Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087060/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oraz remont budynku jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Gardna Mała
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smołdzino
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Smołdzino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000551763
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 3
1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 811 72 15
1.5.8.) Numer faksu: 59 811 74 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.smoldzino.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa oraz remont budynku jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Gardna Mała2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec1f6c94-cffd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001173/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa oraz remont budynku jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Gardna Mała
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087060/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.III.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 565960,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa oraz remont budynku jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Gardna Mała”, zwane dalej „robotami budowlanymi”. Lokalizacja planowanej inwestycji: miejscowość Gardna Mała 29, 76-214 Smołdzino, działka nr: 259/1. Wskazana działka stanowi własność Gminy Smołdzino. Zakres rzeczowy planowanej inwestycji stanowią roboty budowlane dotyczące dwóch obiektów – jeden istniejący, w którym przeprowadzone zostaną prace remontowe, oraz drugi – nowo wybudowany, którego zakresem prac będzie wykonanie robót wykończeniowych. W ramach przedmiotowej inwestycji przewidziano m.in. prace związane z usuwaniem i niwelowaniem gleby na terenie budowy, prace instalacyjne dotyczące elektryki, kanalizacji oraz montażu urządzeń sanitarnych. Ściany i podłogi będą pokrywane tynkiem, a następnie malowane bądź kładzione będą na nich okładziny z glazury. W obu obiektach przewidziane są prace stolarskie – wymiana drzwi oraz okien, ponadto uzupełnienie więźby pokrycia dachowego oraz samego dachu. W pomieszczeniach przylegających do dachu będzie wykonana podbitka z płyt GK, a przestrzeń więźby uzupełni ocieplenie z wełny mineralnej. Zamawiający informuje jednocześnie, że przedmiary robót mają charakter pomocniczy do sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty zawarte w dokumentacji projektowej, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej, stanowiącej integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia. W przypadku wątpliwości Wykonawców dot. poszczególnych elementów dokumentacji technicznej Zamawiający oczekuje ich wskazania już na etapie postępowania przetargowego, tak aby mógł dokonać ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytania. Po zawarciu umowy, w przypadku pojawienia się w/w rozbieżności, Zamawiający będzie dokonywał ich interpretacji na bieżąco bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ – dokumentacja techniczna zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 655754,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 746140,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 655754,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU "BODO" BERNARD MODRZEJEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392109114
7.3.3) Ulica: gen. Józefa Dwernickiego, nr 25,
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "BODO" BERNARD MODRZEJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PHU "BODO" BERNARD MODRZEJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 655754,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI SMOŁDZINO
- Remont kompleksu sportowego "Orlik" przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Smołdzinie
- Sukcesywna dostawa paliw w 2024 i 2025 roku
więcej: przetargi SMOŁDZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.