eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa bezza³ogowych statków powietrznych wraz z urz±dzeniami pomiarowymi i akcesoriami w ramach projektu "GreenTechEducation - SGGW dla gospodarki przysz³o¶ci"



Og³oszenie z dnia 2025-08-21

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa bezza³ogowych statków powietrznych wraz z urz±dzeniami pomiarowymi i akcesoriami w ramach projektu „GreenTechEducation – SGGW dla gospodarki przysz³o¶ci”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A G£ÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Sekcja Zamówieñ Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@sggw.edu.pl martyna_belka@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sggw.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa bezza³ogowych statków powietrznych wraz z urz±dzeniami pomiarowymi i akcesoriami w ramach projektu „GreenTechEducation – SGGW dla gospodarki przysz³o¶ci”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-941255b1-c676-48af-af8a-4820a90ba448

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00385138

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038973/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.28 Bezza³ogowe statki powietrzne wraz z urz±dzeniami pomiarowymi i akcesoriami

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„GreenTechEducation – SGGW dla gospodarki przysz³o¶ci” nr umowy: FERS.01.05-IP.08-0330/23-00, projekt wspó³finansowany z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Spo³ecznego 2021-2027 Priorytet 1 Umiejêtno¶ci, Dzia³anie 01.05 Umiejêtno¶ci w szkolnictwie wy¿szym.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-941255b1-c676-48af-af8a-4820a90ba448

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ odbywa siê przy
u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wy³±cznie w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne, w szczególno¶ci nie dotycz±
og³oszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej tre¶æ jest udokumentowana.
3. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy
u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
4. Komunikacja elektroniczna za pomoc± poczty elektronicznej nie dotyczy sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z
ofert±.
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
6. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami: Martyna Belka
email: martyna_belka@sggw.edu.pl, szp@sggw.edu.pl . Informacyjnie: godziny pracy osoby wyznaczonej do kontaktu: codziennie
od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:00-16:00.
7. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-
Zamówienia) oraz Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia znajduj± siê w Za³±czniku nr 5 do niniejszej SWZ.
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przegl±daj postêpowania/konkursy”).
8. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
9. Sposób i forma sporz±dzenia dokumentów musz± byæ zgodne z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a tak¿e
Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych
oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).
10. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
11. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Zamawiaj±cy
dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: martyna_belka@sggw.edu.pl , szp@sggw.edu.pl (nie
dotyczy sk³adania ofert).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a G³ówna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem email: iod@sggw.edu.pl;
3) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz na podstawie przepisów ustawy Pzp w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dostawa bezza³ogowych statków powietrznych wraz z urz±dzeniami pomiarowymi i akcesoriami w ramach projektu „GreenTechEducation – SGGW dla gospodarki przysz³o¶ci” znak: SZP.250.20.2025 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, zawarciem umowy oraz jej realizacj± oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje siê:
a. ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeñ cywilnoprawnych wynikaj±cych z realizacji niniejszej Umowy, a tak¿e obrona przed takimi roszczeniami;
b. weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty upowa¿nione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowi±zuj±cego, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, w tym w szczególno¶ci w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami pañstwa danych bêd±: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowi±zany lub upowa¿niony udostêpniæ dane osobowe na podstawie powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w zwi±zku z realizacj± us³ug gwarantuj±cych nale¿yte wykonanie niniejszej Umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje równie¿ okres niezbêdny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy, chyba, ¿e przepisy szczegó³owe stanowi± inaczej;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Paa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp w zwi±zku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
− prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zwi±zku z tre¶ci± pkt 3) i 5);:
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu.
Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em wykonawcy w postêpowaniu, Zamawiaj±cy zobowi±zuje wykonawcê do z³o¿enia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.250.20.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa fabrycznie nowych: dronów klasy mini – 2 sztuki, dronów klasy mini z kontrolerem bez ekranu – 10 sztuk, dronów przemys³owy z kamerami RGB i funkcj± zoom oraz dalmierzem laserowym – 3 sztuki, dronów przemys³owy z kamer± RGB, kamer± z zoomem i kamer± termowizyjn± – 2 sztuki, dron z kamer± multispektraln± – 2 sztuki oraz akcesoriów i komponentów.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1.1 do niniejszej
SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34711200-6 - Bezza³ogowe statki powietrzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi bêdzie kierowa³ siê Zamawiaj±cy przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert

a) W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
cena brutto oferty z najni¿sz± cen±
Pc = --------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
gdzie:
Pc - ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium "Cena";

b) W przypadku kryterium „Gwarancja” oferta otrzyma ilo¶æ punktów w zale¿no¶ci od wariantu:
1) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesiêcy – 0 pkt
2) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesi±ce – 10 pkt
3) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 36 miesiêcy – 20 pkt

Wykonawca nie mo¿e zaoferowaæ terminu „Gwarancja” krótszego ni¿ 12 miesiêcy. Podanie terminu „gwarancji” krótszego ni¿ 12 miesiêcy lub nie z³o¿enie o¶wiadczenia w zakresie oferowanego terminu gwarancji przedmiot dostawy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na przedmiot dostawy d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy, na potrzeby oceny oferty zostanie przyjêta punktacja jak za okres 36 miesiêcy, a do umowy zostanie wpisany faktycznie zaoferowany termin gwarancji.

