eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Organizacja kursów doskonalących w zakresie informatyki oraz inżynierii przemysłowej dla nauczycieli, w tym nauczycieli zawodu oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu...



Ogłoszenie z dnia 2022-10-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja kursów doskonalących w zakresie informatyki oraz inżynierii przemysłowej dla nauczycieli, w tym nauczycieli zawodu oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja kursów doskonalących w zakresie informatyki oraz inżynierii przemysłowej dla nauczycieli, w tym nauczycieli zawodu oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca8c91ca-fead-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00384322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039207/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Organizacja kursów doskonalących w zakresie informatyki oraz inżynierii przemysłowej dla nauczycieli, w tym nauczycieli zawodu oraz instruktorów praktycznej nauki zawodu...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn. „Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków EFS.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254105/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR-II.272.1.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Programowanie sterowników PLC
Celem kursu jest:
- zapoznanie uczestników z budową i funkcjami sterownika SIEMENS SIMATIC S7-1200/1500, jego programowaniem w środowisku TIA Portal oraz diagnostyką i konfiguracją komunikacji w sieci przemysłowej PROFINET;
- podniesienie umiejętności beneficjentów przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w pracy dydaktycznej.
Czas trwania kursu – min. 40 h szkoleniowych (1h = 45 minut).
Liczba uczestników: 3 (+/-1).
Minimalny zakres tematyczny kursu:
• Historia i rodziny sterowników
• Tworzenie projektu
• Konfiguracja połączenia ze sterownikiem
• Tworzenie konfiguracji sprzętowej
• Zasady adresacji wejść i wyjść w sterowniku
• Podstawowa obsługa jednostki centralnej
• Tablica symboli
• Zasady pisania programów - struktura i elementy programów
• Operacje logiczne
• Narzędzia monitorowania i testowania programu
• Pamięć sterownika (organizacja i funkcje pamięci sterownika)
• Zarządzanie projektem
• Symulator PLC
• Forsowanie zmiennych
• Język programowania LAD – podstawy, elementy, funkcje logiczne oraz arytmetyczne
• Język FBD – podstawy, rodzaje bloków, podstawowe funkcje
• Obsługa sygnałów analogowych 0-10V
• Obsługa sygnałów impulsowych PWM
• Obsługa funkcji logicznych
• Obsługa funkcji czasowych
• Obsługa liczników
• Układy czasowe (instrukcje czasowe w TIA Portal, formaty zmiennych, podstawowe typy danych)
• Podstawy języka tekstowego STL (zapis podstawowych funkcji logicznych, monitorowanie programu
w języku STL, skoki, zliczanie zdarzeń, układy czasowe)
• Funkcja wykrycia zbocza narastającego/opadającego sygnału
• Diagnoza sygnałów wejściowych i wyjściowych w sterowniku PLC
