eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskWykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie instalacji gazowej, montażem kotła gazowego dwufunkcyjnego , montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz robotami towarzyszącymi .



Ogłoszenie z dnia 2023-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie instalacji gazowej, montażem kotła gazowego dwufunkcyjnego , montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz robotami towarzyszącymi .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598425222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pgm.slupsk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie instalacji gazowej, montażem kotła gazowego dwufunkcyjnego , montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz robotami towarzyszącymi .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44a5b234-32ab-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00384104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025999/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana sposobu ogrzewania w lokalach komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/DIT/P/RB/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 402786,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są roboty budowlane polegające na przebudowie instalacji gazowej, montażu instalacji c.o i c.w.u. oraz robót towarzyszących w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobach Miasta Słupska z podziałem na IV części zgodnie z dokumentacją projektową
i STWiORB
Część I obejmuję:
1) ul. Kilińskiego 15/4
Zakres prac obejmuje:
roboty demontażowe i towarzyszące
- demontaż istniejącej instalacji gazowej
- demontaż istniejącej instalacji i urządzeń grzewczych oraz urządzeń podgrzewających c.w.
- rozbiórka pieców kaflowych
roboty montażowe
- montaż wewnętrznej instalacji gazowej wraz z kotłem gazowym oraz systemem powietrzno-spalinowym
- montaż wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u.
- próby szczelności i sprawdzenia instalacji
- próba szczelności ,, na gorąco” z wykonaniem regulacji instalacji
- montaż instalacji odprowadzenia skroplin od kotła.
- montaż elementów systemu wentylacyjnego
- roboty budowlane towarzyszące demontażu istniejących i montażu nowych urządzeń i instalacji.
- roboty instalacyjne elektryczne towarzyszące związane z podłączeniem kotła gazowego

