Ogłoszenie z dnia 2025-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00333316/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa leśnych miejsc postoju pojazdów w Nadleśnictwie Zaporowo.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zaporowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170054136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piórkowo 8
1.5.2.) Miejscowość: Płoskinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55 243 94 77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaporowo@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-zaporowo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_zaporowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa leśnych miejsc postoju pojazdów w Nadleśnictwie Zaporowo.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c9c8ce3-3632-4d53-baa4-0ae31edd3a8b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00157066/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa leśnych miejsc postoju pojazdów w Nadleśnictwie Zaporowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 240463,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:- usunięcie istniejącej roślinności,
- wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie,
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z wprowadzeniem organizacji ruchu i rozebraniem oznakowania po zakończeniu robót,
- wykonanie koryta o głębokości 20cm z wywozem urobku na odległość do 1km z wyłączeniem obszarów z istniejącą podbudową z kruszywa,
- profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża gruntowego w wykopie,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm,
- wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/63 o grubości 12cm,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31.5 o grubości 8cm,
- sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego,
- wykonanie czynności towarzyszących niezbędnych do prawidłowego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami wykonania robót ujętych powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 40078,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:- usunięcie istniejącej roślinności,
- wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie,
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z wprowadzeniem organizacji ruchu i rozebraniem oznakowania po zakończeniu robót,
- wykonanie koryta o głębokości 20cm z wywozem urobku na odległość do 1km z wyłączeniem obszarów z istniejącą podbudową z kruszywa,
- profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża gruntowego w wykopie,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm,
- wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/63 o grubości 12cm,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31.5 o grubości 8cm,
- sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego,
- wykonanie czynności towarzyszących niezbędnych do prawidłowego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami wykonania robót ujętych powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 84164,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:- usunięcie istniejącej roślinności,
- wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie,
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z wprowadzeniem organizacji ruchu i rozebraniem oznakowania po zakończeniu robót,
- wykonanie koryta o głębokości 20cm z wywozem urobku na odległość do 1km z wyłączeniem obszarów z istniejącą podbudową z kruszywa,
- profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża gruntowego w wykopie,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm,
- wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/63 o grubości 12cm,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31.5 o grubości 8cm,
- sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego,
- wykonanie czynności towarzyszących niezbędnych do prawidłowego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami wykonania robót ujętych powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 44775,42 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:- usunięcie istniejącej roślinności,
- wytyczenie geodezyjne obiektu w terenie,
- opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z wprowadzeniem organizacji ruchu i rozebraniem oznakowania po zakończeniu robót,
- wykonanie koryta o głębokości 20cm z wywozem urobku na odległość do 1km z wyłączeniem obszarów z istniejącą podbudową z kruszywa,
- profilowanie i zagęszczanie istniejącego podłoża gruntowego w wykopie,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 10cm,
- wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/63 o grubości 12cm,
- wykonanie nawierzchni z mieszanki niezwiązanej z kruszywem 0/31.5 o grubości 8cm,
- sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego,
- wykonanie czynności towarzyszących niezbędnych do prawidłowego oraz zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami wykonania robót ujętych powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 71445,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35685,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35685,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35685,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Radosław Iwanicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115347
7.3.3) Ulica: Zaścianki 35A
7.3.4) Miejscowość: Młynary
7.3.5) Kod pocztowy: 14-420
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35685,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71646,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98321,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72603,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Radosław Iwanicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115347
7.3.3) Ulica: Zaścianki 35A
7.3.4) Miejscowość: Młynary
7.3.5) Kod pocztowy: 14-420
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72603,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41707,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53416,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43868,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ziemne Radosław Iwanicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5783115347
7.3.3) Ulica: Zaścianki 35A
7.3.4) Miejscowość: Młynary
7.3.5) Kod pocztowy: 14-420
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ZIEMNE Radosław Iwanicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43868,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59892,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85455,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59892,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydromel Krystian Gutowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821483077
7.3.3) Ulica: Gizewiusza 1
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59892,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- Przebudowa boiska sportowego w m. Sady wraz ze zmianą nawierzchni na poliuretanową oraz budowa piłkochwytów, ogrodzenia, zbiornika i utwardzeniem terenu w ramach "Budowa boiska typu Orlik w m. Sady"
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
- Budowa kładki pieszo-jezdnej na dz. 147 i 42 w m. Rakowa
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Ozdobnej w Radomiu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