• Zasada działania, parametry, wymogi dla infrastruktury, wybrane aspekty instalacyjne
• Identyfikacja urządzeń w sieci – nazwa urządzenia, adres MAC, adres IP
• Konfiguracja sieci Profinet – urządzenia typu Controller i Device, parametry sieci
• Komunikacja Modbus TCP IP pomiędzy sterownikami
• Integracja sterownika z modułem transportu oraz sortowania (min. taśmociąg, siłowniki, czujnik koloru, czujnik indukcyjny, czujniki światłowodowe detekcji detalu) dydaktycznego stanowiska
z przemysłowymi komponentami automatyki przemysłowej. Identyfikacja sygnałów, diagnostyka, programowanie, wgrywanie programu, testowanie działania oraz wprowadzanie poprawek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 11000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Kurs Komputerowego Wspomagania Projektowania i Wytwarzania CAD/CAM
Celem kursu jest nabycie przez kursantów wiedzy i umiejętności w zakresie posługiwania się i prowadzenia zajęć z uczniami z wykorzystaniem Pakietu edukacyjnego do nauki Komputerowego Wspomagania Projektowania CAD (Solid Edge) oraz Pakietu edukacyjnego do nauki Komputerowego Wspomagania Wytwarzania CAM (EdgeCAM).
Czas trwania kursu – min. 60 h szkoleniowych (1h = 45 minut), (w tym: min. 30 h szkoleniowych kursu CAD (Solid Edge) oraz min. 30 h szkoleniowych kursu CAM (EdgeCAM)).
Liczba uczestników: 8 (+/-1).
Liczba grup szkoleniowych: 1.
Minimum programowe dla oprogramowania CAD (Solid Edge):
1. Wprowadzenie do modelowania typu 3D.
a. Przedstawienie podstawowych informacji na temat współczesnych modelerów typu 3D.
b. Omówienie podstawowych zasad związanych z użytkowaniem programów do modelowania obiektów technicznych.
2. Omówienie oraz prezentacja modułów znajdujących się w programie Solid Edge.
a. Przedstawienie podstawowych informacji na temat programu Solid Edge.
b. Prezentacja sposobów zastosowania programu Solid Edge w przemyśle.
3. Modelowanie pojedynczej części w module ISO Part
a. Omówienie interfejsu użytkownika.
b. Modelowanie elementów osiowi symetrycznych.
c. Modelowanie złożonych obiektów z wykorzystaniem funkcji szkic.
d. Generowanie gwintów zewnętrznych i wewnętrznych.
4. Realizacja zespołu złożeniowego w module ISO Assembly.
a. Omówienie interfejsu użytkownika.
b. Podstawowe zasady realizacji bryły złożeniowej.
c. Wykonanie prostego złożenia zespołu w oparciu o części typu 3D.
d. Operacje boolowskie na modelu złożeniowym.
e. Projektowanie części typu Part w kontekście zespołu.
5. Realizacja dokumentacji typu 2D w module ISO Draft.
a. Omówienie interfejsu użytkownika.
b. Wykonanie podstawowych operacji, jak: przekrój, szczegół, wyrwanie.
c. Przygotowanie indywidualnej formatki wymiarowej, edycja stylów.
d. Wykonanie rysunku części pojedynczej oraz złożenia.
6. Modelowanie części blaszanych w module Sheet Metal.
a. Omówienie interfejsu użytkownika.
b. Wykonanie pojedynczych elementów blaszanych.
c. Modelowanie części blaszanej w kontekście zespołu.
d. Modelowanie części blaszanej spawanej.
7. Modelowanie w trybie synchronicznym, współpraca z systemami CAM.

