Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341415/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00341505/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00360855/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
- 2023/BZP 00384104/01 - Wynik z dnia 2023-09-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie instalacji gazowej, montażem kotła gazowego dwufunkcyjnego , montażem instalacji c.o. i c.w.u. oraz robotami towarzyszącymi .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4
1.4.2.) Miejscowość: Słupsk
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.7.) Numer telefonu: 598425222
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344617
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00341415
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Przedmiotem postępowania są roboty budowlane polegające na przebudowie instalacji gazowej, montażu instalacji c.o i c.w.u. oraz robót towarzyszących w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobach Miasta Słupska z podziałem na IV części zgodnie z dokumentacją projektową
i STWiORB
Część III obejmuje:
- ul. Partyzantów 29/1a
- ul. Partyzantów 4
Zakres prac dla każdego lokalu z Części III obejmuje:
Roboty demontażowe i towarzyszące
- demontaż istniejącej instalacji gazowej
- demontaż istniejącej instalacji i urządzeń grzewczych oraz urządzeń podgrzewających c.w.
- rozbiórka pieców kaflowych
Roboty montażowe
- montaż wewnętrznej instalacji gazowej wraz z kotłem gazowym oraz systemem powietrzno-spalinowym
- montaż wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u.
- próby szczelności i sprawdzenia instalacji
- próba szczelności ,, na gorąco” z wykonaniem regulacji instalacji
- montaż instalacji odprowadzenia skroplin od kotła.
- montaż elementów systemu wentylacyjnego
- roboty budowlane towarzyszące demontażu istniejących i montażu nowych urządzeń i instalacji.
- roboty instalacyjne elektryczne towarzyszące związane z podłączeniem kotła gazowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9),
Przedmiar robót dla Części III Partyzantów 29/1a, Partyzantów 4
(załącznik nr 10).
Projekty budowlane dla Części III Partyzantów 29/1a, Partyzantów 4 ( załącznik nr 11)
Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 5.2. dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Określenie lokalizacji robót oraz zakresu prac określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie robót wystawione Wykonawcy przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty zużycia mediów niezbędnych do realizacji robót. Wszelkie koszty zużycia mediów związane z wykonywaniem robót będą ponoszone przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku:
– hydraulik
- spawacz
- elektryk
o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 7 do SWZ – wzorze umowy.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art.96 ust. 2 pkt.2 Pzp.
Wykonawca ma wykonywać zadanie publiczne zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnych we flocie pojazdów użytkowych przy wykonaniu zadania na poziomie wymaganym przez przepisy ustawy
elektromobilność i paliwa alternatywne (Dz. U. 2023 poz. 875).
Ilość wykorzystywanych pojazdów o których mowa w pkt. 5.10. zostanie określona zgodnie
z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert).
Zgodnie z art. 106 ust. 1 i art. 107 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie kryterium oceny ofert: udział pojazdu elektrycznego lub napędzanego gazem - waga kryterium 10% Zamawiający, żąda przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci kopii świadectwa homologacji typu jednostki napędowej pojazdu lub innego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego np. kopii ważnego dowodu rejestracyjnego pojazdu.
Zamawiający przewiduję karę w wysokości 500 zł brutto w przypadku niewykorzystania do realizacji usługi pojazdu o wymaganym napędzie elektrycznym lub hybrydowym, z zastrzeżeniem że kara zostanie naliczona po każdym stwierdzeniu tego faktu na podstawie czynności określonych w § 4. ust.10 we wzorze umowy
Po zmianie:
Przedmiotem postępowania są roboty budowlane polegające na przebudowie instalacji gazowej, montażu instalacji c.o i c.w.u. oraz robót towarzyszących w lokalach mieszkalnych znajdujących się w zasobach Miasta Słupska z podziałem na IV części zgodnie z dokumentacją projektową
i STWiORB
Część III obejmuje:
- ul. Partyzantów 29/1a
- ul. Partyzantów 29/4
Zakres prac dla każdego lokalu z Części III obejmuje:
Roboty demontażowe i towarzyszące
- demontaż istniejącej instalacji gazowej
- demontaż istniejącej instalacji i urządzeń grzewczych oraz urządzeń podgrzewających c.w.
