eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOdnowienie subskrypcji i usług utrzymania licencji wraz ze wsparciem w zakresie systemu Symfonii ERP oraz wdrożenie KSeF



Ogłoszenie z dnia 2025-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odnowienie subskrypcji i usług utrzymania licencji wraz ze wsparciem w zakresie systemu Symfonii ERP oraz wdrożenie KSeF

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego „KWATERA” Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015296322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielone Zacisze 11B

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-294

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 379 45 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@amwkwatera.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwkwatera.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odnowienie subskrypcji i usług utrzymania licencji wraz ze wsparciem w zakresie systemu Symfonii ERP oraz wdrożenie KSeF

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-826a52e9-f156-4d91-8a2e-5b2b827f3428

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://amwkwatera.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://amwkwatera.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawarte są w części XX SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w części XXXIII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w części XXXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 073.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie subskrypcji i usług utrzymania licencji wraz ze wsparciem w zakresie systemu Symfonii ERP oraz wdrożenie KSeF.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, (dalej „Prawo Opcji”), polegające na:
a) możliwości zwiększenia liczby stanowisk do obecnie posiadanego Systemu Symfonia ERP (wybranych poszczególnych jego elementów) lub zwiększenia liczby użytkowników w posiadanej subskrypcji e-Pracownika – od miesiąca następującego po złożeniu oświadczenia woli Zamawiającego o zamiarze skorzystania z Prawa Opcji do terminu końcowego obowiązywania Umowy,
b) możliwości zwiększenia liczby godzin wsparcia technicznego Systemu Symfonia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do Umowy, tj. formularzem cenowym – Tabela 2 Zamówienie w ramach Prawa Opcji.
2. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z Prawa Opcji w powyższym zakresie w dowolnym momencie w czasie trwania Umowy, jednak nie wcześniej, niż po upływie 4 miesięcy od zawarcia Umowy oraz z zastrzeżeniem nie przekroczenia końcowego terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy.
Wskazana w Formularzu cenowym – stanowiącym załącznik nr 4 do umowy w kol. 4 „okres licencji i subskrypcji w miesiącach” liczba 20 jest szacunkową liczbą miesięcy, przyjętą wyłącznie w celach wyceny Prawa Opcji, co oznacza, że Zamawiający będzie mógł skorzystać z wybranych licencji/subskrypcji przez okres krótszy niż 20 miesięcy.
3. Za Prawo Opcji Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie, według cen jednostkowych zawartych w Formularzu cenowym (którego kopia stanowi załącznik nr 4 do Umowy), tj. odpowiednio - cena miesięcznej licencji lub subskrypcji dla 1 stanowiska lub cena za 1 godzinę wsparcia oraz liczby faktycznie zwiększonej liczby stanowisk przez okres (liczbę miesięcy) korzystania z tej zwiększonej liczby stanowisk lub zwiększonej liczby godzin wsparcia technicznego. Zasady dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy zostały określone w § 6 Umowy.
4. Zamawiający może skorzystać z Prawa Opcji wielokrotnie przez cały okres trwania Umowy, jednakże w granicach limitów, o których mowa w załączniku nr 4 do Umowy, tj. Formularzu cenowym – Tabela 2 Zamówienie w ramach Prawa Opcji.
5. Prawo Opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji jest złożenie stosownego pisemnego oświadczenia.
6. Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z Prawa Opcji jest złożenie Wykonawcy stosownego pisemnego oświadczenia woli.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2027-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień w trybie zamówienia z wolnej ręki, na zasadach określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Ustawy. Szczegółowe informacje w ww. zakresie zostały opisane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie wzoru określonego w części XXIV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże (wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ), że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje:
1) co najmniej 1 usługę polegającą na wsparciu technicznym Systemu Symfonia ERP w ramach jednej umowy,
oraz
2) co najmniej 1 dostawę licencji i subskrypcji Systemu Symfonia ERP w ramach jednej umowy,
oraz
3) co najmniej 1 usługę wdrożenia minimum 1 modułu Systemu Symfonia ERP w ramach jednej umowy.

Uwaga:
Zamawiający dopuszcza łączenie ww. usług lub dostawy w ramach jednej umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług i dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi lub dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi lub dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi lub dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Szczegółowe informacje zawarte są w części XVIII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje zawarte są w części XIII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://amwkwatera.eb2b.com.pl w zakładce "ZŁÓŻ OFERTĘ"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-29 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.