Minimum programowe dla oprogramowania CAM (EdgeCAM).:
1. Zasada działania programów CAM. Podstawy obsługi programu EdgeCAM. Podstawy obsługi modułu CAD w programie EdgeCAM.
2. Toczenie 2 osie: wczytanie pliku 2D, wczytanie pliku 3D, modyfikacje wczytanego rysunku i bryły.
3. Przygotowanie detalu w module do modelowania: definicja zera, definicja półfabrykatu, ustalenie zakresu obróbki.
4. Wygenerowanie ścieżek: cykl planowanie, cykl zgrubny, cykl profile, wiercenie otworów, symulacja obróbki.
5. Magazyn narzędzi: omówienie magazynu narzędzi, dobór narzędzi i parametrów.
6. Frezowanie krawędziowe i bryłowe: wczytanie pliku 2D, wczytanie pliku 3D, modyfikacje wczytanego rysunku lub bryły, tworzenie własnych rysunków 2D.
7. Praca w module obróbka: definicja sekwencji, dobór narzędzi, planowanie czoła, obróbka kieszeni, cykle profilowe, obróbka otworów, symulacja obróbki.
8. Frezowanie powierzchniowe: zaślepianie otworów, cykl zgrubny 3D, cykl profilowanie 3D, cykl wierszowania, cykl koncentryczny, cykl obróbka naroży.
9. Wygenerowaniu kodu NC, pokazanie możliwości edycji kodu,
10. Przeprowadzenie symulacji obróbki i analiza ewentualnych kolizji,
11. Tworzenie własnych narzędzi w bazie oraz import gotowych baz narzędzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Języki programowania – SQL
Celem kursu jest podniesienie umiejętności beneficjentów przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w pracy dydaktycznej.
Czas trwania kursu: min. 50h szkoleniowych (1h = 45 minut).
Liczba uczestników: 4 osoby (+/-1).
Liczba grup szkoleniowych: 1.
Minimalny zakres tematyczny kursu:
1. Podstawy relacyjnych baz danych:
• relacje,
• tabela,
• wiersz,
• kolumna,
• krotka,
• klucz główny i obcy oraz powiązania pomiędzy tabelami.
2. Język SQL:
• instrukcje wybierające z wykorzystaniem słowa kluczowego SELECT,
• wybieranie określonych wierszy przy pomocy klauzuli WHERE,
• sortowanie danych – ORDER BY,
• wybieranie n początkowych wierszy (TOP),
• funkcje i operatory,
• grupowanie danych przy pomocy instrukcji HAVING,
• łączenie tabel,
• podzapytania,
• łączenie danych z wykorzystaniem aparatu teorii mnogości.
3. Widoki – cel tworzenia oraz korzyści.
4. Projektowanie baz danych na przykładzie:
• proces projektowania baz danych,
• notacje schematów,
• wzorce.
5. Wprowadzenie do relacyjnych baz danych:
• proces tworzenia bazy danych,
• normalizacja – zalety i wady,
• denormalizacja – zalety i wady.
6. Budowa tabel:
• tworzenie (CREATE) oraz kasowanie (DROP) tabel,
• autonumerowanie wierszy,
• rodzaje typów danych,
• łączenie tabel,
• ograniczenia (więzy spójności).
7. Praca z danymi:
• wstawianie danych – INSERT,
• aktualizacja danych – UPDATE,
• kasowanie danych – DELETE.
8. Zapytania oraz widoki:
• podzapytania,
• dynamiczny SQL oraz zapobieganie SQL Injection,
• kursory.
9. Zmienne:
• skalarne,
• tabelaryczne.
10. Typy danych:
• liczbowe,
• tekstowe,
• daty i czasu,
• XML,
• pozostałe (np. hierarchyid, cursor).
11. Instrukcje sterujące:
• instrukcja warunkowa IF,
• pętle.
12. Tabele:
• tymczasowe,
• globalne.
13. Procedury składowane:
14. Funkcje:
• skalarne:
o daty i czasu,
o logiczne,
o tekstowe,
o konwersji,
• tabelaryczne,
• grupujące dane,
• szeregujące dane,
• użytkownika.
15. Transakcje:
• podstawy teoretyczne,
• przykłady realizacji,
• obsługa błędów.
16. Wyzwalacze:
• DML
• DDL