- rozbiórka pieców kaflowych
Roboty montażowe
- montaż wewnętrznej instalacji gazowej wraz z kotłem gazowym oraz systemem powietrzno-spalinowym
- montaż wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u.
- próby szczelności i sprawdzenia instalacji
- próba szczelności ,, na gorąco” z wykonaniem regulacji instalacji
- montaż instalacji odprowadzenia skroplin od kotła.
- montaż elementów systemu wentylacyjnego
- roboty budowlane towarzyszące demontażu istniejących i montażu nowych urządzeń i instalacji.
- roboty instalacyjne elektryczne towarzyszące związane z podłączeniem kotła gazowego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9),
Przedmiar robót dla Części III Partyzantów 29/1a, Partyzantów 29/ 4
(załącznik nr 10).
Projekty budowlane dla Części III Partyzantów 29/1a, Partyzantów 29/4 ( załącznik nr 11)
Roboty muszą być wykonane zgodnie z opisaną w pkt. 5.2. dokumentacją, obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych umową warunkach.
Określenie lokalizacji robót oraz zakresu prac określać będzie każdorazowo pisemne zlecenie robót wystawione Wykonawcy przez Zamawiającego.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za koszty zużycia mediów niezbędnych do realizacji robót. Wszelkie koszty zużycia mediów związane z wykonywaniem robót będą ponoszone przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na stanowisku:
– hydraulik
- spawacz
- elektryk
o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 7 do SWZ – wzorze umowy.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art.96 ust. 2 pkt.2 Pzp.
Wykonawca ma wykonywać zadanie publiczne zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnych we flocie pojazdów użytkowych przy wykonaniu zadania na poziomie wymaganym przez przepisy ustawy
elektromobilność i paliwa alternatywne (Dz. U. 2023 poz. 875).
Ilość wykorzystywanych pojazdów o których mowa w pkt. 5.10. zostanie określona zgodnie
z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert).
Zgodnie z art. 106 ust. 1 i art. 107 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie kryterium oceny ofert: udział pojazdu elektrycznego lub napędzanego gazem - waga kryterium 10% Zamawiający, żąda przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci kopii świadectwa homologacji typu jednostki napędowej pojazdu lub innego dokumentu potwierdzającego dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego np. kopii ważnego dowodu rejestracyjnego pojazdu.
Zamawiający przewiduję karę w wysokości 500 zł brutto w przypadku niewykorzystania do realizacji usługi pojazdu o wymaganym napędzie elektrycznym lub hybrydowym, z zastrzeżeniem że kara zostanie naliczona po każdym stwierdzeniu tego faktu na podstawie czynności określonych w § 4. ust.10 we wzorze umowy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej w Słupsku
- "Usługi szkoleniowe wzmacniające odporność na zagrożenia cyfrowe w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Słupsku w ramach Konkursu Cyberbezpieczny Samorząd (...)"
- Dostawa materiałów zużywalnych do zarchiwizowania 50 000 próbek dawców do dwóch mikroprobówek archiwizacyjnych przez 2 lat z dzierżawa automatycznej stacji pipetującej do archiwizacji próbek osocza.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku - 20/TP/2025
- Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych o kodzie 200301, 150106, 150107 oraz najem pojemników do ich gromadzenia - 99/TP/2025
- Dostawa, montaż i konfiguracja 10 kompletów fabrycznie nowych cyfrowych syren alarmowych
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu "Nasze świetlice sołeckie" na 2025 r.
- Budowa podkarpackiego centrum ratownictwa i koordynacji transgranicznych działań ratowniczych w zakresie zwalczania zagrożeń dla środowiska
- "Remont dróg gminnych na terenie Gminy Racławice zniszczonych w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej"
- Adaptacja i termomodernizacja budynku technicznego przy ul. Pomologicznej 18 w Skierniewicach.
- "Budowa drogi KDW 4 w miejscowości Staniszcze Małe"
- Zagospodarowanie terenu leśnego przy ul. Unruga w Gdyni (BO, RD).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.