2) ul. Kilińskiego 15/5
Zakres prac obejmuje:
- roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia służące do ogrzewania pomieszczeń mieszkalnych i podgrzewania wody wraz z robotami towarzyszącymi
w tym:
roboty demontażowe:
- rozbiórka pieców kaflowych
- wymiana instalacji wod-kan
roboty montażowe:
- montaż instalacji elektrycznej wraz z zabezpieczeniami i pomiarami
- montaż urządzeń: grzejniki elektryczne energooszczędnie, bojler elektryczny
-roboty budowlane towarzyszące demontażu istniejących i montażu nowych urządzeń i instalacji.
3) ul. Kilińskiego 15/6
Roboty budowlane których celem jest poprawa cyrkulacji powietrza
Zakres prac obejmuje:
- montaż nawiewników w oknach PCV
- mechaniczne czyszczenie wytypowanych przewodów kominowych
- montaż kratek wentylacyjnych
4) ul. Szarych Szeregów 7/13
Zakres prac obejmuje:
Roboty demontażowe i towarzyszące
- demontaż istniejącej instalacji gazowej
- demontaż istniejącej instalacji i urządzeń grzewczych oraz urządzeń podgrzewających c.w.
- rozbiórka pieców kaflowych
Roboty montażowe
- montaż wewnętrznej instalacji gazowej wraz z kotłem gazowym oraz systemem powietrzno-spalinowym
- montaż wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u.
- próby szczelności i sprawdzenia instalacji
- próba szczelności ,, na gorąco” z wykonaniem regulacji instalacji
- montaż instalacji odprowadzenia skroplin od kotła.
- montaż elementów systemu wentylacyjnego
- roboty budowlane towarzyszące demontażu istniejących i montażu nowych urządzeń i instalacji.
- roboty instalacyjne elektryczne towarzyszące związane z podłączeniem kotła gazowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9),
Przedmiar robót Kilińskiego 15/4, Kilińskiego 15/5, Kilińskiego 15/6, Szarych Szeregów 7/13 dla Części I ( (załącznik nr 10).
Projekty budowlane dla Części I ( załącznik nr 11)
Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 5.2. dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Określenie lokalizacji robót oraz zakresu prac określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie robót wystawione Wykonawcy przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty zużycia mediów niezbędnych do realizacji robót. Wszelkie koszty zużycia mediów związane z wykonywaniem robót będą ponoszone przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku:
– hydraulik
- spawacz
- elektryk
o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 7 do SWZ – wzorze umowy.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art.96 ust. 2 pkt.2 Pzp.
Wykonawca ma wykonywać zadanie publiczne zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnych we flocie pojazdów użytkowych przy wykonaniu zadania na poziomie wymaganym przez przepisy ustawy
elektromobilność i paliwa alternatywne (Dz. U. 2023 poz. 875).
Ilość wykorzystywanych pojazdów o których mowa w pkt. 5.10. zostanie określona zgodnie
z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert).
Zgodnie z art. 106 ust. 1 i art. 107 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie kryterium oceny ofert: udział pojazdu elektrycznego lub napędzanego gazem - waga kryterium 10% Zamawiający, żąda przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci kopii świadectwa homologacji typu jednostki napędowej pojazdu lub innego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego np. kopii ważnego dowodu rejestracyjnego pojazdu.
Zamawiający przewiduję karę w wysokości 500 zł brutto w przypadku niewykorzystania do realizacji usługi pojazdu o wymaganym napędzie elektrycznym lub hybrydowym, z zastrzeżeniem że kara zostanie naliczona po każdym stwierdzeniu tego faktu na podstawie czynności określonych w § 4. ust.10 we wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 110329,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są roboty budowlane polegające na przebudowie instalacji gazowej, montażu instalacji c.o i c.w.u. oraz robót towarzyszących w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobach Miasta Słupska z podziałem na IV części zgodnie z dokumentacją projektową
i STWiORB Część II obejmuje :
-ul. Kilińskiego 15/1
- ul. Kilińskiego 15/2
- ul. Kilińskiego 15/ 3
Zakres prac dla każdego lokalu z Części II obejmuje:
Roboty demontażowe i towarzyszące
- demontaż istniejącej instalacji gazowej
- demontaż istniejącej instalacji i urządzeń grzewczych oraz urządzeń podgrzewających c.w.
- rozbiórka pieców kaflowych
Roboty montażowe
- montaż wewnętrznej instalacji gazowej wraz z kotłem gazowym oraz systemem powietrzno-spalinowym
- montaż wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u.
- próby szczelności i sprawdzenia instalacji
- próba szczelności ,, na gorąco” z wykonaniem regulacji instalacji
- montaż instalacji odprowadzenia skroplin od kotła.
- montaż elementów systemu wentylacyjnego
- roboty budowlane towarzyszące demontażu istniejących i montażu nowych urządzeń i instalacji.
- roboty instalacyjne elektryczne towarzyszące związane z podłączeniem kotła gazowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9),
Przedmiar robót dla Części II Kilińskiego 15/1, Kilińskiego 15/2, Kilińskiego 15/ 3
(załącznik nr 10)
Projekty budowlane dla Części II ( załącznik nr 11)
Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 5.2. dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Określenie lokalizacji robót oraz zakresu prac określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie robót wystawione Wykonawcy przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty zużycia mediów niezbędnych do realizacji robót. Wszelkie koszty zużycia mediów związane z wykonywaniem robót będą ponoszone przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku:
– hydraulik
- spawacz
- elektryk
o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 7 do SWZ – wzorze umowy.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art.96 ust. 2 pkt.2 Pzp.
Wykonawca ma wykonywać zadanie publiczne zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnych we flocie pojazdów użytkowych przy wykonaniu zadania na poziomie wymaganym przez przepisy ustawy
elektromobilność i paliwa alternatywne (Dz. U. 2023 poz. 875).
Ilość wykorzystywanych pojazdów o których mowa w pkt. 5.10. zostanie określona zgodnie
z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert).
Zgodnie z art. 106 ust. 1 i art. 107 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie kryterium oceny ofert: udział pojazdu elektrycznego lub napędzanego gazem - waga kryterium 10% Zamawiający, żąda przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci kopii świadectwa homologacji typu jednostki napędowej pojazdu lub innego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego np. kopii ważnego dowodu rejestracyjnego pojazdu.
Zamawiający przewiduję karę w wysokości 500 zł brutto w przypadku niewykorzystania do realizacji usługi pojazdu o wymaganym napędzie elektrycznym lub hybrydowym, z zastrzeżeniem że kara zostanie naliczona po każdym stwierdzeniu tego faktu na podstawie czynności określonych w § 4. ust.10 we wzorze umowy
Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień:

