Ogłoszenie z dnia 2025-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00211508/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 25
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 20 77 777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniauw@katowice.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5ae35ee-b7c8-442a-b53c-565af05c99711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach przy ul. Jagiellońskiej 252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ae35ee-b7c8-442a-b53c-565af05c9971
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383905
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095060/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Usługi wywozu odpadów, zamówienie udzielane w częściach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00211508
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.I.272.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 361111,11 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9921,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w podziale na 6 zadań częściowych:a) zadanie częściowe nr 1 – budynek w Katowicach: przy ul. Jagiellońskiej 25, - wywóz i utylizacja odpadów innych niż niebezpieczne o kodzie odpadu 15 02 03 - sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne inne niż wymienione w 15 02 02 (zużyta odzież robocza).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 783,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w podziale na 6 zadań częściowych:Zadanie nr 2 – budynek ŚUW w Tychach, ul. Przemysłowa 61 - wywóz i utylizacja odpadów innych niż niebezpieczne o kodzie odpadu 16 01 03 – zużyte opony (18 sztuk).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 669,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w podziale na 6 zadań częściowych:Zadanie nr 3 – budynek Katowice, ul. Jagiellońska 25 - wywóz i utylizacja odpadów innych niż niebezpieczne o kodzie odpadu 03 01 05 - Trociny, wióry, ścinki, kawałki drewna i płyt wiórowych, fornir inne niż wymienione w 03 01 04 (pył z cyklinowania parkietów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 3915,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w podziale na 6 zadań częściowych:Zadanie nr 4 - budynek w Katowicach – wywóz i utylizacja odpadów innych niż niebezpieczne o kodach: 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06; 17 02 01 - drewno (zużyty parkiet); 17 06 04 - materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (kasetony, styropian)
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania wywozów dodatkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 4457,88 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w podziale na 6 zadań częściowych:Zadanie nr 5 - Częstochowa ul. Jana III Sobieskiego 7 - wywóz i utylizacja odpadów innych niż niebezpieczne o kodzie 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania wywozów dodatkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 593,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w podziale na 6 zadań częściowych:Zadanie nr 6 – Katowice, ul. Kocura 16 - wywóz i utylizacja odpadów innych niż niebezpieczne o kodzie 17 01 07 - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 296,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 756,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "FOREST" SYLWIA XXXXXXXX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241167905
7.3.3) Ulica: ul. Murarska 28
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SYLWIA ŻAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "FOREST"
jakie przetargi wygrała firma
SYLWIA ŻAK PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "FOREST"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art 255 pkt. 2 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podległy odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla zadania częściowego nr 2
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art 255 pkt. 2 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podległy odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu dla zadania częściowego nr 3
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4017,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4017,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4017,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270135328
7.3.3) Ulica: ul. Obroki 140
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-833
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4017,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art 255 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu dla zadania częściowego nr 5
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
na podstawie art 255 pkt. 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu dla zadania częściowego nr 6
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli warsztatowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY" w Zespole Szkół Zawodowych nr 3 im. Adama Kocura w Katowicach
- "Dzierżawa łączy teletransmisyjnych dla potrzeb obsługi systemu radiowego TETRA"
- Realizacja terapii czaszkowo-krzyżowej (cranio-sacralnej) dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
- DOSTAWA WYROBÓW DO ZBIÓRKI PŁYNÓW USTROJOWYCH
- Remont biur w budynku siedziby KZGM w Katowicach przy ul. Mieszka I 2
- Wykonanie i dostawa układów powielaczy Cockcroft-Walton i układów kontrolnych dla powielaczy napięcia
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie nieczystości stałych z obiektów SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Odbieranie i transport odpadów komunalnych (selektywnie zebranych i pozostałości z segregacji) objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy Solec-Zdrój.
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów z terenu Targowiska Miejskiego "Mój Rynek" w Żyrardowie
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kiszkowo w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Odbiór stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Paszowice w 2026 roku."
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Klukowo w 2026 roku
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.