eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mława › Budowa i przebudowa punktów świetlnych na terenie Miasta Mława



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa punktów świetlnych na terenie Miasta Mława

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Mława

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mlawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2617b540-13ff-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa punktów świetlnych na terenie Miasta Mława

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2617b540-13ff-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384576

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033748/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa i przebudowa punktów świetlnych na terenie Miasta Mława

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275567

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.33.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia, w ramach zadania „Budowa i przebudowa punktów świetlnych na terenie Miasta Mława”, jest dostawa i montaż 52 punktów świetlnych (solarno-wiatrowych) w ulicach: Zacisze (5 szt.), Kryształowa (11 szt.), Dudzińskiego (3 szt.), Błękitnej (8 szt.), Twardowskiego (3 szt.), Szymanowskiego (6 szt.), Sygetyńskiego (11 szt.) oraz Krajewo (5 szt.) w Mławie we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż 52 szt. ulicznych lamp hybrydowych (solarno-wiatrowych) o następującej specyfikacji:
1) turbina wiatrowa 400W – 5 lub 6 łopat z zabezpieczeniem elektrycznym, start przy 2 m/s;
2) panele fotowoltaiczne 2 x 280W;
3) oprawa oświetleniowa LED o całkowitej mocy pobierania 50W, strumień świetlny oprawy 6800 lm, na wysięgniku o długości 1 m z możliwością obrotu wokół osi słupa w zakresie 360 stopni i regulacją kąta nachylenia, zamontowana na wysokości min. 6,0 m;
4) maszt stalowy ocynkowany o wysokości min. 6,5 m;
5) stopa fundamentowa wykonana z uwzględnieniem masy i powierzchni systemu hybrydowego;
6) szafka sterownicza z akumulatorami żelowymi 2 x 165Ah i regulatorami na szczycie masztu z możliwością obrotu wokół osi słupa w zakresie 360 stopni;
7) autonomia min. 3 dni;
8) gwarancja – 3 lata.
Wszystkie 52 szt. lamp powinno być tego samego modelu, o tym samym wyglądzie i parametrach. Cena powinna zawierać ponadto obsługę serwisową na miejscu lokalizacji lampy przez cały okres gwarancji, w razie ich nieprawidłowego działania.
2. Wykonanie dodatkowych czynności towarzyszących:
1) doprowadzenie terenu objętego oddziaływaniem inwestycji w trakcie jej realizacji do stanu jak przed rozpoczęciem prac,
2) wywóz oraz utylizacja nadmiaru ziemi, gruzu oraz elementów nie nadających się do ponownego wbudowania,
3) koszt usług geodezyjnych z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
4) koszt obsługi serwisowej na miejscu lokalizacji lamp przez cały okres gwarancji, w razie ich nieprawidłowego działania,
5) roboty przygotowawcze (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenia istniejących obiektów przed uszkodzeniami),
6) roboty rozbiórkowe i odtworzeniowe – kostka betonowa i ażurowa w ul. Dudzińskiego,
7) w zakresie Wykonawcy jest przygotowanie kompletnej dokumentacji odbiorowej celem potwierdzenia gotowości do użytkowania.
Ww. czynności Wykonawca wykonuje we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia. Dla potrzeb realizacji zamówienia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie dostawę energii (oraz inne ewentualne media).
Wszelkie roboty towarzyszące, należy uwzględnić w kosztach ogólnych budowy.
UWAGA: W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy je rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie rozwiązań równoważnych dopuszczonych do stosowania w budownictwie. W przypadku, gdy Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SWZ wraz z załącznikami. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ wraz z załącznikami norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca, który na etapie realizacji umowy, powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać przepisom prawa i odnośnym normom, a także wymaganiom technicznym obowiązującym w dniu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących norm oraz przepisów prawa mających zastosowanie do wykonywanych robót.
3. Warunki prowadzenia robót
1) Wykonawca zapewni warunki umożliwiające prawidłowe wykonanie prac budowlano – montażowych oraz uwzględni w wynagrodzeniu koszty z tym związane.
2) W terminie 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo -finansowego robót.
Harmonogram rzeczowo –finansowy, winien określać kolejność prowadzonych robót.
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności aktualizacji harmonogramu-rzeczowo-finansowego realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowej jego aktualizacji najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od polecenia Zamawiającego.
3) Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji plac budowy a Wykonawca we własnym zakresie:
a. zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania,
b. koszty urządzenia placu budowy wraz z dostawą wody i energii elektrycznej obciążają Wykonawcę i należy je uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym.
4) Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za:
a. dozór budowy i ochronę mienia,
b. zagospodarowanie placu budowy.
Koszty za w/w elementy Wykonawca winien uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym.
5) Wykonawca zobowiązany jest w ramach umowy do wykonania i utrzymywania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, oznakowania i zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. Wykonawca będzie ponosił wszelkie konsekwencje spowodowane niewłaściwym oznakowaniem (i jego utrzymaniem) oraz zabezpieczeniem miejsca robót w czasie realizacji jak również w okresie przerw w prowadzonych robotach wobec Zamawiającego, jak również osób trzecich. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich za wszelkie zdarzenia wynikłe z jego winy w trakcie realizacji całości przedmiotu zamówienia.
6) Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia uzgodnień i opinii, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego jako przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania.
7) Wykonawca zobowiązany jest :
a. zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem,
b. przestrzegać przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót,
c. zorganizować we własnym zakresie czasowe miejsce składania urobku powstałego podczas wykonywania robót, a po zakończeniu robót teren budowy doprowadzić do stanu pierwotnego,
d. prowadzić, w okresie trwania budowy, systematycznych prac porządkowych w rejonie placu budowy oraz utrzymać pobliskie układy drogowe w rejonie budowy w należytym stanie technicznym i czystości,
e. przyjąć technologię i organizację robót, która nie spowoduje dewastacji obiektów zlokalizowanych w sąsiedztwie placu budowy, dróg dojazdowych oraz wykonanych robót.
8) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia i zagospodarowania nadmiaru ziemi własnym kosztem i staraniem a także na legalne wysypisko, składowisko lub złomowisko, odpadów budowlanych i śmieci.
9) Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm nie działających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, zaakceptowanych przez Zamawiającego.
10) W celu dokonania odbiorów częściowych lub poszczególnych elementów (elementów ulegających zakryciu), które należy zgłosić Zamawiającemu do odbioru, Wykonawca powiadomi o tym zamiarze Zamawiającego na 3 dni robocze przed planowanym odbiorem.
W razie nie dopełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt odkryć roboty lub wykonać odpowiednie odkucia, otwory lub odkrywki niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu pierwotnego. W przypadku niewykonania Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania niezbędnych odkrywek na koszt i ryzyko Wykonawcy.
11) Na końcowy odbiór robót Wykonawca dostarczy:
a. protokoły badań i sprawdzeń,
b. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne na wbudowane materiały,
c. kompletną dokumentację powykonawczą w wersji papierowej w 1 egz.
d. parametry techniczne materiałów, elementów wyposażenia i wyrobów użytych do wykonania zamówienia oraz urządzeń nie mogą być niższe od określonych w niniejszej specyfikacji,
e. Przed użyciem i wbudowaniem wyrobów i materiałów budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

31121340-5 - Elektrownie wiatrowe

31712331-9 - Fotoogniwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 846830,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1009096,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 846830,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RMS Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181676247

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 107

7.3.4) Miejscowość: Ropczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 39-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 846830,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.