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 80803,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są roboty budowlane polegające na przebudowie instalacji gazowej, montażu instalacji c.o i c.w.u. oraz robót towarzyszących w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobach Miasta Słupska z podziałem na IV części zgodnie z dokumentacją projektową
i STWiORB
Część III obejmuje:
- ul. Partyzantów 29/1a
- ul. Partyzantów 29/4
Zakres prac dla każdego lokalu z Części III obejmuje:
Roboty demontażowe i towarzyszące
- demontaż istniejącej instalacji gazowej
- demontaż istniejącej instalacji i urządzeń grzewczych oraz urządzeń podgrzewających c.w.
- rozbiórka pieców kaflowych
Roboty montażowe
- montaż wewnętrznej instalacji gazowej wraz z kotłem gazowym oraz systemem powietrzno-spalinowym
- montaż wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u.
- próby szczelności i sprawdzenia instalacji
- próba szczelności ,, na gorąco” z wykonaniem regulacji instalacji
- montaż instalacji odprowadzenia skroplin od kotła.
- montaż elementów systemu wentylacyjnego
- roboty budowlane towarzyszące demontażu istniejących i montażu nowych urządzeń i instalacji.
- roboty instalacyjne elektryczne towarzyszące związane z podłączeniem kotła gazowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9),
Przedmiar robót dla Części III Partyzantów 29/1a, Partyzantów 29/ 4
(załącznik nr 10).
Projekty budowlane dla Części III Partyzantów 29/1a, Partyzantów 29/4 ( załącznik nr 11)
Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 5.2. dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Określenie lokalizacji robót oraz zakresu prac określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie robót wystawione Wykonawcy przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty zużycia mediów niezbędnych do realizacji robót. Wszelkie koszty zużycia mediów związane z wykonywaniem robót będą ponoszone przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku:
– hydraulik
- spawacz
- elektryk
o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 7 do SWZ – wzorze umowy.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art.96 ust. 2 pkt.2 Pzp.
Wykonawca ma wykonywać zadanie publiczne zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnych we flocie pojazdów użytkowych przy wykonaniu zadania na poziomie wymaganym przez przepisy ustawy
elektromobilność i paliwa alternatywne (Dz. U. 2023 poz. 875).
Ilość wykorzystywanych pojazdów o których mowa w pkt. 5.10. zostanie określona zgodnie
z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert).
Zgodnie z art. 106 ust. 1 i art. 107 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie kryterium oceny ofert: udział pojazdu elektrycznego lub napędzanego gazem - waga kryterium 10% Zamawiający, żąda przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci kopii świadectwa homologacji typu jednostki napędowej pojazdu lub innego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego np. kopii ważnego dowodu rejestracyjnego pojazdu.
Zamawiający przewiduję karę w wysokości 500 zł brutto w przypadku niewykorzystania do realizacji usługi pojazdu o wymaganym napędzie elektrycznym lub hybrydowym, z zastrzeżeniem że kara zostanie naliczona po każdym stwierdzeniu tego faktu na podstawie czynności określonych w § 4. ust.10 we wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 93913,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania są roboty budowlane polegające na przebudowie instalacji gazowej, montażu instalacji c.o i c.w.u. oraz robót towarzyszących w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobach Miasta Słupska z podziałem na IV części zgodnie z dokumentacją projektową
i STWiORB Część IV obejmuje :
- Partyzantów 29/1
- Partyzantów 29/3
- Wileńska 24/4
Zakres prac dla każdego lokalu adresu inwestycyjnego z Części IV obejmuje:
Roboty demontażowe i towarzyszące
- demontaż istniejącej instalacji gazowej
- demontaż istniejącej instalacji i urządzeń grzewczych oraz urządzeń podgrzewających c.w.
- rozbiórka pieców kaflowych
Roboty montażowe
- montaż wewnętrznej instalacji gazowej wraz z kotłem gazowym oraz systemem powietrzno-spalinowym
- montaż wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u.
- próby szczelności i sprawdzenia instalacji
- próba szczelności ,, na gorąco” z wykonaniem regulacji instalacji
- montaż instalacji odprowadzenia skroplin od kotła.
- montaż elementów systemu wentylacyjnego
- roboty budowlane towarzyszące demontażu istniejących i montażu nowych urządzeń i instalacji.
- roboty instalacyjne elektryczne towarzyszące związane z podłączeniem kotła gazowego
5.37. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają
5.37.1 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9),
5.37.2 Przedmiar robót dla Części IV Partyzantów 29/1, Partyzantów 29/3, Wileńska 24/4
(załącznik nr 10).
Projekty budowlane dla Części IV Partyzantów 29/1a, Partyzantów 29/3, Wileńska 24/4 ( załącznik nr 11)
Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 5.2. dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Określenie lokalizacji robót oraz zakresu prac określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie robót wystawione Wykonawcy przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty zużycia mediów niezbędnych do realizacji robót. Wszelkie koszty zużycia mediów związane z wykonywaniem robót będą ponoszone przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku:
– hydraulik
- spawacz
- elektryk
o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę,
a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 7 do SWZ – wzorze umowy.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art.96 ust. 2 pkt.2 Pzp.
Wykonawca ma wykonywać zadanie publiczne zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnych we flocie pojazdów użytkowych przy wykonaniu zadania na poziomie wymaganym przez przepisy ustawy
elektromobilność i paliwa alternatywne (Dz. U. 2023 poz. 875).
Ilość wykorzystywanych pojazdów o których mowa w pkt. 5.10. zostanie określona zgodnie
z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert).
Zgodnie z art. 106 ust. 1 i art. 107 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie kryterium oceny ofert: udział pojazdu elektrycznego lub napędzanego gazem - waga kryterium 10% Zamawiający, żąda przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci kopii świadectwa homologacji typu jednostki napędowej pojazdu lub innego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego np. kopii ważnego dowodu rejestracyjnego pojazdu.
Zamawiający przewiduję karę w wysokości 500 zł brutto w przypadku niewykorzystania do realizacji usługi pojazdu o wymaganym napędzie elektrycznym lub hybrydowym, z zastrzeżeniem że kara zostanie naliczona po każdym stwierdzeniu tego faktu na podstawie czynności określonych w § 4. ust.10 we wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 117740,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118873,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118873,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118873,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EJK Edward Kalinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391576500

7.3.3) Ulica: Bukowa 61

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118873,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86943,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86943,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86943,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EJK Edward Kalinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391576500

7.3.3) Ulica: Bukowa 61

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86943,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100900,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100900,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100900,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EJK Edward Kalinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391576500

7.3.3) Ulica: Bukowa 61

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100900,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126684,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126684,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126684,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EJK Edward Kalinowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391576500

7.3.3) Ulica: Bukowa 61

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126684,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.