eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłoskiniaBudowa leśnych miejsc postoju pojazdów w Nadleśnictwie Zaporowo.



Ogłoszenie z dnia 2025-08-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa leśnych miejsc postoju pojazdów w Nadleśnictwie Zaporowo.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zaporowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170054136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piórkowo 8

1.5.2.) Miejscowość: Płoskinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 243 94 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaporowo@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zaporowo

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_zaporowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa leśnych miejsc postoju pojazdów w Nadleśnictwie Zaporowo.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c9c8ce3-3632-4d53-baa4-0ae31edd3a8b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00157066/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa leśnych miejsc postoju pojazdów w Nadleśnictwie Zaporowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333316

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240463,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
- usunięcie istniejącej roślinności,
- wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie,
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z wprowadzeniem organizacji ruchu i rozebraniem oznakowania po zakończeniu robót,
- wykonanie koryta o głębokości 20cm z wywozem urobku na odległość do 1km z wyłączeniem obszarów z istniejącą podbudową z kruszywa,
- profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża gruntowego w wykopie,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm,
- wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/63 o grubości 12cm,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31.5 o grubości 8cm,
- sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego,
- wykonanie czynności towarzyszących niezbędnych do prawidłowego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami wykonania robót ujętych powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 40078,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
- usunięcie istniejącej roślinności,
- wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie,
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z wprowadzeniem organizacji ruchu i rozebraniem oznakowania po zakończeniu robót,
- wykonanie koryta o głębokości 20cm z wywozem urobku na odległość do 1km z wyłączeniem obszarów z istniejącą podbudową z kruszywa,
- profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża gruntowego w wykopie,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm,
- wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/63 o grubości 12cm,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31.5 o grubości 8cm,
- sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego,
- wykonanie czynności towarzyszących niezbędnych do prawidłowego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami wykonania robót ujętych powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 84164,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
- usunięcie istniejącej roślinności,
- wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie,
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z wprowadzeniem organizacji ruchu i rozebraniem oznakowania po zakończeniu robót,
- wykonanie koryta o głębokości 20cm z wywozem urobku na odległość do 1km z wyłączeniem obszarów z istniejącą podbudową z kruszywa,
- profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża gruntowego w wykopie,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm,
- wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/63 o grubości 12cm,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31.5 o grubości 8cm,
- sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego,
- wykonanie czynności towarzyszących niezbędnych do prawidłowego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami wykonania robót ujętych powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 44775,42 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
- usunięcie istniejącej roślinności,
- wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie,
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z wprowadzeniem organizacji ruchu i rozebraniem oznakowania po zakończeniu robót,
- wykonanie koryta o głębokości 20cm z wywozem urobku na odległość do 1km z wyłączeniem obszarów z istniejącą podbudową z kruszywa,
- profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża gruntowego w wykopie,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm,
- wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/63 o grubości 12cm,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31.5 o grubości 8cm,
- sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego,
- wykonanie czynności towarzyszących niezbędnych do prawidłowego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami wykonania robót ujętych powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 71445,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35685,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35685,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35685,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Radosław Iwanicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115347

7.3.3) Ulica: Zaścianki 35A

7.3.4) Miejscowość: Młynary

7.3.5) Kod pocztowy: 14-420

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35685,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71646,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98321,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72603,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Radosław Iwanicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115347

7.3.3) Ulica: Zaścianki 35A

7.3.4) Miejscowość: Młynary

7.3.5) Kod pocztowy: 14-420

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72603,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41707,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53416,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43868,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Radosław Iwanicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115347

7.3.3) Ulica: Zaścianki 35A

7.3.4) Miejscowość: Młynary

7.3.5) Kod pocztowy: 14-420

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43868,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59892,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85455,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59892,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydromel Krystian Gutowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821483077

7.3.3) Ulica: Gizewiusza 1

7.3.4) Miejscowość: Braniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 14-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59892,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.