c) W przypadku kryterium „Termin realizacji umowy” oferta otrzyma ilo¶æ punktów w
zale¿no¶ci od wariantu:
W zakresie czê¶ci 1:
1. Termin realizacji umowy – 22 – 30 dni – 0 pkt
2. Termin realizacji umowy – 15 – 21 dni – 10 pkt
3. Termin realizacji umowy – do 14 dni – 20 pkt

Wykonawca nie mo¿e zaoferowaæ terminu realizacji zamówienia d³u¿szego ni¿ podany w rozdz. VI SWZ. Zaoferowanie terminu d³u¿szego ni¿ 30 dni licz±c od dnia podpisania umowy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. W przypadku zaoferowania terminu krótszego ni¿ 14 dni Zamawiaj±cy na potrzeby oceny oferty przyjmie punktacjê jak za termin 14 dni, a do umowy zostanie wpisany faktycznie zaoferowany termin.
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca w interaktywnym Formularzu Ofertowym nie wpisze
oferowanego terminu realizacji umowy Zamawiaj±cy przyjmie maksymalny dopuszczony okres tj. 30 dni.

Niniejsze zamówienie w ka¿dej czê¶ci zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów w ostatecznej ocenie punktowej w danej czê¶ci na podstawie kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zakupu jest zestaw rêcznego, mobilnego skanera laserowego (typu SLAM) do pozyskania danych przestrzennych oraz drona do nalotów fotogrametrycznych z RTK z niezbêdnym oprogramowaniem.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 1.2 do niniejszej
SWZ - opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34711200-6 - Bezza³ogowe statki powietrzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi bêdzie kierowa³ siê Zamawiaj±cy przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert

a) W przypadku kryterium "Cena" oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
cena brutto oferty z najni¿sz± cen±
Pc = --------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
gdzie:
Pc - ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium "Cena";

b) W przypadku kryterium „Gwarancja” oferta otrzyma ilo¶æ punktów w zale¿no¶ci od wariantu:
1) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesiêcy – 0 pkt
2) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesi±ce – 10 pkt
3) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 36 miesiêcy – 20 pkt

Wykonawca nie mo¿e zaoferowaæ terminu „Gwarancja” krótszego ni¿ 12 miesiêcy. Podanie terminu „gwarancji” krótszego ni¿ 12 miesiêcy lub nie z³o¿enie o¶wiadczenia w zakresie oferowanego terminu gwarancji przedmiot dostawy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. Je¿eli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji na przedmiot dostawy d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy, na potrzeby oceny oferty zostanie przyjêta punktacja jak za okres 36 miesiêcy, a do umowy zostanie wpisany faktycznie zaoferowany termin gwarancji.

c) W przypadku kryterium „Termin realizacji umowy” oferta otrzyma ilo¶æ punktów w
zale¿no¶ci od wariantu:
W zakresie czê¶ci 2:
1. Termin realizacji umowy – 46 - 60 dni – 0 pkt
2. Termin realizacji umowy – 31 – 45 dni – 10 pkt
3. Termin realizacji umowy – do 30 dni – 20 pkt

Wykonawca nie mo¿e zaoferowaæ terminu realizacji zamówienia d³u¿szego ni¿ podany w rozdz. VI SWZ. Zaoferowanie terminu d³u¿szego ni¿ 60 dni licz±c od dnia podpisania umowy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. W przypadku zaoferowania terminu krótszego ni¿ 30 dni Zamawiaj±cy na potrzeby oceny oferty przyjmie punktacjê jak za termin 30 dni, a do umowy zostanie wpisany faktycznie zaoferowany termin.
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca w interaktywnym Formularzu Ofertowym nie wpisze
oferowanego terminu realizacji umowy Zamawiaj±cy przyjmie maksymalny dopuszczony okres tj. 60 dni.

Niniejsze zamówienie w ka¿dej czê¶ci zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwiêksz± ³±czn± liczbê punktów w ostatecznej ocenie punktowej w danej czê¶ci na podstawie kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji umowy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
w zakresie czê¶ci 1:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca:
Wyka¿e w ostatnich trzech latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej 1 dostawê bezza³ogowych statków powietrznych z akcesoriami na kwotê co najmniej 100 000 z³ brutto (warto¶æ jednej dostawy).

w zakresie czê¶ci 2:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca:
Wyka¿e w ostatnich trzech latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, nale¿ycie wykona³ co najmniej 1 dostawê z wdro¿eniem skanera typu SLAM na kwotê co najmniej 100 tys. brutto (warto¶æ jednej dostawy).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. Zamawiaj±cy ¿±da, by wykonawca z³o¿y³ wraz z ofert± nastêpuj±ce, przedmiotowe ¶rodki dowodowe:
W zakresie wszystkich czê¶ci: Szczegó³owych opisów przedmiotu oferty np. katalogów, kart katalogowych lub aktualnych opisów technicznych zawieraj±cych dok³adny opis przedmiotu oferty potwierdzaj±cych wymagania wskazane w Za³±czniku: 1.1, 1.2 do SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

3. Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nianie przedmiotowych ¶rodków dowodowych. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje dokonanie zmian postanowieñ tre¶ci zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wskazanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±czniki nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-29 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-29 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.