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 21000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Systemy wizualizacji HMI/SCADA
Celem kursu jest dostarczenie fachowej wiedzy zarówno z zakresu tworzenia nowych projektów wizualizacji jak i typowych zadań utrzymania ruchu oraz zaprezentowanie użytecznych funkcji i pokazanie możliwości pakietu WinCC na konkretnych przykładach/zadaniach do samodzielnej realizacji .
Czas trwania kursu – min. 40 h szkoleniowych (1h = 45 minut).
Liczba uczestników: 2 (+/-1).
Minimalny zakres tematyczny:
• Wprowadzenie do systemów wizualizacji
• Podstawowe informacje o WinCC
• Praca z projektem
• Zarządzanie zmiennymi
• Podstawy tworzenia plansz wizualizacyjnych
• Skrypty w języku C
• Skrypty w języku VBS
• Podstawy diagnostyki w WinCC
• Zarządzanie użytkownikami
• Tworzenie plansz wizualizacyjnych - funkcje zaawansowane
• Aplikacje wielojęzyczne
• System alarmów
• Archiwizacja zmiennych
• Tworzenie raportów

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Kurs AutoCAD, stopień II i III
Celem kursu jest podniesienie umiejętności beneficjentów przy wykorzystaniu aktywnych metod nauczania, które pozwolą na umiejętne zastosowanie zdobytej wiedzy w pracy dydaktycznej.
Czas trwania kursu – min. 40 h szkoleniowych (1h = 45 minut).
Liczba uczestników: 5 (+/-1).
Liczba grup szkoleniowych: 1.
Minimalny zakres tematyczny kursu:
1. Efektywna praca z zestawami wyborów: tryby wyboru; opcje wykorzystywane przy wybieraniu obiektów; tworzenie i wykorzystywanie grup; wybór cykliczny; filtrowanie obiektów i warstw.
2. Zaawansowane typy obiektów: tworzenie i modyfikowanie splajnów; zaawansowane zmiany polilinii; tworzenie i modyfikowanie regionów; tworzenie i zmiana multilinii.
3. Bloki i ich atrybuty: definiowanie bloków lokalnych i globalnych; tworzenie bibliotek bloków; wstawianie bloków i plików rysunków; redefiniowanie bloków i ich edycja w rysunku: tworzenie różnych typów atrybutów w blokach; wstawianie bloków z atrybutami; zmiana i zarządzanie atrybutami; kontrola nad wyświetlaniem atrybutów; wyciąganie wartości atrybutów z rysunku do plików zewnętrznych.
4. Rysunki odnośników zewnętrznych: dołączanie i nakładanie plików rysunków; zarządzanie ścieżkami plików odnośników; przycinanie odnośników zewnętrznych; indeksowanie wczytywanych warstw
i obszaru odnośników; zarządzanie widocznością odnośników zewnętrznych; edycja odnośników; ustalanie odnośników w rysunku.
5. Obrazy rastrowe: wpasowywanie obrazów rastrowych do rysunku; przezroczystość i porządek wyświetlania; dostosowywanie widoku obrazu; zarządzanie ścieżkami plików obrazów; przycinanie obrazów rastrowych
i wykorzystywanie ich obwiedni.
6. Praca na arkuszach: przestrzeń modelu a przestrzeń papieru; tworzenie nowych rzutni ruchomych; przycinanie kształtów rzutni; ustalanie skali i widoku rzutni i ich blokowanie; blokowanie warstw
w poszczególnych rzutniach: zarządzanie kartami arkuszy; import arkuszy z innych rysunków.
7. Obiekty aplikacji zewnętrznych: zagnieżdżanie i łączenie obiektów aplikacji zewnętrznych; zmiana obiektów łączonych na zagnieżdżone; zarządzanie ścieżkami plików zewnętrznych i ich aktualizacją; zarządzanie widocznością plików zewnętrznych w rysunku.
8. Wymiarowanie w przestrzeni modelu i papieru: wymiarowanie skojarzone i jego brak; kluczowe dla wymiarowania w różnych przestrzeniach cechy styli; skala globalna elementów, wymiary a skala jednostek wymiarowych; podstyle wymiarowe.
9. Elementy dostosowawcze programu: przełączniki startowe programu; wczytywanie i wykorzystywanie programów AutoLISP i ARX; tworzenie własnych makr – menu i paski narzędzi; wczytywanie pełne i częściowe menu użytkownika; tworzenie własnych rodzajów linii i kreskowania; tworzenie skryptów.
10. Wprowadzenie do przestrzeni trójwymiarowej: typy modeli trójwymiarowych; operacje 3D.
11. Widoki rysunków trójwymiarowych: wyświetlanie modeli trójwymiarowych; standardowe kierunki obserwacji; definiowanie widoków perspektywicznych; orbitowanie obiektów trójwymiarowych; praca z rzutniami sąsiadującymi; zapisywanie i wywoływanie widoków.
12. System współrzędnych 3D i współrzędne użytkownika: współrzędne kartezjańskie, walcowe i sferyczne; płaszczyzny rysunkowe i ikony lokalnych układów współrzędnych; orientacje układów współrzędnych; zapisywanie i wywoływanie układów współrzędnych.
