eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Kształcenie zawodowe dla potrzeb rynku pracy w Jeleniej Górze" - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.
„Kształcenie zawodowe dla potrzeb rynku pracy w Jeleniej Górze” – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.
„Kształcenie zawodowe dla potrzeb rynku pracy w Jeleniej Górze” – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7731da63-20b1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038786/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych i dydaktycznych w czterech jeleniogórskich szkołach: ZSRA, ZSE, ZSPiU, ZSTiB"Handlówka"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu RPDS.10.04.01-02-0025/20 pn.: „Kształcenie zawodowe dla potrzeb rynku pracy w Jeleniej Górze”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305727

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.53.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 453683,74 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 401014,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem/uruchomieniem sprzętu, wyposażenia/ pomocy dydaktycznych, odpowiednio do niżej wymienionych szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdujących się na terenie Jeleniej Góry - część 1: Sprzęt IT.
Dostawa wraz z montażem/uruchomieniem ma być zrealizowana na terenie nw. jednostek oświatowych:
1. Zespół Szkół Elektronicznych im. Obrońców Poczty Polskiej, ul. Grunwaldzka 64A, 58-506 Jelenia Góra,
2. Zespół Szkół Rzemiosł Artystycznych im. Stanisława Wyspiańskiego, ul. Cieplicka 34, 58-560 Jelenia Góra,
3. Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych i Bursy Szkolnej ul. Leśna 5 58-560 Jelenia Góra,
4. Zespół Szkół Technicznych i Branżowych im. Stanisława Staszica „Handlówka”, ul. 1 Maja 39/41, 58-500 Jelenia Góra.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć, zamontować, uruchomić wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostek oświatowych, o których mowa wyżej w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30142200-8 - Rejestratory środków pieniężnych

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

30231320-6 - Monitory dotykowe

30232150-0 - Drukarki atramentowe

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

32342100-3 - Słuchawki

32351200-0 - Ekrany

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

33195100-4 - Monitory

38652100-1 - Projektory

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 401014,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia/ pomocy dydaktycznych, do niżej wymienionej szkoły ponadpodstawowej, dla której organem prowadzącym jest Miasto Jelenia Góra, znajdującej się na terenie Jeleniej Góry - część 2: LEGO.
Dostawa ma być zrealizowana na terenie nw. jednostki oświatowej:
1. Zespół Szkół Elektronicznych im. Obrońców Poczty Polskiej, ul. Grunwaldzka 64A, 58-506 Jelenia Góra,
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
1) dostarczyć wyposażenie o parametrach technicznych (cechach, właściwościach) i w ilościach zgodnych z opisem zawartym w Tomie III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami,
2) dostarczyć wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia do jednostki oświatowej, o której mowa wyżej w miejsce wskazane przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
3) przekazać instrukcje obsługi lub podręczniki użytkownika w języku polskim oraz niezbędne informacje z zakresu obsługi wyposażenia osobom wskazanym przez Przedstawiciela Zamawiającego/jednostki oświatowej,
4) przekazać karty gwarancyjne danego wyposażenia (jeżeli dotyczy).

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37520000-9 - Zabawki

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

4.5.5.) Wartość części: 52663,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437596,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571166,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437596,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ALLTECH" -¬ SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740013894

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza nr 33

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437596,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38945,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46691,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.