, aktualne na dzień złożenia przedmiotowe środki dowodowe:
a) oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ).

2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Przepisu nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP (Załącznik nr 4 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty, oświadczenia, podmiotowe lub przedmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
a) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;
b) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. a) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie jako oświadczenie własne.
c) przedmiotowe środki dowodowe tj.
- oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez obowiązujące prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia RP - zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ
d) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca np. w Formularzu ofertowym wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, chyba że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. d);
f) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu); pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, oraz o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz w następujących okolicznościach:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
a) zmiany asortymentu, w tym zmiany numeru katalogowego, modelu, typu produktu, na asortyment inny, lub poprzez dodanie nowego, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wykazany w ofercie, z zastrzeżeniem, że cena tego asortymentu nie ulegnie podwyższeniu,
b) zaoferowania w wyniku postępu technologicznego produktu o lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
c) zmiana producenta lub zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny o takich samych lub lepszych parametrach w cenie oferowanej w postępowaniu przetargowym albo niższej, wraz ze zmianą nazwy produktu i numeru katalogowego;
d) zmiana przepisów obowiązujących, mających wpływ na realizację niniejszej umowy;
e) w przypadku zmiany ceny w wyniku zmiany przepisów prawa podatkowego dotyczącej stawek VAT w okresie obowiązywania umowy, przy czym zmiana dotyczyć może wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian;
2. Zmiany wymienione w ust. 1 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, z uzasadnieniem konieczności zmiany, za zgodą Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie pisemnego aneksu do umowy.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień na usługi lub dostawy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.

1. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w przypadku niewyczerpania wartości umowy, o której mowa w § 6 ust. 1, w „okresie podstawowym” określonym w § 11 umowy.
2. Decyzję co do możliwości skorzystania z prawa opcji Zamawiający uzależnia od swoich bieżących potrzeb oraz wykorzystania wartości umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy.
3. Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji będzie polegać na powtórzeniu tych samych dostaw jak te, które są świadczone przez Wykonawcę, z którym została zawarta niniejsza umowa w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wszystkie wymagania zawarte w umowie i SWZ dotyczą także realizacji zamówienia w ramach prawa opcji. W przypadku zastosowania prawa opcji żadna cena wskazana w Formularzu Cenowym Wykonawcy, nie ulegnie zmianie za wyjątkiem przypadków i na zasadach opisanych w umowie.
5. Przy zastosowaniu prawa opcji Wykonawca będzie świadczył dostawy w okresie nie dłuższym niż 6 miesięcy, następujących po dniu, wskazanym w umowie jako dzień zakończenia świadczenia dostawy w „okresie podstawowym”.
6. Zamawiający może wykonać prawo opcji wielokrotnie i w dowolnym dniu przed upływem „okresu podstawowego” lub w okresie obowiązywania umowy wskutek skorzystania z opcji. Zamawiający złoży Wykonawcy oświadczenie o zastosowaniu prawa opcji. Niezłożenie oświadczenia we wskazanym w zdaniu poprzednim terminie będzie oznaczało, że Zamawiający rezygnuje z zastosowania prawa opcji.
7. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji oświadczenie, o którym mowa w ust. 6 będzie stanowiło integralną część Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.