13. Modele liniowe i powierzchniowe: wykorzystanie linii i polilinii trójwymiarowej; obiekty płaskie w przestrzeni trójwymiarowej – grubość i poziom; powierzchnie 3D i polipowierzchnie; powierzchnie standardowe; powierzchnie wyciągane, obrotowe, prostokreślne i krawędziowe
14. Modele bryłowe: wyciąganie i przekręcanie obiektów płaskich zamkniętych; podstawowe obiekty bryłowe; operacje booleanowskie; polecenia fazowania i zaokrąglania z obiektami bryłowymi; przecinanie brył i tworzenie ich przekrojów płaskich; modyfikowanie faset obiektów bryłowych: usuwanie; wyciąganie, obracanie i pochylanie; obiekty cienkościenne; narzędzia do analizowania obiektów bryłowych.
15. Generowanie rysunków dwuwymiarowych z obiektów bryłowych: tworzenie i ustawienia rzutni w przestrzeni papieru; generowanie widoków dwuwymiarowych z bryły; generowanie widoków izometrycznych.
16. Wprowadzenie do wizualizacji: przypisywanie zapisanych widoków do renderingu; tworzenia świateł i definiowanie scen; przypisywanie materiałów do warstw, kolorów i obiektów; tworzenie własnych materiałów i ich bibliotek; określanie tła; dodawanie obiektów krajobrazu; zastosowanie mgły; próbkowanie renderingu; antyaliasing; rendering w rzutni i do pliku rastrowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Kurs obrabiarek ze sterowaniem FANUC
Celem kursu jest nabycie przez kursantów wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie obrabiarek ze sterownikiem FANUC.
Czas trwania kursu – min. 20h szkoleniowych (1h = 60 minut).
Liczba uczestników: 2 (+/-1).
Minimalny zakres tematyczny kursu:
1. Część teoretyczna:
- Omówienie kinematyki dostępnych obrabiarek ze sterowaniem FANUC, uwzględniając ich punkty charakterystyczne;
- Zapoznanie z układami współrzędnych, występującymi w omawianych obrabiarkach;
- Zapoznanie z działaniem sterownika i omówienie wszystkich klawiszy funkcyjnych oraz nakładki Manual Guide;
- Zapoznanie z symulatorem firmy FANUC – NCGuide;
- Omówienie funkcji przygotowawczych „G”;
- Omówienie funkcji pomocniczych „M”;
- Zapoznanie i omówienie podstawowych cykli stałych wykorzystywanych w celu ułatwienia zapisu programu obróbki;
- Wstęp do programowania, omówienie struktury programu głównego.
2. Część praktyczna:
- Praca z symulatorem, tworzenie programów obróbki dla elementów toczonych i frezowanych z możliwością wykorzystania nakładki Manual Guide;
- Praca z tokarkami ze sterowaniem FANUC, włączenie maszyny, inspekcja codzienna i okresowa;
- Mocowanie narzędzi obróbczych w głowicy rewolwerowej;
- Pomiar narzędzi i zapis ich korekcji;
- Przygotowanie uchwytu tokarskiego, dostosowanie siły mocowania do obrabianego detalu;
- Praca w trybie ręcznym JOG;
- Praca w trybie półautomatycznym MDA;
- Ustawienie układów współrzędnych z pomiarem i zapisem punktów zerowych;
- Edycja programu obróbki;
- Wykonanie elementu zgodnie z dokumentacją rysunkową;
- Kontrola wymiarowa z ewentualnym wprowadzeniem poprawek w korektorach narzędzi;
- Praca z frezarkami ze sterowaniem FANUC;
- Włączenie maszyny, inspekcja codzienna i okresowa;
- Dobór oprawek i tulei zaciskowych;
- Mocowanie narzędzi trzpieniowych i nasadzanych w odpowiednich oprawkach;
- Pomiar narzędzia na stanowisku zewnętrznym oraz bezpośrednio we wrzecionie obrabiarki;
-Uzbrojenie magazynu narzędzi i wyprowadzenie ich korekcji, możliwość wykorzystania nakładki Manual Guide.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLCspace Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381636783

7.3.3) Ulica: ul. J. K. Ordona 7B/121

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22768,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22768,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22768,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zero Technologia Produkcji Andrzej Leks

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002197656

7.3.3) Ulica: ul. Sołtana 4/60

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-494

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22768,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLCspace Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381636783

7.3.3) Ulica: ul. J. K. Ordona 7B/121

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-237

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Procad S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190330106

7.3.3) Ulica: ul. Kartuska 215

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMT-Systems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241529768

7.3.3) Ulica: Bojkowska 35A

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.